MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Is inderdaad mooi compleet!

Nu ben ik in twijfel.

De barbarian powercage, powertec of de heavy duty cage?
Graag snel hulp, want ik weet het even niet.

De Barbaar natuurlijk.

Dat dacht ik al.
Kwaliteit zal wel gewoon stukken beter zijn neem ik aan?

En dan de 50mm schijven opname, want ik koop dan een olympische stang voor 50mm schijven.

Dit is het 'toon je homegym' topic. Niet het twijfel topic.

Dit is het 'toon je homegym' topic. Niet het twijfel topic.

True!

Hier wat nieuw bij gekomen spul:

Bokszak, speedbal, op aanvraag gemaakte poster, Barbarian legpress en zelfgemaakt deadlift platform :cool:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[img]https://www.dropbox.com/s/ocmvttxh8lz0e9u/20130324_201424.jpg?m[/img]

[URL="https://www.dropbox.com/s/ljj9ww7ydssizud/20130324_201452.jpg?m"][afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben aan het denken om een home gym te starten, en heb volgende toestellen in het achterhoofd:

- http://www.helisports.nl/homegyms/BodyCraft-Family-Xpress-Multistation.html
-http://www.helisports.nl/squat-en-press-racks/BodyCraft-F430-Power-Rack.html met lat pull gedeelte en dip handvaten
- verstelbare bench
- olympische halter en bar
- dumbbells (deze lijken me interessant omdat ze weinig plaats in nemen maar ik weet niet of ze wel goed zijn: http://www.ultrasport.nl/dknadjustabledumbbells48kgset-p-728.html)

Zou dit een goede home gym zijn? Ik train nu (nog maar) 1.5 jaar maar ben gemotiveerd en wil resultaten halen.
Alvast bedankt

Lol @ die dumbbells, dat zijn imitatie bowflex.

Linken van Dropbox gaat dus blijkbaar niet.. volgende poging.

Het volgende is er dus bij gekomen:

Barbarian Legpress
Bokszak
Speedbal
Op aanvraag gemaakte poster
Deadlift platform

148jeqp.jpg

1zohzkj.jpg

2zhea7b.jpg

98vu34.jpg

oavr84.jpg

Mooie ruimte! En die poster is ook echt bruut

Verbaas me soms wat voor ruimtes sommige hier hebben.. Ik heb alleen een squatrack (voldoet ook prima) maar een complete homegym is toch wel echt alpha as **** :D

En dan nog niet te spreken over die paarse behang en rozen canvas in mijn ruimte :o

Foto's doen het niet, beter even uploaden bij tinypic.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:58 ----------

Sorry zie ze nu wel, strakke homegym!

Vette gym! Als ik iets meer ruimte zou hebben, zou ik ongeveer dezelfde setup hebben :)

Waar heb je die poster vandaan? :) nette gym man.

Weer mooie spullen hier! Lijkt allen wel of die speedbal heel dicht bij de muur hangt?

Hoi Bicepz,

welke matten zijn dat die onder je toestellen liggen?
waar kan je ze kopen en wat kosten ze ongeveer?
Lijkt me wel handig voor m'n laminaatvloerke boven :)

grtjs

Mooie ruimte! En die poster is ook echt bruut

Verbaas me soms wat voor ruimtes sommige hier hebben.. Ik heb alleen een squatrack (voldoet ook prima) maar een complete homegym is toch wel echt alpha as **** :D

En dan nog niet te spreken over die paarse behang en rozen canvas in mijn ruimte :o

Thnx :D En behang valt wat aan te doen hé!

Foto's doen het niet, beter even uploaden bij tinypic.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 21:58 ----------

Sorry zie ze nu wel, strakke homegym!

Thnx!

Waar heb je die poster vandaan? :) nette gym man.

Via mijn vader zijn werk laten doen. Mocht je dit ook willen kun je PM sturen voor meer info!

Weer mooie spullen hier! Lijkt allen wel of die speedbal heel dicht bij de muur hangt?

Raakt de muur niet en dat is voldoende ;)

Hoi Bicepz,

welke matten zijn dat die onder je toestellen liggen?
waar kan je ze kopen en wat kosten ze ongeveer?
Lijkt me wel handig voor m'n laminaatvloerke boven :)

grtjs

Had een oom van een vriend van me nog liggen. Ik vermoed dat het in stukken gesneden stalmatten zijn. Als je op stalmatten kopen googled zie je wel wat meer info hierover. En die tegels zijn gewoon van die rubberen tegels voor in een speeltuin voor buiten. Gekocht via Marktplaats.

Knappe homegym Bicepz!
Zoveel plaats, wat een droom :)

Tevreden van de leg press van barbarian line?

Is dat zowel een legpress als hacksquat, die tot 320 kg belastbaar is?

Hoe bevalt deze?

Knappe homegym Bicepz!
Zoveel plaats, wat een droom :)

Tevreden van de leg press van barbarian line?

Is dat zowel een legpress als hacksquat, die tot 320 kg belastbaar is?

Hoe bevalt deze?

Is belastbaar tot 500kg.

Het viel me allereerst op dat het een vrij kleine legpress is. Ik was namelijk die grote dingen uit de sportschool gewent maar dit is wel een slag kleiner. Maakt opzich vrij weinig uit als je het mij vraagt.

Verder heb je hem echt binnen 2 seconden omgebouwd van legpress naar hacksquat wat dus ideaal is.

Echter heb ik maar een nadeel kunnen opmerken. Dit is namelijk dat de 2 steunen aan de zijkant automatisch naar binnen vallen bij de oefeningen. Bij een legpress heb je deze stangen natuurlijk vast en is dit geen probleem. Bij de hacksquat kun je ze natuurlijk niet vasthouden wanneer je naar beneden beweegt. Maar hiervoor moet ik nog even een elastiek oid om de steunen doen en dan is dit ook wel opgelost vermoed ik.

Al met al erg tevreden over het apparaat!

Die staat ook nog op mijn lijstje of eventueel die van Bodysolid. Die van barbarian is 1100 zeker? Flinke duit...

Wat ben je nu kwijt in het totaal? 7k? Serieuze smak geld voor een 19 jarige lol

Terug
Naar boven