AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Echt zeer mooie homegym! Hoeveel heeft je dat wel niet gekost?

Volgens mijn vrouw veel te veel!
Heb het een en ander via marktplaats maar als ik alles bij elkaar optel moet ik het vrouwtje toch bijna gelijk gaan geven
 
waar heb je die matten gekocht? en gebruik je ze ook bij bijvoorbeeld deadliften om de vloer te beschermen of zijn ze daar te dun voor?

De matten heb ik bij Nikko Fitness in Eindhoven gehaald. Matten zijn te dun om de vloer echt te beschermen.

Bij deadliften gebruik ik van die rubberen deurmatten die je bij elke bouwmarkt voor 5 euro koopt.

deurmat-rubber40x60cm-433283.jpg
 
zitten mooie gyms tussen. *jaloers* :)
 
hebben hebben hebben:cool:
 
Ik train niet met apparatuur. Ik ben ook pas 13 dus dat schilt ook wel. Waarom doe je niet gewoon hardlopen met zandzakken aan je benen? Dit doe ik voor het basketbal. En gewoon simpel opdrukken, boksen en sit-ups.
 
Ik train niet met apparatuur. Ik ben ook pas 13 dus dat schilt ook wel. Waarom doe je niet gewoon hardlopen met zandzakken aan je benen? Dit doe ik voor het basketbal. En gewoon simpel opdrukken, boksen en sit-ups.
Je bent je er van bewust dat dit een bodybuilding forum is?
 
zandzakken aan je been en een clowns neus op.
 
Al heel lang niet meer in dit gedeelte gekeken. Maar damn wat ben ik jaloers op de ruimte die sommige van jullie hebben. Ik had alles op zolder staan , maar ga binnenkort alles in de schuur zetten, omdat ik me toch niet meer prettig voel zo op zolder. Alleen probleem is dat me schuur heel klein is , ik schat zo 2.30 bij 3 meter. Dus word heel krap maar moet lukken. Zal binnenkort wel fotos posten als alles voor elkaar is.
 
Al heel lang niet meer in dit gedeelte gekeken. Maar damn wat ben ik jaloers op de ruimte die sommige van jullie hebben. Ik had alles op zolder staan , maar ga binnenkort alles in de schuur zetten, omdat ik me toch niet meer prettig voel zo op zolder. Alleen probleem is dat me schuur heel klein is , ik schat zo 2.30 bij 3 meter. Dus word heel krap maar moet lukken. Zal binnenkort wel fotos posten als alles voor elkaar is.


Moet lukken kerel, heb zelf iets van 5m x 2.3m:

j9mqg1.jpg


Die stellage + skates erachter is inmiddels weg, staat alleen maar in de weg..
Heb tegenover het rack een spiegel hangen, behalve dat het lekker traint, vergroot het optisch je ruimte!
 
Laatst bewerkt:
nice , spiegel ga ik denk ik ook halen maar eerst maar eens zien hoe alles er straks uitziet.
Is fitness-seller.nl trouwens een beetje snel met het verzenden van producten die op voorraad zijn? want heb hier ergens gelezen dat het weken kan duren.
 
Nee, had dat incline (schuin tot zittende) bankje besteld, was na paar dagen al binnen dacht ik..
Anders mail je ze even hoe en wat mbt levering en vooraad!
Spiegel is echt handig, had er 1 via mp 2m+ bij 1.3m ofzo voor 75euries, gewoon net zolang wachten tot er 1 word aangeboden :d
succes!
 
kwam dit tegen op de site van m'n oude sportschool: [Link niet meer beschikbaar]

misschien interessant? ik denk dat het allemaal Nautilus apparatuur is.
 
Nieuwe pullup attachment voor m'n powertec power rack:

1zp183o.jpg


Veel beter.
 
Vet man, zelf gemaakt of ietsgevonden dat er precies op past?
 
Dat is idd leuk. Heet een monkey pull up bar.
 
Back
Naar boven