AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Thanks, ik ben voor de rest meer van het lezen op dit forum :)

Zieke gyms hier en daar,
Waar halen jullie die grote spiegels altijd ????

een van de mooiste gyms neutie, je hebt er behoorlijk wat geld voor neergelegd en alles ziet er nieuw uit? jammer van de kleine ruimte. maar er past vast nog wel een bicepsbankje en legpress in en dan zou ik niet weten wat je er nog meer in moet hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 17:37 ----------

Ik ben zelf ook op zoek... Op marktplaats komt redelijk vaak wat voorbij, soms zelfs gratis af te halen.

welke zoektermen gebruik je? er is zoveel aanbod daar maar vaak niet geschikt voor in de gym.

Bedankt voor de reactie. Spiegels heb ik gewoon bij Ikea gehaald. Is geloof ik de Godmorgon-serie, grootste formaat. Deze zijn niet zo prijzig.

perfect inderdaad. alleen voor mij iets te ver weg, ik filter dus wel op in de buurt van mn woonplaats en dan maak ik een bookmark in de juiste categorie en elke dag gewoon een keertje klikken.
categorie

Update sinds juni 2011:
Enkele weken geleden heb ik nog 2 toestellen kunnen bemachtigen: Preacher curl (merk Oemmebi) & supported T-bar (merk First Class).
Vorig weekend heb ik ze opgeschuurd en terug gespoten. Sinds dit weekend staan ze in mijn homegym :cool:

Ondertussen heb ik al een tijdje kunnen trainen met de Barbarian power cage + multibench. Tot op heden heb ik er geen spijt van: rack geeft geen krimp en multibench is makkelijk te verstellen.

Collection:

• Preacher curl + EZ stang ø30mm + schijven ø30mm (60kg in totaal)
  • Supported T-bar row (steekgewichten tot 100kg)
  • Barbarian Power rack + multibench
  • Panatta Multistation (3 stapels steekgewichten 100kg-50kg-100kg)
  • Verschillende soorten grepen & accessoires
  • Cable Cross (2 stapels steekgewichten tot 70kg + chin up bar)
  • Dumbbells: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
  • Dumbbell rack (zelf gelast)
  • Reeks barbells ø26mm (1,80m & 1,20m)
  • 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Weider Schijven ø26: 10 kg ; 5 kg ; 2 kg ; 1 kg
  • Weider Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 mega spiegels
  • Stereo installatie met flits muziek
  • Posterkes van mijn favoriete films met Arnold en Pamela Anderson
  • Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
Hieronder vind je nog enkele foto's van mijn homegym!

Preacher curl.jpg

Supported T-bar.jpg

Homegym Seves 001.jpg

Homegym Seves 002.jpg

Homegym Seves 003.jpg

Homegym Seves 004.jpg

Homegym Seves 005.jpg

Homegym Seves 006.jpg

Homegym Seves 007.jpg

De meet is geweest en weer wat leuke foto's van mijn "fragiele" gym aka RawPowerBaarn, is ook een soort van spot de DBB-er

groep.jpg

Toch wel mooi om iedereen op het einde een potje kwark te zien eten :D

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 02:12 ----------

Update sinds juni 2011:

Damn, wat een mooie "gym" zeg. Wou dat ik zoveel ruimte tot beschikking had! Ik kan net een powercage kwijt :D
Tijdens rust kan je gelijk even een potje op de flipperkast spelen

Update sinds juni 2011:
Enkele weken geleden heb ik nog 2 toestellen kunnen bemachtigen: Preacher curl (merk Oemmebi) & supported T-bar (merk First Class).
Vorig weekend heb ik ze opgeschuurd en terug gespoten. Sinds dit weekend staan ze in mijn homegym :cool:

Ondertussen heb ik al een tijdje kunnen trainen met de Barbarian power cage + multibench. Tot op heden heb ik er geen spijt van: rack geeft geen krimp en multibench is makkelijk te verstellen.

Collection:

• 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 mega spiegels

vet jonguh

Update sinds juni 2011:

Collection:

• 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 mega spiegels

jaloers :), echt een mooie homegym

Seves, hoe groot is die ruimte?

Seves, hoe groot is die ruimte?

De binnenafmetingen zijn 8,5m x 6m. Deze ruimte dient momenteel als homegym en voor kleine rommel (verlengkabel, fietsen, tuinslang,...) te zetten :)

De reden van deze bouw was simpel: Toen mijn oude fitness stopte, zag ik het niet zitten om 50 €/maand te betalen voor een fitness abonnement. Voordien was dit 12,5 €/maand. De fitnesscentra in Geel zijn nogal duur...
Binnen 10 of 15 jaar kan deze ruimte misschien voor andere doeleinden gebruikt worden: Speelruimte voor de kinderen, snookerhal,... Who knows :cool:

Nu train ik met 2 van mijn neefkes die vlakbij wonen op mijn eigen muziek (retro house om goed door te pompen!)

De binnenafmetingen zijn 8,5m x 6m. Deze ruimte dient momenteel als homegym en voor kleine rommel (verlengkabel, fietsen, tuinslang,...) te zetten :)

De reden van deze bouw was simpel: Toen mijn oude fitness stopte, zag ik het niet zitten om 50 €/maand te betalen voor een fitness abonnement. Voordien was dit 12,5 €/maand. De fitnesscentra in Geel zijn nogal duur...
Binnen 10 of 15 jaar kan deze ruimte misschien voor andere doeleinden gebruikt worden: Speelruimte voor de kinderen, snookerhal,... Who knows :cool:

Nu train ik met 2 van mijn neefkes die vlakbij wonen op mijn eigen muziek (retro house om goed door te pompen!)

