MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn home gym.

Gewichten en grepen zitten in de kist.

Het is nu heel relaxt om buiten te trainen. In de winter is het wel klote met winterjas enzo. Maar op 1 of andere manier heb ik dan wel een fijne focus.

Het vergt wel wat onderhoud. Regelmatig even wat verf er op smeren, sommige onderdelen goed invette.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na de zomer wil ik op kamers in Rdam. Want bent het naar school reizen 4 uur per dag wel beu.
Hoop op een kamer beneden vloers of iets met een sterkte ondergrond. Dan kan mijn cage mee.

En hoe deadlift je dan?
 
Zoals mijn homegym was:

Afb085_1.jpg


En zoals het nu is (eigenlijk geen homegym meer te noemen omdat het een loods een paar straten verderop is) maar nog steeds mijn privégym aka RawPowerBaarn

Toen was het nog leeg

halRPBbinne.jpg


IMAG0103.jpg

(met het groen ondertussen al weer verwijdert)

Paar nieuwe toevoegingen deze week

Pushjerkblokken
pushjerkblokken.jpg


Stones met platform
stonesplatformcompleet.jpg


Luitjes aan het trainen
RPB.jpg


Materiaal is teveel om op te noemen. Ondertussen al 2A4 vol ofzo, buiten pecdeck en dat soort rommel zo'n beetje gewoon alles.


Ziet er mooi man! Ook genoeg bankjes, zware dumbbells, en cable spul?
 
Het is geen commerciële sportschool.

Ik heb schroefdumbbells tot zo zwaar je wilt. Zelfs 1 die tot 150kg kan. Dan heb ik circusdumbbells van 50kg, 55kg en 71kg

Er is een powerrack met verstelbare bank en zelfs met monolift erin.

Om het nog een beetje zwaar te maken heb ik ver over de 1000kg aan schijven;)
 
Het is geen commerciële sportschool.

Ik heb schroefdumbbells tot zo zwaar je wilt. Zelfs 1 die tot 150kg kan. Dan heb ik circusdumbbells van 50kg, 55kg en 71kg

Er is een powerrack met verstelbare bank en zelfs met monolift erin.

Om het nog een beetje zwaar te maken heb ik ver over de 1000kg aan schijven;)

Gewoon lekker hardcore!
 
Nou vraag ik aan jou

Heeft jou sportschool een:

-Een log? (ik heb er 4)
-Een yoke (ik heb er 2)
-Een chain yoke
-Een safetybar SQ
-Een Swissbar
-Een axle
-Een prowler
-Een sled
-Monolift
-Chains
-Bands
-Blokken voor pushjerks
-Atlasstones

Etc gewoon om even te kijken of jou sportschool wel de basis heeft?
 
hardcore brah! een afdak oid zou wel beter zijn, want zo zie ik die pulley snel naar de kloten gaan :S

Jaa zeker. Mag helaas niet van mijn ouders een afdakkie.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 00:47 ----------

En hoe deadlift je dan?

Gewoon op de tegels:D Zeg maar mijn gezicht richting de schuur.
 
Nou vraag ik aan jou

Heeft jou sportschool een:

-Een log? (ik heb er 4)
-Een yoke (ik heb er 2)
-Een chain yoke
-Een safetybar SQ
-Een Swissbar
-Een axle
-Een prowler
-Een sled
-Monolift
-Chains
-Bands
-Blokken voor pushjerks
-Atlasstones

Etc gewoon om even te kijken of jou sportschool wel de basis heeft?

De basis voor wat?? Mischien voor PL de basis, maar voor zijn doelen waarschijnlijk helemaal niet!
BTW, ik zie rack, halter (+schijven), bankje en wat verstelbare dumbbells als basis, niet chains of whatever,..

Wel bruut spul overigens, best jaloers op jouw ruimte!
Huren jullie dat af, of is het eigendom?
 
Nou vraag ik aan jou

Heeft jou sportschool een:

-Een log? (ik heb er 4)
-Een yoke (ik heb er 2)
-Een chain yoke
-Een safetybar SQ
-Een Swissbar
-Een axle
-Een prowler
-Een sled
-Monolift
-Chains
-Bands
-Blokken voor pushjerks
-Atlasstones

Etc gewoon om even te kijken of jou sportschool wel de basis heeft?


Aan mij?
 
Nou vraag ik aan jou

Heeft jou sportschool een:

-Een log? (ik heb er 4)
-Een yoke (ik heb er 2)
-Een chain yoke
-Een safetybar SQ
-Een Swissbar
-Een axle
-Een prowler
-Een sled
-Monolift
-Chains
-Bands
-Blokken voor pushjerks
-Atlasstones

Etc gewoon om even te kijken of jou sportschool wel de basis heeft?

De basis in de gemiddelde sportschool is de chest-press machine en tot 10 kilo dumbbells om te curlen, dus denk niet dat de meeste sportscholen dit hebben nee:D
 
haha kom op jongens geintje, zie je foto's met stones, yokes etc en dan vraag je of ik wel genoeg bankjes heb. Dus dan vraag ik of jou sportschool wel een yoke etc heeft.

Voor ons zijn bankjes geen basis als strongman. Ik heb liever een powerstairs nu.

ps, ik heb natuurlijk een bench, powerrack, barbells, schijven, dumbbells en een cable station:p
 
haha kom op jongens geintje, zie je foto's met stones, yokes etc en dan vraag je of ik wel genoeg bankjes heb. Dus dan vraag ik of jou sportschool wel een yoke etc heeft.

Voor ons zijn bankjes geen basis als strongman. Ik heb liever een powerstairs nu.

ps, ik heb natuurlijk een bench, powerrack, barbells, schijven, dumbbells en een cable station:p

Begrijp me niet verkeerd gijs, ik was alleen benieuwd of je dit ook had staan omdat ik dit niet op de foto's zag:)

Echt wel mooi gym hoor, alleen meer strongman gericht als bb denk ik:)
 
ik verkoop me hele home-gym , 436 kilo aan gewichten aan spotprijs
 
En hoe deadlift je dan?
plaats genoeg toch ???:rolleyes:

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 20:30 ----------

Begrijp me niet verkeerd gijs, ik was alleen benieuwd of je dit ook had staan omdat ik dit niet op de foto's zag:)

Echt wel mooi gym hoor, alleen meer strongman gericht als bb denk ik:)
tzijn idd strongmannen en geen bb'ers die daar trainen ook hé :p
 
z1000 ik zou dat rack thermisch laten verzinken, henk doet dat ookm wel eens bij z'n spul ik kan alleen z'n topic van zelfgemaakte equipment niet meer vinden ??? z'n website is nog wel gewoon online, iemand die hier meer van weet? vond het wel leuk om te zien altijd hoe hij dat maakte
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@z1000 ik zou dat rack thermisch laten verzinken, henk doet dat ookm wel eens bij z'n spul ik kan alleen z'n topic van zelfgemaakte equipment niet meer vinden ??? z'n website is nog wel gewoon online, iemand die hier meer van weet? vond het wel leuk om te zien altijd hoe hij dat maakte

Misschien dat het topic weg is omdat hij commercieel geworden is? Dat mag geloof ik niet in die sectie.
 
Misschien dat het topic weg is omdat hij commercieel geworden is? Dat mag geloof ik niet in die sectie.
Hmm ok, iemand die dit kan bevestigen? Wel jammer, maar met fitness-seller als boardsponsor kan ik het ook wel begrijpen, beter onder fs z'n duiven schieten enzo :D
 
Back
Naar boven