MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

2 bij 3 meter is echt klein.

Let goed op de draairichting van de deur, bij mij paste hij net niet in het kamertje wat ik wilde. :D
Nu dus maar alles op zolder gezet
 
voor een ruimte van 2 x 3 zou ik misschien ook eens een half-rack overwegen.
 
voor een ruimte van 2 x 3 zou ik misschien ook eens een half-rack overwegen.

Denk dat een half-rack zelfs te groot is!
Ik trainde in mijn vorige woning in mijn schuurtje was ook 2 x 3.
Daar kon iik echt geen half-rack in kwijt, ik had een free-rack staan.
Ik had nog geluk dat de schuurdeur naar buiten draaide anders werd het al helemaal niets!
 
Ik zou gewoon een cage nemen in een ruimte van twee bij drie, zelf train ik in zo´n ruimte met een rack van Henk. In een powerrack kun je ook veel doen, zelfs deadliften dat lukt met een gunrack-halfrack niet. Heb beide gehad en met de cage heb ik het meeste ruimte voor mijn idee.
 
Homegym: update

Update van m'n home-gym. Momenteel nog in de kamer. Maar als het nieuwe huis staat, kan ik de kelder ombouwen.

Wat stond er al:
-Power Rack [powercage.nl]
-Bankje [Panatta]
-195kg ijzer [Kroon]
-Rugzak om pull-up te verzwaren
-Lat Pulley 75kg [Merk onbekend]
-Lattrekstang
-Dubbele Handgreep
-Spinning bike [MPF]
-Roeitoestel [Kettler]

Nieuw:
-Abdominal Crunch Bench [Matrix]
-Chin-/Diptoren [Panatta]
-Dumbbells 50mm [Kroon]
-35kg ijzer + [Kroon]
-Schijvenrek
-Triceps touw
-Kettlebell 8kg-12kg-16kg


De foto's:
yjrdf.jpg


35a0r60.jpg


11qmsmr.jpg


t0mb2b.jpg


2w66n3d.jpg


1zpmtsx.jpg


Locatie: België, 2440 Geel
Nog te koop:
Dumbbells:
Chrome dumbbells. Onverwoestbaar.

-2x20kg
-2x18kg
-2x9kg
-2x8kg
-2x7kg
-2x6kg
-2x5kg
-2x4kg
-2x3kg
-2x2kg

Totaal: 164kg

Vraagprijs: €1,5/kg = 250 EUR

Chrome dumbbells

2x5kg
2x3kg
2x2kg

Totaal: 20 kg

Vraagprijs: €1,5/kg = 35 EUR

PM me!

IMAG0224.jpg


IMAG0228.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi spul, maar idd beetje krap :D
Zal stuk beter zijn als je in de kelder kan trainen ;)
 
mooi spul, maar idd beetje krap :D
Zal stuk beter zijn als je in de kelder kan trainen ;)

Voor 't moment kan ik al m'n oefeningen doen. Dus het lukt wel.
Nog wachten tot de zomer en dan kan ik beginnen inrichten, dan heb ik veel meer plaats.
Wie weet maak ik dan ook nog zo'n deadlift platform.
Wordt een leuk projectje. :D
 
Laatst bewerkt:
Zal ook maar is paar foto's uploaden :D
tl3hX.jpg


m8xZf.jpg


tXlLz.jpg


7um1W.jpg


lSML0.jpg


Jaja ook het plafond moest eraan geloven :p
b2qGN.jpg

Het kan altijd beter natuurlijk maar momenteel ben ik tevreden :D. Als er ergens koopjes opduiken spring ik er natuurlijk wel direct op :cool::cool:.
 
Laatst bewerkt:
Nice gym man! Van en tot hoeveel daan die dumbbells?
 
Che Guevara nice :D

Mooie gym, nice dumbbell rack.

Thanks!
Je raad nooit wat ik voor het rack en de dumbbells heb moeten betalen :p.
Het was wel in combinatie met 300kg aan schijven en de leg extension/curl en preacher curl maar toch... Het is de koop van men leven denk ik :D.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:30 ----------

Nice gym man! Van en tot hoeveel daan die dumbbells?

Thanks :D
2 tot en met 30 kg. Ik ben nu wat aan het uitzien om het uit te breiden tot 40Kg maar het is echt wel duur...
 
Haha, liever een gat je me plafond dan een stukje afzagen van je rack :D

Nice gym
 
Haha, liever een gat je me plafond dan een stukje afzagen van je rack :D

Nice gym


Dacht ik ook ja :D
En het toont nog lekker hardcore ook :cool:.

Het is een hele mooie ruimte maar de kelder is maar 2 meter hoog :(. Ervaar ik wel als een serieus minpunt.
 
Mooie home-gym! Kan je je goed uitleven! Wel zou ik een beetje oppassen met de tegels. Niet?
 
Dacht ik ook ja :D
En het toont nog lekker hardcore ook :cool:.

Het is een hele mooie ruimte maar de kelder is maar 2 meter hoog :(. Ervaar ik wel als een serieus minpunt.

En als je hem nu wilt verplaatsen dan weer een gat boren. Kan niet wachten op de foto's.
 
Thanks!
Je raad nooit wat ik voor het rack en de dumbbells heb moeten betalen :p.
Het was wel in combinatie met 300kg aan schijven en de leg extension/curl en preacher curl maar toch... Het is de koop van men leven denk ik :D.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:30 ----------



Thanks :D
2 tot en met 30 kg. Ik ben nu wat aan het uitzien om het uit te breiden tot 40Kg maar het is echt wel duur...
2 t/m 10 kg verkopen en dan wat zwaardere erbij kopen? Waar gebruik je 2-10 voor?
 
Mooie home-gym! Kan je je goed uitleven! Wel zou ik een beetje oppassen met de tegels. Niet?

Ja, nu bij een deadlift kan ik de barbell gewoon op de houten paletten droppen, gaat geen schade veroorzaken. Maar bij de dumbbells is het iets moeilijker :p. Ik ben nog aan het uitkijken voor matten maar is ook direct zo duur natuurlijk. Maar het komt er zeker aan :D.


En als je hem nu wilt verplaatsen dan weer een gat boren. Kan niet wachten op de foto's.

Zou eigenlijk niet onmiddellijk inzien waarom ik hem zou moeten verplaatsen. Maar als dat toch zou moeten gebeuren is er weinig aan de hand. Dan slaag ik het houten plafond er terug tegen aan en dan zie je niets meer van die gaten. En trouwens het is een kelder, daar komt nooit niemand (buiten ik dan:p) who cares...

2 t/m 10 kg verkopen en dan wat zwaardere erbij kopen? Waar gebruik je 2-10 voor?
Ja waarvoor eigenlijk? Ik kan me eigenlijk niet onmiddellijk iets voor de geest halen.
Heb je wel een goed punt! Denk dat ik daar maar eens werk van ga maken, thanks voor de tip :D.
 
Ja waarvoor eigenlijk? Ik kan me eigenlijk niet onmiddellijk iets voor de geest halen.
Heb je wel een goed punt! Denk dat ik daar maar eens werk van ga maken, thanks voor de tip :D.
Kon me ook niks bdenken waar je 2-10kg bij nodig hebt. Misschien wrist curls?(doe ik nooit dus weet niet hoe zwaar je die pakt)
 
Back
Naar boven