XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Groeten iedereen,

Ik ben van plan te beginnen met een homegym. Dit is een lijst met Panatta toestellen die te koop staan omdat de fitnesszaak in kwestie nieuwe toestellen heeft aangekocht. Het gaat om de fantastic-lijn van Panatta. Iemand een idee wat een redelijke prijs is voor het hele pakket. Toestellen zijn gebruikt maar in goede staat. 300€/stuk is voor hen een redelijke prijs maar er is ruimte om te onderhandelen.

> Leg press
> Leg curl
> Multi hip
> Kuiten toestel
> Leg extension
> Triceps curl
> Biceps curl
> Schoulder press
> Dipping toestel
> Lateral pull down
> Chest press
> Peck deck
> Bankje voor buikspieren
 
Groeten iedereen,

Ik ben van plan te beginnen met een homegym. Dit is een lijst met Panatta toestellen die te koop staan omdat de fitnesszaak in kwestie nieuwe toestellen heeft aangekocht. Het gaat om de fantastic-lijn van Panatta. Iemand een idee wat een redelijke prijs is voor het hele pakket. Toestellen zijn gebruikt maar in goede staat. 300€/stuk is voor hen een redelijke prijs maar er is ruimte om te onderhandelen.

> Leg press
> Leg curl
> Multi hip
> Kuiten toestel
> Leg extension
> Triceps curl
> Biceps curl
> Schoulder press
> Dipping toestel
> Lateral pull down
> Chest press
> Peck deck
> Bankje voor buikspieren

De meest grote onzin die er bestaat, om een berg van die apparaten te halen, al lijkt het een spotprijsje. Voor 1000 euro heb je een powerrack, met bankje en genoeg gewichten: all you need.
 
de meest grote onzin die er bestaat, om een berg van die apparaten te halen, al lijkt het een spotprijsje. Voor 1000 euro heb je een powerrack, met bankje en genoeg gewichten: All you need.
+100000
 
Mijn home Gym

Zal de mijne ook maar eens laten zien:

Barbarian power cage inclusief pulley systeem.
Bench van Barbarian en een van Powertec inclusief beendeel.
Dumbbells 5 tot 20 kg in stappen van 2.5 kg + 22, 26 en 30 kg.
Loop band
Cable cross met steek gewichten.
195 KG 50 mm schijven
130 kg 30 mm schijven
Power tower
Verschillende barbells (Ez, straight, kort, enz.)
T-bar row for power cage
Kettlebells 8, 12, 16 en 20 kg.
Boks zak en speed ball.
Leg press.
Kuiten bankje (niet op foto)
Kettler fitness station (mee begonnen, nu overbodig dus te koop).

Misschien nog ooit een hack squat als ik iets tegen kom op markplaats. Heb eigenlijk geen plaats meer.

CIMG1381.jpg


CIMG1383.jpg


CIMG1384.jpg


CIMG1386.jpg


CIMG1388.jpg


CIMG1390.jpg


CIMG1395.jpg


CIMG1498.jpg


CIMG1502.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier zijn dus de foto's, was iets fout gegaan.

Is inmiddels dus gelukt.

CIMG1381.jpg


CIMG1383.jpg


CIMG1384.jpg


CIMG1386.jpg


CIMG1388.jpg


CIMG1390.jpg


CIMG1395.jpg


CIMG1498.jpg


CIMG1502.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit fitness station heb ik dus over, als iemand interesse heeft....
Doe een bod zou ik zeggen.
Leuk om mee te beginnen of voor moeders de vrouw.

Uitgeklapt.jpg


Totaal.jpg


Opgeklapt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit fitness station heb ik dus over, als iemand interesse heeft....
Doe een bod zou ik zeggen.
Leuk om mee te beginnen of voor moeders de vrouw.
als het goed is krijg ik binnenkort z,n zelfde kettler station
die zijn opzich wel ok voor bankdrukken toch?
 
Opzich wel ok, leuk apparaatje om mee te fitnessen, maar als je wat meer gewicht begint te drukken is hij niet echt stabiel genoeg. Kunt beter voor een power cage gaan, heb je ook een safety bar.
 
aan hoeveel gewicht moet ik dan ongeveer denken? ik heb wel een free rack thuis. een power cage zit er voorlopig nog niet in. woon nog thuis. en heb al flink wat spullen op mijn zolder staan.
 
Bij schuin bank drukken vond ik dat hij bij een kilootje of 80 al "instabiel" begon te worden, zeker omdat je de steunen dan ook hoger hebt.
Pulley vond ik ook niet echt fijn met een "hoger" gewicht, flexed het allemaal wat mee.

Koop je hem nieuw?
 
Bij schuin bank drukken vond ik dat hij bij een kilootje of 80 al "instabiel" begon te worden, zeker omdat je de steunen dan ook hoger hebt.
Pulley vond ik ook niet echt fijn met een "hoger" gewicht, flexed het allemaal wat mee.

Koop je hem nieuw?
nee ik krijg hem gratis.

mijn achterbuurman had een hele hoop fitness spullen
30mm bar plus geiwichten. wat klein cardio apparatuur en dus dat kettler station. het bankje ervan ehb ik al maar de rest moeten we nog los schroeven en naar mij zolder shouwen
 
Dan kan je er ook geen buil aan vallen!
Veel plezier ermee.
 
@Rocky: nice gym !!

- Hoe heb je die grijze vloer gedaan onder je powerkooi? Welk materiaal of welke matten zijn dat?
- Hoe is die spiegel opgebouwd? Dat zijn precies aparte rechthoeken spiegelglas... Waar heb je dat gehaald ?

grtjs
 
Matten zijn van Bremshey, zijn van die "tegels" die je aan elkaar kan kikken.

Spiegels zijn van de Ikea, zitten 4 van die rechthoekige spiegels in 1 pak, compleet met bevestigings materiaal. 4 spiegels kosten 17 euro. afmeting 1 spiegel 45 bij 60 cm.

Spiegels zijn erg makkelijk, heb dus al een keer gehad dat ik er met een halterstang tegenaan gestoten heb, is er dus maar 1 spiegel kapot, "klik" je er dus 1 nieuwe in, inplaats van een hele nieuwe grote spiegel te moeten kopen.
 
Echt zeer mooie homegym! Hoeveel heeft je dat wel niet gekost?
 
Matten zijn van Bremshey, zijn van die "tegels" die je aan elkaar kan kikken.
waar heb je die matten gekocht? en gebruik je ze ook bij bijvoorbeeld deadliften om de vloer te beschermen of zijn ze daar te dun voor?
 
Back
Naar boven