AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

een vraagje. Ik krijg binnenkort veel halter schijven binnen en ik wil al mijn apparaten in een hoekje in mn kamer plaatsen. ik denk eraan om (goedkoper) de schijven op te hangen op plankdragers maar zullen ze dan beschadigd worden? ik zie namelijk dat een standaard voor schijven ronde buizen heeft om ze erop te hangen.

Nice home setup maar ik zie geen stands of rack dus je kunt je benen niet trainen?

Mijn home gym

104lr49.jpg

1qg7jd.jpg

xnx9br.jpg

2130ilu.jpg

4fze2r.jpg

30m3ez9.jpg

Laatste foto is van paar maanden terug.

Heb de gym ongeveer jaar geleden aangeschaft, en bevalt top!

104lr49.jpg

1qg7jd.jpg

xnx9br.jpg

2130ilu.jpg

4fze2r.jpg

30m3ez9.jpg

Laatste foto is van paar maanden terug.

Heb de gym ongeveer jaar geleden aangeschaft, en bevalt top!

Mooi man!!
Heb je ook close up van die MDF "plate's" bak? Of tekening om na te bouwen? Ziet er namelijk erg handig uit.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:32 ----------

een vraagje. Ik krijg binnenkort veel halter schijven binnen en ik wil al mijn apparaten in een hoekje in mn kamer plaatsen. ik denk eraan om (goedkoper) de schijven op te hangen op plankdragers maar zullen ze dan beschadigd worden? ik zie namelijk dat een standaard voor schijven ronde buizen heeft om ze erop te hangen.

Lol, wat noem je beschadigd? Het is geen auto hè! Lakschade krijg je toch wel.

Heb je ook close up van die MDF "plate's" bak? Of tekening om na te bouwen? Ziet er namelijk erg handig uit.

Jawel!

2qx7ymr.jpg

Heel simpel. Heb aan elke kant een gat geboord met de gewenste hoek (beetje scheef) en daar vervolgens rechte ijzeren schroefdraad in gestoken, en afgemaakt met stuk tuinslang er omheen te schuiven.

tuinslang en ijzeren schroefdraad vast gelijmd.

Jawel!

2qx7ymr.jpg

Heel simpel. Heb aan elke kant een gat geboord met de gewenste hoek (beetje scheef) en daar vervolgens rechte ijzeren schroefdraad in gestoken, en afgemaakt met stuk tuinslang er omheen te schuiven.

tuinslang en ijzeren schroefdraad vast gelijmd.

Geniaal simpel! Bedankt :D

Is geen verkeerd systeem om je schijven op te ruimen idd.

ge gaat het nie geloven maar ik heb een barbarian powercage gekocht :p
kmoet nog ens nieuwe fotos maken als alles ineen staat. Ook de powertec multipress morgen nog ineen zetten en dan fotos en filmpje maken

Goed gedaan! :)

Wel 1 van de mooiste homegyms op dbb!

Jullie hebben het beter voor elkaar dan bij mij op de sportschool.

Echt naiz mannen!
Dit mag je eigenlijk geen homegym meer noemen, dit is gewoon een complete gym, echt bruut!

Dat is inderdaad gewoon een sportschool! Very nice!

:eek:Wat kost een abbo bij jouw gym, want het ziet er verdomd goed uit

@ Hummel en Stefke007
Propere gym! Niks beter dan te trainen in je eigen gym :D
Om het op zijn Borat's te zeggen: VERY NICE!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heel netjes stefke, beter uitgerust dan de gemiddelde gym in heel Antwerpen

Terug
Naar boven