MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Dat het in een slaapkamer is, is nog niet het probleem.
Maar dat ik gewoon ruimte te kort kom dat vind ik iets minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog wat deftige dumbbells voor een goede prijs vinden en we zijn weg..
Die lange olympische dumbbells zijn echt niet handig.

rechthoekige schijven om te deadliften lijkt me ook niet echt praktisch...

wow die nieuwe eco cages van FS zien er steviger uit dan op de foto

Voor bands aan te bevestigen allicht.

Idd voor bands vast te maken. Pins kunnen ook beneden geplaatst worden, ik denk niet dat ik ze echt ga nodig hebben.

k moet ook zien dat ik wat ronde schijven bijkoop voor deadlift, want de hoekige zijn zoals aangehaald niet echt optimaal voor DL.

Mijn Home-gym

Nu dat ik verhuisd ben, heb ik al 3 maanden de kelder tot m'n beschikking.
Dit is nu m'n nieuwe inrichting. Ben zeer blij dat ik nu eindelijk ruimte heb. (5m x 4,5m) :D
De rubberen tegels zijn er vanaf vandaag pas ingelegd.

-Power Rack [Powercage.nl]
-Bankje [Panatta]
-190kg schijven [M&F]
-35kg schijven [Kroon]
-220cm Olympische Halterstang 20kg [Kroon]
-Olympische Curlstang
-Dumbbells 50mm [Kroon]
-Lat Pulley 75kg
-Lattrekstang
-Dubbele Handgreep
-Spinning bike [MPF]
-Abdominal Crunch Bench [Matrix]
-Schijvenrek
-Triceps touw
-Kettlebells 8kg-12kg-16kg [Hastings]
-12,5m2 rubberen tegels!
-Bokzak 1m80 [Everlast]
-Spiegel voor correcte houding
-Kastje voor materiaal (springtouw/bokshandschoenen/zakhandschoenen/map met trainingen/...)

Enkele foto's in bijlage.

DSC_0004.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

Laatst bewerkt:
Nice, heb zelf ook een kelder-homegym :D Van waar heb je die rubberen tegels? Zijn die wat stevig om op te staan tijdens bvb squatten (niet teveel indrukking)?

Nice, heb zelf ook een kelder-homegym :D Van waar heb je die rubberen tegels? Zijn die wat stevig om op te staan tijdens bvb squatten (niet teveel indrukking)?

De rubberen tegels hebben naar mijn weten nog niet veel indruk. Ik zal het weten te vertellen als ik er 100kg op squat. Momenteel heb ik een heel goede belans en kan er mijn 25 kg schijven van 1,5m hoog laten op vallen zonder enige schade/veel lawaai.
(Ik heb ze via MP aangekocht, bedrijf weet ik zelf niet. Nieuwprijs was €17,50 per tegel, kwalitatief een topper)

De mijne. Heb nog een verstelbaar bankje van +10 jaar oud. Rudimentair, maar voorlopig voldoende voor stronglifts. Wil de komende jaren wel nog vanalles erbij.
Rogue power bar, zes 20 kg schijven, lock jaw collars, fat gripz, flat bench, J hooks, schijfhouder, mini deadlift jack, dipping belt en powerlift belt.

image.jpg

• Like
Waarderingen: Boog
De rubberen tegels hebben naar mijn weten nog niet veel indruk. Ik zal het weten te vertellen als ik er 100kg op squat. Momenteel heb ik een heel goede belans en kan er mijn 25 kg schijven van 1,5m hoog laten op vallen zonder enige schade/veel lawaai.
(Ik heb ze via MP aangekocht, bedrijf weet ik zelf niet. Nieuwprijs was €17,50 per tegel, kwalitatief een topper)

Liggen zeker 50 tegels daar?:eek:

v8kg9h.jpg

Heb me rack sindskort op me inwendige balkon staan, dat raam kan ik helemaal open schuiven. Lijkt me wel lekker voor in de zomer. Ook heb ik nog een pulleyapparaat ding in een rommelhok staan.

• Like
Waarderingen: Boog
Eindelijk heb ik me homegym dan binnen na lang sparen. Powercage is van Henk (powercage.nl). Straks maar eens uitproberen. Kan niet wachten!

uploadfromtaptalk1358759161043.jpg

uploadfromtaptalk1358759176335.jpg

Platform gefixt met Tom en Bob (special thanks to Bob)

En alles opgeruimd

1112.jpg

1113.jpg

1114.jpg

Dat heb je mooi voor elkaar Mike. Ik kan me herinneren dat er fietsen in stonden en andere attributen die niks met pompen te maken hebben. Goed je stempel op de garage gezet.

Hier een update van mijn gym. Opruimen doe ik nog altijd niet aan :D

kssss.jpg

ksssssssss.jpg

kssssss.jpg

jggg.jpg

IMG_0561.jpg

IMG_0559.jpg

me jelly

Terug
Naar boven