MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

link doet het ook niet..

pffff... computers.
Ik probeer het aan te passen maar op het eerste zicht met weinig succes...

Is niet de eerste keer dat ik foto's upload... snap niet goed waarom het niet lukt.

*plaatje uploaden - link invoegen - .... en dan zou er een foto te zien moeten zijn

Ok, ze staan erop... (was geen openbaar album, vandaar)

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit!! krijg je heel dat blok van de standing calf omhoog? :)

ziet er goed uit!! krijg je heel dat blok van de standing calf omhoog? :)

Staande kuitenblok voelt niet zo zwaar aan als hij eruit ziet.

Zittende kuitenblok is speciaal voor de tibia (gewicht moet naar beneden worden geduwd ipv jezelf op te duwen) en voelt desondanks het mindere gewicht zwaarder aan.

damn ziet er hardcore uit..!

Staande kuitenblok voelt niet zo zwaar aan als hij eruit ziet.

Zittende kuitenblok is speciaal voor de tibia (gewicht moet naar beneden worden geduwd ipv jezelf op te duwen) en voelt desondanks het mindere gewicht zwaarder aan.

Even mierennken: de Tibia is het scheenbeen.
De spier die je vooral pakt met seated calf oefeningen is de m. Soleus
De spier die je vooral pakt met staande calf oefeningen is de m. Gastrocnemius, omdat deze ook over het kniegewricht loopt.
Wil je mooi 2 aparte koppen op je kuiten---> gastrocnemius

Ontopic nu :D: Enorm nice, en oogt lekker hardcore :cool:
Train je alleen, of meestal met andere mensen?
btw: als je ooit iets verkoopt, ben ik waarschijnlijk wel geïnteresseerd :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even mierennken: de Tibia is het scheenbeen.
De spier die je vooral pakt met seated calf oefeningen is de m. Soleus
De spier die je vooral pakt met staande calf oefeningen is de m. Gastrocnemius, omdat deze ook over het kniegewricht loopt.
Wil je mooi 2 aparte koppen op je kuiten---> gastrocnemius

Ontopic nu :D: Enorm nice, en oogt lekker hardcore :cool:
Train je alleen, of meestal met andere mensen?
btw: als je ooit iets verkoopt, ben ik waarschijnlijk wel geïnteresseerd :o

Dan verkondig ik al belachelijk lang hoe goed ik mijnen "tibia" train :)

Dit is dan vanaf heden de gastrocnemius...

Mooi spul! Die zwaardere dumbbells van 50+ zijn dat ook gewoon stangetjes met schijven vastgelast. Ben nu ook flink 30mm spul aan het verzamelen en binnenkort ga ik een serie in elkaar lassen, vandaar de vraag.

so das de moeite zeg!

mooi die grasmaaier temidden van al dat zware trainingsmateriaal :D

Mooi spul! Die zwaardere dumbbells van 50+ zijn dat ook gewoon stangetjes met schijven vastgelast. Ben nu ook flink 30mm spul aan het verzamelen en binnenkort ga ik een serie in elkaar lassen, vandaar de vraag.

Dat zijn idd gewone stangetjes met schijven op vastgelast. Ge moet elke schijf aan de volgende vastlassen, anders draaien ze rond.
Rubbere schijven zijn dus niet aan de orde, ook niet als middelste schijven.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 22:24 ----------

so das de moeite zeg!

mooi die grasmaaier temidden van al dat zware trainingsmateriaal :D

:)

welke schijven had je gebruikt? Kan me herinneren ooit eens die kettler dingen te willen gebruiken om een dumbbell te verzwaren voor circusdumbbell en dat dat zulk raar staallegering was ofzo dat het echt onlasbaar was.

Soow erg nice man!! wie zou dat hier nou niet willen een complete sportschool in zn eigen huis:)!

welke schijven had je gebruikt? Kan me herinneren ooit eens die kettler dingen te willen gebruiken om een dumbbell te verzwaren voor circusdumbbell en dat dat zulk raar staallegering was ofzo dat het echt onlasbaar was.

veel van het schijvenmateriaal is van gietijzer.
ik heb zelf inmiddels diverse gietijzer lasprojectjes achter de rug (ben geen professioneel lasser) en dat is best te doen.
enige wat echt belangrijk is is dat je bij een lastechniek bedrijf een aantal elektroden haalt die specifiek geschikt zijn voor gietijzer.

er zijn heel veel verschillende soorten daarin, maar bij mij kreeg ik gelukkig steeds een goed resultaat met een elektrode die gewoon voor het meest voorkomende gietijzer geschikt was.

wellicht komt hier nog iemasnd anders voorbij die wel meer hiervan weet?
ik vind t ook een interessant idee, heb nog 560 kg aan schijven liggen en Db stangetjes die kapot zijn :o.

Verschillende merken.
Heb gewoon her en der schijven verzameld en dan combinaties gemaakt om de gewichten te maken die ik nodig had.

Merken: Salter, Domyos, LBCPS-BBSLK, maar ook van Ketler zelf...

Yannick van roy heeft die voor mij gelast. Bij mijn weten waren er geen problemen, maar zal het is aan hem vragen.

Ondertussen ineens men loopband er nog bij geplaatst:

2ileypf.jpg

15x8ieq.jpg

spb2c6.jpg

2lm6ng4.jpg

Damn, nice :eek:

2 vraagjes:
- waar heb je die bumpers vandaan?
- hoe komt die roest op die plek op de barbell op 2e foto? Toch niet door de magnesium ofwel? Anders ga ik in het vervolg toch mijn barbells maar efvegen na het trainen :o

Bumpers 2de hands gekocht en die 25kg bumpers via strenghtshop UK.
Barbell is al ff nie meer gebruikt, komt wel door zweet en dergelijke.
Ff staalborstelke over en weg ermee ;)

Nice home gym that for sure!

Jep nice!

Terug
Naar boven