AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Barbarian squatrack, prima alternatief voor een powercage. Heb ik zelf ook, en ben er echt tevreden over.

Squatrack komt sowieso nog.
Maar voor nu eerst even sparen voor een halterbank en wat losse dumbs, plus barbell natuurlijk!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 17:11 ----------

Eerste even sparen, gezien ik ook een hongerige dochter heb van 3 maand en die nu al haar eerste tandje heeft.

Squatrack komt sowieso nog.
Maar voor nu eerst even sparen voor een halterbank en wat losse dumbs, plus barbell natuurlijk!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 17:11 ----------

Eerste even sparen, gezien ik ook een hongerige dochter heb van 3 maand en die nu al haar eerste tandje heeft.

Kun je dat apparaat nog retourneren?

Damn je zit toch al even op dit forum en dan je geld aan zon rotzooi te besteden

Nee is van een particulier gekocht.

Home-gym

Mooie home-gyms die hier voorbijkomen. Met allemaal zoveel ruimte!

Ik heb de laatste stuks aan mijn home-gym toegevoegd. Meer heb ik niet meer nodig (of meer ruimte heb ik niet.) :)

Nautilus leg extension
Nautilus leg curl

Iemand mss een tip voor de kussens te maken? (geen duct tape ofzo)

Voor de volledige inventaris LINK 2e POST

IMAG0563.jpg

IMAG0564.jpg

IMAG0565.jpg

Bestaan er powercages <200cm ? zou zoiets ook nog willen maar anders kan mijn garagepoort niet meer open :d

Mooie home-gyms die hier voorbijkomen. Met allemaal zoveel ruimte!

Ik heb de laatste stuks aan mijn home-gym toegevoegd. Meer heb ik niet meer nodig (of meer ruimte heb ik niet.) :)

Nautilus leg extension
Nautilus leg curl

Iemand mss een tip voor de kussens te maken? (geen duct tape ofzo)

Voor de volledige inventaris LINK 2e POST

Op zich leuk allemaal maar waarom geen squats, lunges & co voor je benen. IMO spijtig van je centen en je ruimte. Powercage met lat pully, bankje, barb, schijven, DB's en je bent er al.

mesoectosaurus, die oefeningen doe ik ook allemaal. Iedereen zijn mening uiteraard. Zie bij mijn vroegere foto's, daar staat de hele ruimte op (zonder de 2 nieuwe toestellen).
Ik heb ze aan een goed prijsje kunnen kopen en vond het een goede aanwinst. :)

Laatst bewerkt:
Hij heeft ook een powerrack dus hij kan alles al doen.
imo vind ik een legcurl en extension machine ook wel zonde van de ruimte. Als je dan een apparaat wil voor benen zou ik een hacksquat of legpress hebben genomen.

Dat is waar, maar die wil ik liefst niet nieuw aankopen. Ik heb in de kelder nog een ruimte van zo'n 4mx4m. Dus als ik er eentje zie die ik tweedehands aan de juiste prijs kan kopen, kan ik die uiteraard ook nog aankopen.

Momenteel red ik me met deze toestellen en de afwisseling zal goed zijn.

Het kleine schuurtje hebben we opgeruimd en een ruimte voor de stones voor gemaakt.
Nieuwe aanwinst is de yoke en Bob heeft een sled gemaakt.

Het word al een mooie verzameling ondertussen

-Log IFSA 60kg leeg
-Stones 18" 112 en 122 - 20" 145kg (160(+) over enkele weken bijmaken)
-Farmers 50kg leeg
-Sled pull en binnenkort een touw erbij voor hand over hand
-Texas power bar, 2 fitness seller bars
-Safety squat bar
-Setje bands
-60kg chains
-Pully hoog en laag met rechte stang, lat stang, driehoek greep en touwtje
-Voldoende schijven
-Platform
-60mm axle

20130321_203821.jpg

20130321_210105.jpg

Ziet er goed uit!

Of zouden jullie toch liever de B3 bank pakken of een totaal ander merk?

Ik ben aan het denken om een home gym te starten, en heb volgende toestellen in het achterhoofd:

- https://www.helisports.nl/homegyms/BodyCraft-Family-Xpress-Multistation.html
-https://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/BodyCraft-F430-Power-Rack.html met lat pull gedeelte en dip handvaten
- verstelbare bench
- olympische halter en bar
- dumbbells (deze lijken me interessant omdat ze weinig plaats in nemen maar ik weet niet of ze wel goed zijn: http://www.ultrasport.nl/dknadjustabledumbbells48kgset-p-728.html)

Zou dit een goede home gym zijn? Ik train nu (nog maar) 1.5 jaar maar ben gemotiveerd en wil resultaten halen.
Alvast bedankt

Terug
Naar boven