[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eerst wou ik goedkoop doen: 2 staanders, barbell, schijven, bankje.
Al ruime tijd 2dehandsmarkt in oog gehouden. Toen in juli bij helisports besteld wegens 10% korting. Voor 637 euro:
• 285kg 50mm
• 8x 5kg 30mm voor op dumbbells die ik al had van vroeger
• 1500lbs barbell.
• Sluitveren+sluitringen
Ik had al press rack / free rack gehaald die ergens bij mij in de buurt in de aanbieding waren (87,50).
Bij strengthshop.co.uk besteld: nose tork, magnesium, wrist wraps, knee + elbow sleeves, zeus ballista (slingshot achtig ding: triceps/lockout altijd zwakke punt geweest, en het was in de aanbieding))
Toen een 2ehands aanbieding zien staan hier op forum: 200kg 50mm, 50mm barbell, schijvenrack van powertec, 4x 30mm DB’s, 30mm barbell, 30mm ez bar, 80kg+ 30mm schijven, verstelbaar bankje, heavy grips 150, 200, 250, magnesium, Titan wrist wraps en knee wraps (240 euro)
Onlangs in Eindhoven voor 30 euro een Barbarian dip bar geen ophalen. Voelt zeer massief aan, maar ik moet hem nog wel ophangen
Benchen was zeer vervelend op dat oude verstelbare bankje, omdat ik met mijn kont in de gleuf tussen zitting en verstelbare rugsteun gleed. Ook was de mousse zeer soft (bijna 10cm induwen). Dus op zoek naar een zwaar belastbare flat bench. Toen aanbod gekregen van panatta benchpress voor 200 (en hij kwam zelf brengen).
Wishlist:
• Rubber matten+hout, zodat ik met deadlift/powercleans niet de hele tijd op beton kom.
• Nieuw rack (liefts stevig halfrack ofzo)
• pull up mogelijkheden
• Bumper plates
• Stevig verstelbaar bankje voor DB presses etc.
Beetje in die volgorde, maar wil zoveel mogelijk 2ehands kopen dus als ik iets tegenkom zal de volgorde wel niet direct bewaard blijven.