XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Home gym besteld:
- Barbarian power cage + lat pulley
- Barbarion multi bankje
- Olympische halterstang 220cm
- Olympische dumbbell stang 2st
- Olympische curl stang (EZ)
- 300kg aan schijven
- Standaard voor schijven te stockeren
- Lock jaw pro collars
- Dip belt
- Powerlift riem
- Allerlei pull materialen: bisceps stang, triceps touw, lat pulley parallel, eenhandsgreep,..
- Alles is 50mm materiaal

En dan samen met men vriendin knallen in de home gyme :D

Mijn homegym..

Ik heb hierbij een paar foto's van mijn "oude" home gym, hij is onderhand heel anders ingericht, van deze gym is eigenlijk niet meer zoveel over:P maar vond het wel vet om deze nog even te posten aangezien het wel een vette gym is..

Heb dit spul anderhalf jaar terug gekocht voor een prikkie. Alles was in roestige staat, heb alles dus volledig geschuurd en opnieuw bespoten. Het was gewoon associaal hoeveel spullen ik toen had, ik had totaal 4 lat pulldowns met zo'n 130 kilo steekgewichten, en nog een aantal redelijke prijzige cardio apparaten, ook had ik zo'n 1300 kilo aan schijven liggen(ja, wat moet je daar allemaal mee:P) en nog veel meer spul wat ik ook niet in me gym neer heb gezet aangezien ik maar voor de helft van de spullen ruimte had:P (mss verklaard dit een beetje waarom ik zoveel aan te bieden heb op de aangeboden/gezocht forum) Later heb ik nog zo'n grote koop op te de kop getikt omdat er wel een aantal leuke dingetjes tussenzaten(onder andere 400 kilo aan olympische schijven die ik graag wilde hebben), de rest van deze spullen heb ik allemaal proberen te verkopen. En om ruimte te sparen heb ik mijn leg pres en hack squat verkocht en een splinternieuwe barbarian line leg press/hack squat aangeschaft(vervolgens ook weer te koop aangeboden aangezien ik een andere leg press niet verkocht kreeg, dus welke het eerste weg gaat gaat dan maar het eerste weg, zodat ik weer ruimte heb).

Zal vd week wel ff foto's maken van hoe me gym er nu uitziet:)

IMAG0473.jpg

IMAG0472.jpg

IMAG0467.jpg

IMAG0477.jpg

IMAG0476.jpg

DSC_0045.jpg

Netjes.

Hopla wat een homegym was dat!

Mooie ruimte ook!

Over de bestaande vloer tapijttegels gelegd, boel gesaust, zijkanten afgedekt met gordijnen, motivational pics neergehangen en een slaapbankje geplaatst.

mag ik vragen wat je budget hiervoor was? Die tapijttegels kosten hier VEEL te veel geld. (€50 voor 1m*)

Ik heb hierbij een paar foto's van mijn "oude" home gym, hij is onderhand heel anders ingericht, van deze gym is eigenlijk niet meer zoveel over:P maar vond het wel vet om deze nog even te posten aangezien het wel een vette gym is..

wow en jij trainde hier alleen in??

mag ik vragen wat je budget hiervoor was? Die tapijttegels kosten hier VEEL te veel geld. (€50 voor 1m*)

50 euro betaald voor 120 hele en nog een rits halve tegels (Heuga)
Geluk gehad. Had op marktplaats een gezocht advertentie geplaatst en deze man moest dr vanaf.

Heb dit spul anderhalf jaar terug gekocht voor een prikkie. Alles was in roestige staat, heb alles dus volledig geschuurd en opnieuw bespoten. Het was gewoon associaal hoeveel spullen ik toen had, ik had totaal 4 lat pulldowns met zo'n 130 kilo steekgewichten, en nog een aantal redelijke prijzige cardio apparaten, ook had ik zo'n 1300 kilo aan schijven liggen(ja, wat moet je daar allemaal mee:P) en nog veel meer spul wat ik ook niet in me gym neer heb gezet aangezien ik maar voor de helft van de spullen ruimte had:P (mss verklaard dit een beetje waarom ik zoveel aan te bieden heb op de aangeboden/gezocht forum) Later heb ik nog zo'n grote koop op te de kop getikt omdat er wel een aantal leuke dingetjes tussenzaten(onder andere 400 kilo aan olympische schijven die ik graag wilde hebben), de rest van deze spullen heb ik allemaal proberen te verkopen. En om ruimte te sparen heb ik mijn leg pres en hack squat verkocht en een splinternieuwe barbarian line leg press/hack squat aangeschaft(vervolgens ook weer te koop aangeboden aangezien ik een andere leg press niet verkocht kreeg, dus welke het eerste weg gaat gaat dan maar het eerste weg, zodat ik weer ruimte heb).

Zal vd week wel ff foto's maken van hoe me gym er nu uitziet:)

Hoe ben je eigenlijk aan alles gekomen. Via een veiling of gewoon via Marktplaats ?

die koop in een x via speurders.nl, gewoon geluk gehad:P en de mogelijkheid om het op te slaan natuurlijk

mijn trainingsruimte waar ik mijn ouweman spiertjes train.

002-116.gif

001-150.gif

Staat ook nog een half rack met wat ijzer.

Ik krijg af en toe echt spontaan kleptomane neigingen van dit topic.

Zit inderdaad veel mooi spul tussen

@robinP
vette gym, maar veel poetsen die je m wel nie precies? ;)

Terug
Naar boven