Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefixt

Ik heb ze nog niet echt intensief genoeg gebruikt om echte negatieve of positieve dingen te merken. Die SSB bar heeft Gijs ook, moest je nog ervaringen willen horenBen ook erg benieuwd over je ervaringen met de CSB en de SSB van Watson!

Ja, maar niet te veel.
Beetje teveel imo.
Ik heb gewoon een rack waar je ook pulley's en tricep pulldowns en stuff mee kan doen + een bankje en wat gewichten. Kan al mijn oefeningen perfect doen.
+1
Iets meer dan €3000 gok ik. Ik zoek het meeste op 2dehands sites en koop enkel (/meestal) dingen waarvan ik weet dat ik ze later voor dezelfde (of een hogere) prijs kan verkopen.
Thanks!Nice hoor! Mooi spul!
Heb je in die kooi nu suspension straps hangen?
Ik zit namelijk te kijken naar de Spud Inc. suspension straps en racksavers, maar ik vind ze wel duur. Daarbij schijnen de straps behoorlijk lang te zijn, zodat ze zelfs in de korste stang nog te laag hangen voor bijvoorbeeld suspended high GM's.
Gewoon op de oprit hier thuisDie T-sled is ook gruwelijk! Maar waar gebruik je die? Gewoon op straat?

waarom bands van elitefts en ironwoody? niet alles in 1x gekocht?

Wat een gym zeg, 515. En dat op jouw leeftijd? Stats? Ik ben jaloers.

Is mogelijk als je 2dehandssites goed in het oog houd en een beetje sparen. Ik ben ooit begonnen met 2 dumbbells van 1,35kg
Stats zijn niet zo spectaculair, en vooral powerlifiting gericht (maar mijn techniek heeft nog wat werk nodig).
Wedstrijd lifts:
Squat: 135kg
Paused bench press: 105
Deadlift (conventional): 170
Thuis:
Squat: 140
Bench press: 107,5
Deadlift (sumo): 6x150
Nog veel werk aan dus![]()
pics to comeThanks, ik ben benieuwd naar de foto'sniks van!! je bent heel goed bezeg, respect, en jou homegym is exact hetgene wat ik wil, maar ik ben al volop bezeg met er één op te bouwenpics to come

Bazige gym en als ik er 1 mocht kiezen hier naast mijn eigen RPB dan wist ik het wel. Heerlijk hardcore beukhok 515!

vandaag in elkaar gezet. 

Altijd mooi de BPCrack: wiebelde!! 2 stukjes karton onder één poot en het was gedaan, toch wel een beetje pissed om, als je dan toch zoveel betaald voor een stevig rack, verder geen aanmerkingen
Wat betreft het wiebelen komt dit waarschijnlijk door de montage. Controleer even of je alle onderdelen goed gemonteerd hebt zoals aangegeven in de opbouwhandleiding en of je nergens ringetjes ofzo bent vergeten. Overigens is het belangrijk dat je alle schroeven los laten zitten tijdens de montage, pas als alles op zijn plek zit beginnen met het aandraaien van de schroeven! Niet tijdens het monteren al onderdelen vast gaan draaien.Altijd mooi de BPCWat betreft het wiebelen komt dit waarschijnlijk door de montage. Controleer even of je alle onderdelen goed gemonteerd hebt zoals aangegeven in de opbouwhandleiding en of je nergens ringetjes ofzo bent vergeten. Overigens is het belangrijk dat je alle schroeven los laten zitten tijdens de montage, pas als alles op zijn plek zit beginnen met het aandraaien van de schroeven! Niet tijdens het monteren al onderdelen vast gaan draaien.
want de constructie is echt massief, niks op aan te merken