- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er goed uit!! krijg je heel dat blok van de standing calf omhoog?![]()
Staande kuitenblok voelt niet zo zwaar aan als hij eruit ziet.
Zittende kuitenblok is speciaal voor de tibia (gewicht moet naar beneden worden geduwd ipv jezelf op te duwen) en voelt desondanks het mindere gewicht zwaarder aan.
: Enorm nice, en oogt lekker hardcore 

Even mierennken: de Tibia is het scheenbeen.
De spier die je vooral pakt met seated calf oefeningen is de m. Soleus
De spier die je vooral pakt met staande calf oefeningen is de m. Gastrocnemius, omdat deze ook over het kniegewricht loopt.
Wil je mooi 2 aparte koppen op je kuiten---> gastrocnemius
Ontopic nu: Enorm nice, en oogt lekker hardcore
Train je alleen, of meestal met andere mensen?
btw: als je ooit iets verkoopt, ben ik waarschijnlijk wel geïnteresseerd![]()

Mooi spul! Die zwaardere dumbbells van 50+ zijn dat ook gewoon stangetjes met schijven vastgelast. Ben nu ook flink 30mm spul aan het verzamelen en binnenkort ga ik een serie in elkaar lassen, vandaar de vraag.
so das de moeite zeg!
mooi die grasmaaier temidden van al dat zware trainingsmateriaal![]()

welke schijven had je gebruikt? Kan me herinneren ooit eens die kettler dingen te willen gebruiken om een dumbbell te verzwaren voor circusdumbbell en dat dat zulk raar staallegering was ofzo dat het echt onlasbaar was.
.welke schijven had je gebruikt? Kan me herinneren ooit eens die kettler dingen te willen gebruiken om een dumbbell te verzwaren voor circusdumbbell en dat dat zulk raar staallegering was ofzo dat het echt onlasbaar was.