MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Dat is een zeer leuke gym, ja. Hoeveel is er ongeveer ingegaan? €5-7k?

Heb de uitzoom functie gevonden. nog even 2 duidelijke van beide kanten.

shot1.jpg

shot2.jpg

thanks!
Nee zoveel zeker niet. Ik ben al een jaar of 7 bezig geweest met verzamelen.

500 voor het powerrack met de nodige schijven en bankjes.
450 voor de cable cross (als enige nieuwe aankoop)
250 voor de legpress met 240kg aan schijven (mijn beste koop denk ik)
zo'n 400 voor de dumbbells tm 30kg, verstelbare heb ik voor zwaarder liggen van 40-45-50kg.
300 voor de loopband, een echte enraf nonius van een fysio gekocht.

Dat waren de grote uitgaven. De schijven en dergelijke kreeg ik overal nog bij.
biceps bankje, buikspierbankje, latpully, multipress, powertower waren koopjes van 100-200 euro via marktplaats maar kreeg je vaak nog veel schijven etc. bij.
Denk dat alles zo'n 3k gekost heeft.

Ik verlang ooit nog een smith machine aan te schaffen, misschien ooit nog een latpully met steekgewicht. Verder mis ik eigenlijk niks, ja een airco in de zomer.

thanks!

zo'n 400 voor de dumbbells tm 30kg, verstelbare heb ik voor zwaarder liggen van 40-45-50kg.

biceps bankje, buikspierbankje, latpully, multipress, powertower waren koopjes van 100-200 euro via marktplaats maar kreeg je vaak nog veel schijven etc. bij.

Ik verlang ooit nog een smith machine aan te schaffen, misschien ooit nog een latpully met steekgewicht. Verder mis ik eigenlijk niks, ja een airco in de zomer.

250 voor een legpress + 240kg aan ijzer is echt wel uitzonderlijk goedkoop :eek::eek::eek:

thanks!

De t*ring ! Dat is geen home gym, dat is een gym.

Well done. Je hebt een vergelijkbare garage, heb wel niet dat alles in huis, maar lekker in de zomer met die poort open, muziekske er bij.

Me drewl

Ziet er heel goed uit Calimera

thanks allen.
Sinds 2 jaar heb ik deze gym en ben nog nooit zo frequent aan het trainen als nu. Vooral belangrijk aan een gym is de sfeer die je er proeft. Het is heerlijk even een uurtje terug te trekken in de garage. Soms mag de hond ook mee om met de autoband te spelen terwijl ik mijn setjes doe.

Er zijn natuurlijk ook nadelen, maar over het algemeen mis ik de gym totaal niet. Alleen naar mate je meer gaat aanschaffen moeten er weleens dingen uit, wat toch altijd weer moeilijk afstand nemen is. Je wordt hebberig als je een homegym hebt!

Hoelang traint je hond dan?

Die is wel 45 minuten zoet met die autoband. Als hij er genoeg van krijgt breng ik hem naar binnen. Heb ik wat afleiding tussen mijn setjes door. Hij laat alleen weleens scheten als ik bezig ben met een setje.

koopverslaving voor de homegym, i know that feel :d

v8kg9h.jpg

Heb me rack sindskort op me inwendige balkon staan, dat raam kan ik helemaal open schuiven. Lijkt me wel lekker voor in de zomer. Ook heb ik nog een pulleyapparaat ding in een rommelhok staan.
Netjes zo, zeker ook met die schijven standaards. Waar deadlift je dan eigenlijk?

Netjes zo, zeker ook met die schijven standaards. Waar deadlift je dan eigenlijk?

Ik doe alleen me deload thuis. Met deadliften laat ik heel zachtjes het gewicht zakken op me 2cm dikke matjes. En ik heb een verkorte barbell waar maximaal 4 schijven per kant op kunnen.

Na 2 maanden verbouwing eindelijk een beetje resultaat zichtbaar, nu nog puntjes op de i zetten en ik kan weer lekker trainen!

2ps2f04.jpg

Ziet er netjes uit. Is die zwarte rand gewoon verf zodat de schijven niet tegen het wit aan komen?
Handig ook die spiegels, zijn die ook nieuw? wat komt er allemaal in deze gym?

De zwarte rand is rubber van 3mm :)
Rondom vast getimmerd aan de wand met latjes (die wel zwart geverfd).
Zo kan ik zonder zorgen schijven tegen de wand leggen, muur veilig, schijven veilig en geluiddempend :D

--- edit ---
Verder komt er niks meer, want ik heb geen ruimte meer :'(
Links komt nog een frame voor mijn bokszak.

En de klein beetje ruimte die ik daar nog over heb, wil ik dus gebruiken als bewegingsruimte rondom bokszak en dumbbelloefeningen etc.

Spiegels zijn idd nieuw, afgelopen woensdag geplaatst.
Mocht je nog spiegels nodig hebben, ik kan deze gasten die het geplaatst hebben aanraden (stuur ff PM).

Terug
Naar boven