XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

david 12? nog nooit van gehoord, zo te zien gewoon U-profielen ipv kokers? veel plezier met het trainen iig, mijn rack is ook bijna af :cool:
 
betrapt... had je al karma gegeven voor die uitstekende spot:)
had er nog een zooi 30mm materiaal bij gekregen die ik goed heb kunnen doorverkopen:D, uiteindelijk amper €100 betaald voor mn rack, bankje en de schijven:D

mijn dank is dus erg groot:)

Geen enkel probleem. Het doet me deugd dat iemand er mee verder kan. Was idd een goed koopje dan! :D
 
david 12? nog nooit van gehoord, zo te zien gewoon U-profielen ipv kokers? veel plezier met het trainen iig, mijn rack is ook bijna af :cool:

inderdaad met U-profiel, boardmember hier zei dat t oud sportschool merk is, (zie spots, daarlangs kwam ik ook op de advertentie) t is iig goed stabiel, en net eerste training mee gedaan, bevalt prima:D:D
 
Mijn nieuwe home gym - 1

Alle materiaal verplaatst van de garage naar "de schuur". Zie het resultaat. Als ik nog een mooie leg press tegen het lijf loop, dan gaat de sauna eruit en de leg press erin.

DSC00342.JPG


DSC00343.JPG


DSC00345.JPG
 
Mijn nieuwe home gym - 2

Foto's deel 2.

DSC00346.JPG


DSC00347.JPG


DSC00348.JPG
 
Mijn nieuwe home gym - 3

Foto's deel 3

DSC00351.JPG


DSC00352.JPG


DSC00353.JPG
 
@ rocky 1972

wat een errug mooie netjes afgewerkte gym zeg :eek:
 
Prachtige gym met veel opties! Train jij daar alleen?
 
Train meestal alleen, af en toe met vrienden. 70% wat er staat via marktplaats gekocht.
 
Als ik nog een mooie leg press tegen het lijf loop, dan gaat de sauna eruit en de leg press erin

heb je een sauna?:eek:

echt een hele mooie gym.
 
Heel nice gym hoop ook ooit ziets te hebben Hoeveel heeft alles ongeveer in totaal gekost als ik vragen mag?
 
dat wil hij waarschijnlijk zelf niet eens weten, ignorence is bliss haha
 
dat wil hij waarschijnlijk zelf niet eens weten, ignorence is bliss haha

Wil inderdaad niet weten wat alles bij elkaar gekost heeft. Schijven en goed spul blijft duur, ook al koop je het 2e hands. Cross trainer en loop band etc staan er honderden op marktplaats, kun je vrij goedkoop meenemen. Power cage betaal je ook 2ehands de hoofd prijs.

Staat een 1 persoons infra rood sauna in. Heb ik van een failiette inboedel gekocht.
 
damn rocky wat een ruimte:lick:
 
Voor een homegym een leuke gym idd. Ik snap nooit zo goed verder waarom men een cable cross zou willen veel hier willen dat. De calf raise vind ik dan persoonlijk wel weer leuk zo erbij.
 
Voor een homegym een leuke gym idd. Ik snap nooit zo goed verder waarom men een cable cross zou willen veel hier willen dat. De calf raise vind ik dan persoonlijk wel weer leuk zo erbij.

Misschien pmdat het een leuke aanvulling is?
Heb er zelf ook één thuis staan vind het toch wel een extra demensie geven aan mijn training. Noodzakelijk is het zeker niet dat geef ik toe.
 
Een cable cross neemt amper ruimte in beslag. En als je bb'er bent is het toch ideaal om lekker te variëren in je oefeningen en als extra oefening een spiergroep af te sluiten met kabel oefeningen.
 
hier wat spullen op mij kamer beter dan niks...ben nieuw begonnen:)

ik wou graag een (Barbarian Power Cage + Lat Pulley) kopen maar is dat handig bij een ruimte van 2 bij 3 m ongeveer.

IMG-20120216-00030.jpg
 
Als je die ruimte over hebt nog zou het wel kunnen denk ik!

Hoop als ik op mezelf woon ook een mooie home gym te hebben! :D
 
bedankt voor snelle reactie;p,

ik ga een bestelling plaatsen zal ik 2x 2x1m vloermatten bijbestellen of is 1 vloermat van 2x1m genoeg?
 
Back
Naar boven