Je gym lijkt veel op die van mij, alleen is die van jouw wat beter qua kwaliteit. en je hebt nog 1,5 meter breder en 1 meter langer als die van mij. ik weet niet meer waar ik alles het beste kwijt kan.
maar vergis je niet, een ruimte van 8,5 bij 6 is natuurlijk ook niet gratis. is het een garage, of kelder?

Je gym lijkt veel op die van mij, alleen is die van jouw wat beter qua kwaliteit. en je hebt nog 1,5 meter breder en 1 meter langer als die van mij. ik weet niet meer waar ik alles het beste kwijt kan.
maar vergis je niet, een ruimte van 8,5 bij 6 is natuurlijk ook niet gratis. is het een garage, of kelder?

De tuinberging bevindt zich achteraan mijn tuin met een carport ernaast.
Ik heb deze tuinberging zelf gezet in maart 2010 met als doel een grote hobbyruimte/opbergruimte te hebben. Dit heeft een serieuze prijs gekost, maar ik had het ervoor over.
Op dit moment dient de ruimte volledig als trainhok & arcade hal. Op lange termijn ga ik er alleen voordeel aan hebben sinds de ruimte voor allerlei toepassingen kan dienen: speelruimte voor kids, werkhok,...

Ik heb alles zelf gezet met hulp van familie en vrienden. Ik kan zeggen dat dit veel moeite heeft gekost, maar achteraf kan ik er alleen fier op zijn :cool:

En Calimera, nogmaals bedankt voor de tips omtrent mijn zoektocht naar een bicepsbankje. Die preacher curls voel je enorm :D

De tuinberging bevindt zich achteraan mijn tuin met een carport ernaast.
Ik heb deze tuinberging zelf gezet in maart 2010 met als doel een grote hobbyruimte/opbergruimte te hebben. Dit heeft een serieuze prijs gekost, maar ik had het ervoor over.
Op dit moment dient de ruimte volledig als trainhok & arcade hal. Op lange termijn ga ik er alleen voordeel aan hebben sinds de ruimte voor allerlei toepassingen kan dienen: speelruimte voor kids, werkhok,...

Ik heb alles zelf gezet met hulp van familie en vrienden. Ik kan zeggen dat dit veel moeite heeft gekost, maar achteraf kan ik er alleen fier op zijn :cool:

En Calimera, nogmaals bedankt voor de tips omtrent mijn zoektocht naar een bicepsbankje. Die preacher curls voel je enorm :D

wat ook fijn is om de preacher bank bij je cable cross te zetten en dan cable concentration curls te doen, voel je van boven tot onder even zwaar aan je biceps trekken.
was jou cable cross eerst geel of oranje? ik geloof dat ik die destijds eens op marktplaats gezien heb, net nadat ik mijn cable cross online besteld had. heb je nog meer wensen voor je gym?

wat ook fijn is om de preacher bank bij je cable cross te zetten en dan cable concentration curls te doen, voel je van boven tot onder even zwaar aan je biceps trekken.
was jou cable cross eerst geel of oranje? ik geloof dat ik die destijds eens op marktplaats gezien heb, net nadat ik mijn cable cross online besteld had. heb je nog meer wensen voor je gym?

Ik zal de concentration curls eens proberen met het preacher bankje. Zal waarschijnlijk wel lekker gaan branden :D

Deze cable cross was eerst wit en was ook de originele kleur. Een merknaam heb ik niet kunnen vinden, enkel een naamplaatje met "crossover" op.
Deze heb ik in augustus 2010 gehaald in Mechelen bij een garagist. Hij had via een veiling een hele zaak opgekocht en heeft achteraf alles verder verkocht.

Op dit moment is de ruimte goed gevuld, dus veel toestellen kan ik niet meer kwijt tenzij ik mijn arcade kasten verhuis naar binnen. Maar dit mag niet van het vrouwke. Ik zou blijkbaar teveel roepen als de CPU weeral aan het cheaten is :D
Met deze collectie kan ik alle spieren trainen. Ik besef dat de benen minder aanwezig zijn, enkel squat en deadlift zijn mogelijk. Maar voor mij is volstaat dit.

Misschien heb jij nog voorstellen, Calimera?
En wie is jouw avatar? Ziet er een serieuze kerel uit :)
Juist aan het zoeken naar jouw homegym, maar de foto's zijn verwijderd op dit forum. Kun je die nog eens uploaden of link doorsturen?

Laatst bewerkt:
Concentration curls zal niet heel makkelijk gaan op een preacher bankje ;)

Dit is mijn Home Gym, Klein maar fijn. breedte 280 cm lengte 480 cm

Dumbbell rek zelf gemaakt in totaal,

Dumbbell set 2 t/m 40 kg in 2 kg stappen.
220 cm Halter stang 50mm
EZ Curl stang 50 mm
Leg press powertec
Leg extension powertec
Powertec Utility bench
Powertec Rack + Lat Pull
Oly halter schijven
2 cm dikke puzzelmatten
Proteus step app
En wat accesoires aan de muur.

Tevens nog 2 oly dumbbell halters te koop, met sluitringen.

IMAG0159.jpg

IMAG0160.jpg

IMAG0161.jpg

IMAG0163.jpg

IMAG0162.jpg

Terug
Naar boven