- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks!
Nee zoveel zeker niet. Ik ben al een jaar of 7 bezig geweest met verzamelen.
500 voor het powerrack met de nodige schijven en bankjes.
450 voor de cable cross (als enige nieuwe aankoop)
250 voor de legpress met 240kg aan schijven (mijn beste koop denk ik)
zo'n 400 voor de dumbbells tm 30kg, verstelbare heb ik voor zwaarder liggen van 40-45-50kg.
300 voor de loopband, een echte enraf nonius van een fysio gekocht.
Dat waren de grote uitgaven. De schijven en dergelijke kreeg ik overal nog bij.
biceps bankje, buikspierbankje, latpully, multipress, powertower waren koopjes van 100-200 euro via marktplaats maar kreeg je vaak nog veel schijven etc. bij.
Denk dat alles zo'n 3k gekost heeft.
Ik verlang ooit nog een smith machine aan te schaffen, misschien ooit nog een latpully met steekgewicht. Verder mis ik eigenlijk niks, ja een airco in de zomer.

Hier een update van mijn gym. Opruimen doe ik nog altijd niet aan![]()
thanks!
Nee zoveel zeker niet. Ik ben al een jaar of 7 bezig geweest met verzamelen.
500 voor het powerrack met de nodige schijven en bankjes.
450 voor de cable cross (als enige nieuwe aankoop)
250 voor de legpress met 240kg aan schijven (mijn beste koop denk ik)
zo'n 400 voor de dumbbells tm 30kg, verstelbare heb ik voor zwaarder liggen van 40-45-50kg.
300 voor de loopband, een echte enraf nonius van een fysio gekocht.
Dat waren de grote uitgaven. De schijven en dergelijke kreeg ik overal nog bij.
biceps bankje, buikspierbankje, latpully, multipress, powertower waren koopjes van 100-200 euro via marktplaats maar kreeg je vaak nog veel schijven etc. bij.
Denk dat alles zo'n 3k gekost heeft.
Ik verlang ooit nog een smith machine aan te schaffen, misschien ooit nog een latpully met steekgewicht. Verder mis ik eigenlijk niks, ja een airco in de zomer.
Heb de uitzoom functie gevonden. nog even 2 duidelijke van beide kanten.

http://www.youtube.com/watch?v=IdHTnpgpLDckoopverslaving voor de homegym, i know that feel :d
Netjes zo, zeker ook met die schijven standaards. Waar deadlift je dan eigenlijk?![]()
Heb me rack sindskort op me inwendige balkon staan, dat raam kan ik helemaal open schuiven. Lijkt me wel lekker voor in de zomer. Ook heb ik nog een pulleyapparaat ding in een rommelhok staan.
Netjes zo, zeker ook met die schijven standaards. Waar deadlift je dan eigenlijk?