MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Nice die bumpers!

Zeker nice!
Waar heb je die SSB vandaan? En bevalt ie?

Bedankt iedereen.
De SSB heb ik van iemand hier op het forum gekocht.

sw4nr7.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
167s1vq.jpg

zxpovs.jpg

Eerst wou ik goedkoop doen: 2 staanders, barbell, schijven, bankje.
Al ruime tijd 2dehandsmarkt in oog gehouden. Toen in juli bij helisports besteld wegens 10% korting. Voor 637 euro:
• 285kg 50mm
• 8x 5kg 30mm voor op dumbbells die ik al had van vroeger
• 1500lbs barbell.
• Sluitveren+sluitringen

Ik had al press rack / free rack gehaald die ergens bij mij in de buurt in de aanbieding waren (87,50).

Bij strengthshop.co.uk besteld: nose tork, magnesium, wrist wraps, knee + elbow sleeves, zeus ballista (slingshot achtig ding: triceps/lockout altijd zwakke punt geweest, en het was in de aanbieding))

Toen een 2ehands aanbieding zien staan hier op forum: 200kg 50mm, 50mm barbell, schijvenrack van powertec, 4x 30mm DB’s, 30mm barbell, 30mm ez bar, 80kg+ 30mm schijven, verstelbaar bankje, heavy grips 150, 200, 250, magnesium, Titan wrist wraps en knee wraps (240 euro)

Onlangs in Eindhoven voor 30 euro een Barbarian dip bar geen ophalen. Voelt zeer massief aan, maar ik moet hem nog wel ophangen

Benchen was zeer vervelend op dat oude verstelbare bankje, omdat ik met mijn kont in de gleuf tussen zitting en verstelbare rugsteun gleed. Ook was de mousse zeer soft (bijna 10cm induwen). Dus op zoek naar een zwaar belastbare flat bench. Toen aanbod gekregen van panatta benchpress voor 200 (en hij kwam zelf brengen).

Wishlist:
• Rubber matten+hout, zodat ik met deadlift/powercleans niet de hele tijd op beton kom.
• Nieuw rack (liefts stevig halfrack ofzo)
• pull up mogelijkheden
• Bumper plates
• Stevig verstelbaar bankje voor DB presses etc.
Beetje in die volgorde, maar wil zoveel mogelijk 2ehands kopen dus als ik iets tegenkom zal de volgorde wel niet direct bewaard blijven.

heel nice!! en hardcore, is dat de hastingsbarbell van helisports?

Die op de bench ligt is een 2ehands, die in de schijvenrek steekt is die hastings van helisprtos ja :)

Afwerking is van veel hoger niveau dan de andere (volgens mij ook van helisports). Ik zal eens proberen detailfoto's te maken :)

Paar foto's van mn homegym

Vanbuiten gezien:
ra528m.jpg

Karton is om te dempen als ik gewichten neerleg, want er is een enorme echo hier :). Gewichten mengeling van het pakket 125kg van FS en 125kg Helisports. Barbell van Helisports (belastbaar tot 700 lbs). Heb slechts 2 cm over tot plafond, dus optrekken lukt met mijn mini-lijf nog net niet maximaal.

Matten links zijn van Hubo (8 euro per stuk)
rcmx04.jpg

Cable pulley gerief (mengeling van FS en Helisports)
29ff1pg.jpg

DB van fitness seller, belastbaar tot 100kg:

Een kerel die stoer wou doen:
2ibngvp.jpg

ik heb 2de hands al deze spullen voor in totaal €100 op de kop getikt, best redelijk al zeg ik zelf. het is maar een begin en dan ook maar een extra optie om ook thuis mijn bovenlijf te trainen, mijn budget is ook niet groot ofso aangezien ik nog maar 14 ben, maarja jong geleerd oud gedaan hé
102ouwk.jpg

wat de spullen betreft:
-een benchpress apparaat met een halterbankje verstelbaar tot positief 90 graden
- 180 cm stang van 9,5 kg (1o met sluitingen)
- 2 dumbbells
- in totaal 90 kg aan gewichten.

ik heb ook nog een ez curlstang en nog 50 kg aan gewichten besteld

@ Wimmos: mooie en basic shit heb je! zelfde setup als mij buiten de pulley dan

zitten echte zieke homegyms tussen :|

ff een vraagje: weet iemand waar je online een bankdrukbankje van een klein formaat kan halen ( zit op zolder en is niet zo hoog daar :fa: )?

Hoe kan een bankje nu te hoog zijn? :rolleyes:
Dan kan je er geeneens staan...

Een brug gevonden! Best geluk mee gehad, want kon hem gratis afhalen. Gemiddeld staan ze voor een paar honderd euro tweedehands op marktplaats :)

Doe de laatste tijd vrijwel alles met lichaamsgewicht en turnoefeningen zijn daar heel geschikt voor. Maar ook geschikt voor pullups, dips en nog heel wat meer

15rod3d.jpg

pull ups? kan je dat ding dan hoger zetten?

Gaaf zeg! Als gymleraar kan ik dat zeker waarderen!

We hebben hem ook opgehaald bij een school :)

Alleen jammer dat het plafond zo laag is, anders hadden we er nog veel meer op kunnen doen

update

Update:

Ziet er ****ing nice uit Neutie, maar je post alleen in dit topic..?:)

Terug
Naar boven