AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Foto van m'n kleine home-gym. Binnnekort de Powertec power rack erin, ivm. veiligheid & fatsoenlijke mogelijkheid tot squatten.
Heel erg nette homegym, altijd leuk om in dit topic producten terug te zien! :)

Ik zie dat je al een aantal Barbarian Line toestellen hebt, waarom heb je niet gekozen voor de Barbarian Power Cage?

Dit is nu echt een keurige home-gym.
Redelijk retro (zwart-wit), enkel de bal en de opdrukstangen hebben geen retro stijl. :D
I agree, de Push Up Pro past er beter bij ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier dan ook mijn kleine home-gym. Momenteel nog in de kamer. Maar als het nieuwe huis staat, kan ik de kelder ombouwen.
De kleur van m'n kamer heb ik dus niet gekozen, dat was al zo. :P

Wat staat er:
-Power Rack
-195kg ijzer
-Rugzak om pull-up te verzwaren
-Lat Pulley 75kg
-Spinning bike
-Roeitoestel
-...

532s2b.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2col81z.jpg
so4wec.jpg
 
Foto van m'n kleine home-gym. Binnnekort de Powertec power rack erin, ivm. veiligheid & fatsoenlijke mogelijkheid tot squatten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er super uit! "kleine home-gym" Zo klein is het niet!

Hoeveel heb je erin geïnvesteerd en hoelang heb je er over gedaan?
 
Super mooi Neutie, dat zou ik ook wel willen!
 
woow, ik zou een partijtje overtraint raken met zulke kamers gevuld met die toestellen/gewichten.
Kwam de kamer niet meer uit.
 
Hier dan ook mijn kleine home-gym. Momenteel nog in de kamer. Maar als het nieuwe huis staat, kan ik de kelder ombouwen.
De kleur van m'n kamer heb ik dus niet gekozen, dat was al zo. :P

Wat staat er:
-Power Rack
-160kg ijzer
-Rugzak om pull-up te verzwaren
-Lat Pulley 75kg
-Spinning bike
-Roeitoestel
-...

2col81z.jpg
532s2b.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
so4wec.jpg
van welk merk is je powerrack?
 
@Neutie, mooi hoor! Ziet er strak uit..kleine ruimte maakt helemaal niks uit als je alleen bent toch? Zou ik zelf ideaal vinden zoiets! Alles kan je er wel in kwijt!
 
Is een rack van Henk, google hem maar eens. Kom je best leuk spul tegen.
 
Zitten aantal mooie homegyms tussen. Zo gauw ik op mezelf woon met me vriendin leg ik beslag op de kelder die een totale mancave word :D genieten!
 
leuke gyms weer, kan niet wachten tot ik hier thuis in oktober aan de slag kan!:D
 
Thanks iedereen. @81Richard: hier zat ong. 1600 euro in. Was ook wel behoorlijk wat werk, maar eerst de garage helemaal gewit, vochtvrij gemaakt, plafond gebeitst etc.. dat heeft zo'n 2 maanden geduurd (niet full time hè ;)). Alles vervolgens inrichten en opzetten heeft me 'n week gekost schat ik zo.

Met het power rack zal het allemaal iets minder mooi uitzien denk ik, toch een vrij fors ding. Maar wel nodig.

@Fitness-seller: Heb jullie vandaag een mailtje gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
@Neutie
1600 is heel netjes voor wat je hebt. Hoe kom je aan je spiegels?
 
Dat soort spiegels worden regelmatig op marktplaats gezet door kapsalons die vernieuwen/ermee stoppen, goed in de gaten houden want ze zijn zo verkocht
 
Spiegels heb ik van Ikea :D Kosten voor deze dingen vallen reuze mee.
 
Mijn homegym, ik ben behoorlijk opgeschoten. Heb lang gewacht op mooie aanbiedingen voor schijven en stangen e.d. Dit is het resultaat tot nu toe, het totaal heeft niet meer dan €1200 gekost maar ik ben er super tevreden mee!

Wat ik zoal heb:

- Powercage (powercage.nl)
- Halterset, 10kg, 12kg, 14kg ..... tot 30kg
- 50mm halterschijven, +200kg (2x 25, 2x 20 rest kleiner)
- 50mm EZ-stang
- 50mm 220cm olympische stang (250kg)
- 50mm 180cm stang
- 2x 50mm dumbbellstangen
- Verstelbare bank (basic line)
- Heavy Grip grippers
- Zelf gemaakte wrist-roller
- 2 belts, 1 pauper ding, 1 sterke (rumblestore)
- Paar rubberen matten
- Zooi straps en wrist wraps
- Muziek installatie met jack plug, Denon eindversterker

Genoeg om de basis te doen. Ik kan optrekken aan de powercage, squatten, genoeg ruimte om te deadliften en banken. Military press gaat wat k*t omdat ik groot ben en het plafond aantik, maar ik hang de schijven tegenwoordig aan de veersluitingen waardoor het net lukt :cool:. Ik zoek nog regelmatig op marktplaats naar 50mm schijven boven de 15kg. Laatst nog bijna een deal van 2 schijven van 50kg voor 60 euro. Helaas aan me neus voorbij gegaan.

De halterset heb ik voor een spotprijs kunnen ophalen, dus daar kan ik ook veel mee doen. De foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

34oomzc.jpg


2v0h27s.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door het bestellingen bij de webshops heb ik ook dagelijks de keuze wat voor sample ik ga nemen :p

10huhhy.jpg
 
Mooie homegyms komen hier voorbij zeg!
Ongelofelijk hoe uitgebreid sommigen zijn. Ik wou dat ik zo veel ruimte had!
 
Mooi spul! Vooral die DB's zien er zeer mooi uit!
 
Foto van m'n kleine home-gym. Binnnekort de Powertec power rack erin, ivm. veiligheid & fatsoenlijke mogelijkheid tot squatten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wauw dit is de droom van velen denk ik:) Wat moet heerlijk zijn om hier te trainen. sweeeeeet:bow:
 
+1
Eerste homegym die ik zie waar je lekker kan knallen.
De rest ziet er allemaal zo fragiel uit.
 
Back
Naar boven