Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel is een echte olympische bar dan, 30mm?
Heb trouwens een tijdje met een 25 bar getraind (met 25mm schijven) en toch voelt de oefening er anders door. Het gewicht voelt zwaarder aan en lijkt meer kracht te kosten, ook met bankdrukken meer in de borst te voelen.
Jep, verwacht eigenlijk vandaag ook nog wat grepen maar zo te zien komt de post zijn afspraak niet nasuper gaaf al Mike. Gebruik je de pulley al wel eens, dat ding blijft ook top. Over 100 jaar doet ie het nog.
Hoi Papachico,hey mike
ik zag hetzelfde type pulley staan op internet en ik vond het wel interessant ogen (goeie prijs ook)
ben jij er tevreden van?
Even een vraagje voor de mensen die een homegym hebben.
Hoeveel kost het ongeveer om je eigen homegym te starten?
Dan heb ik het over alle basis toestellen die je nodig hebt en rekening houdend dat ik nooit benchpress doe. (doe alleen dumbbell press, peckdeck en cable oefeningen, dus bench moet er niet bij gerekend worden)
thx
Maar peckdeck en cable crossover dus wel? Dan ben je al een stuk duurder uit. En je kan het zelf zo zien qua kosten op www.fitness-seller.nl!
powerlifting = 29mm (en stijve baar)
gewichtheffen = 28mm (en verende baar)
goedkope baren: dikker om te compenseren voor goedkoop staal.
binnen bepaalde powerliftbonden:
deadlift stangen: dunner (26 a 27mm)
squat stangen: dikker (tot 35mm)
.
:
wanneer hebbe julie besloten homegym te maken, zou zeggen als ik snel door topic ga toch wel rond oudere leeftijd 30+. neem aan dat het anders niet te betalen is of bijv je stopd door omstandigheden als je jonger bent
Ik ben met fitness begonnen op 19de. Op mijn 22ste stopte mijn toenmalige fitness zaak ermee. Vanaf dan ben ik thuis beginnen trainen.
Zoals elke hobby moet je wat geld ervoor over hebben...