AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Is belastbaar tot 500kg.

Het viel me allereerst op dat het een vrij kleine legpress is. Ik was namelijk die grote dingen uit de sportschool gewent maar dit is wel een slag kleiner. Maakt opzich vrij weinig uit als je het mij vraagt.

Verder heb je hem echt binnen 2 seconden omgebouwd van legpress naar hacksquat wat dus ideaal is.

Echter heb ik maar een nadeel kunnen opmerken. Dit is namelijk dat de 2 steunen aan de zijkant automatisch naar binnen vallen bij de oefeningen. Bij een legpress heb je deze stangen natuurlijk vast en is dit geen probleem. Bij de hacksquat kun je ze natuurlijk niet vasthouden wanneer je naar beneden beweegt. Maar hiervoor moet ik nog even een elastiek oid om de steunen doen en dan is dit ook wel opgelost vermoed ik.

Al met al erg tevreden over het apparaat!

Ah raar, ik zou net zeggen dat hij op foto al heel groot lijkt en dus ook heel groot zou zijn in het echt. Meestal klein op foto en groter in het echt.

Dat is ook wel jammer van die 2 steunen, zou ook niet mogen. Zeker als je tot failure gaat bij de hacksquat.

Die staat ook nog op mijn lijstje of eventueel die van Bodysolid. Die van barbarian is 1100 zeker? Flinke duit...

Wat ben je nu kwijt in het totaal? 7k? Serieuze smak geld voor een 19 jarige lol

Ja 6 of 7k inderdaad wel denk ik..

Ah raar, ik zou net zeggen dat hij op foto al heel groot lijkt en dus ook heel groot zou zijn in het echt. Meestal klein op foto en groter in het echt.

Dat is ook wel jammer van die 2 steunen, zou ook niet mogen. Zeker als je tot failure gaat bij de hacksquat.

Bij de cage van Barbarian had ik dat inderdaad. Is in het echt veel groter dan op de foto. Legpress is juist andersom.

Panatta bankje? Heb ik ook(a)

Jep maar wil ik wel verkopen in de toekomst. Vind het jammer dat er geen wielen aanzitten en in combinatie met het nogal hoge gewicht ben ik er niet zo tevreden over.

Ja, idd. het heft niet gemakkelijk. Daar heb je gelijk in. Mooie home-gym bicepz!

Is belastbaar tot 500kg.

Het viel me allereerst op dat het een vrij kleine legpress is. Ik was namelijk die grote dingen uit de sportschool gewent maar dit is wel een slag kleiner. Maakt opzich vrij weinig uit als je het mij vraagt.

Verder heb je hem echt binnen 2 seconden omgebouwd van legpress naar hacksquat wat dus ideaal is.

Echter heb ik maar een nadeel kunnen opmerken. Dit is namelijk dat de 2 steunen aan de zijkant automatisch naar binnen vallen bij de oefeningen. Bij een legpress heb je deze stangen natuurlijk vast en is dit geen probleem. Bij de hacksquat kun je ze natuurlijk niet vasthouden wanneer je naar beneden beweegt. Maar hiervoor moet ik nog even een elastiek oid om de steunen doen en dan is dit ook wel opgelost vermoed ik.

Hele indrukwekkende homegym hoor! :cool:

Ik begrijp overigens niet wat je precies bedoelt met de steunen van de Barbarian Leg Press. Als je een oefening start gaan de steunen automatisch naar binnen, dan is de vergrendeling eraf. Als je klaar bent duw je ze weer naar buiten en zet je de vergrendeling erop. Bedoel je soms dat de steunen vanzelf weer naar buiten vallen (je schrijft namelijk naar binnen)? Controleer anders even of je de steunen wel helemaal goed gemonteerd hebt, of stuur even wat duidelijkere foto's naar onze klantenservice.

Hele indrukwekkende homegym hoor! :cool:

Ik begrijp overigens niet wat je precies bedoelt met de steunen van de Barbarian Leg Press. Als je een oefening start gaan de steunen automatisch naar binnen, dan is de vergrendeling eraf. Als je klaar bent duw je ze weer naar buiten en zet je de vergrendeling erop. Bedoel je soms dat de steunen vanzelf weer naar buiten vallen (je schrijft namelijk naar binnen)? Controleer anders even of je de steunen wel helemaal goed gemonteerd hebt, of stuur even wat duidelijkere foto's naar onze klantenservice.

Thnx! En hier staan overigens nog niet de Panatta machines, de 2 cablecrossovers en de dumbbellset op haha.

Ik wilde na m'n training even foto's maken om op te sturen. Toen ik echter vanonder een foto wou maken en er dus onderlag zag ik het probleem al, inderdaad een montagefout. Gelijk even herstelt en werkt nu naar behoren! Gaf bij 250kg gewoon echt geen krimp haha.

@legpress
do want

Thnx! En hier staan overigens nog niet de Panatta machines, de 2 cablecrossovers en de dumbbellset op haha.

Ik wilde na m'n training even foto's maken om op te sturen. Toen ik echter vanonder een foto wou maken en er dus onderlag zag ik het probleem al, inderdaad een montagefout. Gelijk even herstelt en werkt nu naar behoren! Gaf bij 250kg gewoon echt geen krimp haha.
Mooi zo, ik vond het al zo vreemd. Blij dat het toestel bevalt! Misschien kun je je vorige post nog even aanpassen, voordat anderen denken dat er elastieken nodig zijn om het toestel bij elkaar te houden! :p

Dit is mijn homegym, ben beginner en heb me deze spulletjes aangeschaft

544225_10151333812232205_1039847771_n_zpsfcd63e3e.jpg

553247_10151333812247205_722806851_n_zpsf7c2b141.jpg

544270_10151333812267205_1679471488_n_zps5385962a.jpg

Heb ondertss wel al wat gewichtjes bijgekocht + spiegel omhoog gehangen

Welke powercage is dat? Die heavy duty?

Hoeveel ben je ong. kwijt geweest aan euro's? Ben misschien ook wel in om een home gym te beginnen.
Alles nieuw of tweedehands?

Alles nieuw, was toch een 1600-1700 euro

Bankje + 2 opzetstukken , powerrack, olympische halter met 120 kg schijven, dumbbells, EZ-curlstang, vloermatten + nog extra gewichtschijven(fiets had ik al)

Laatst bewerkt:
Is belastbaar tot 500kg.

nog een vraagje. De schijfopname is 36cm diep heb ik vernomen. Hoeveel schijven van 20kg kan je er denk je op krijgen per kant?

Terug
Naar boven