Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4cm plusminus voor een 20kg ijzeren schijf.
Dit is mijn homegym, ben beginner en heb me deze spulletjes aangeschaft
![]()
![]()
![]()
Heb ondertss wel al wat gewichtjes bijgekocht + spiegel omhoog gehangen
)
4cm plusminus voor een 20kg ijzeren schijf.
8 a 9 denk ik dan, wat ik persoonlijk nog weinig vind? Moet je eigenlijk al 40kg schijven gaan kopen...
Bedoel het niet verkeerdzuinig hoezo hij heeft alles daar ik zie ook een lat pulley alles.

Ik wou dat ik voor dat geld klaar was geweest 
Lijkt me niet verstandig!Ja ik vrees dat het ook erg weinig is. Heb interesse in dit toestel. Misschien is er een extra opname aan te lassen?

Is van heavy duty, staat er duidelijk bij..
en kap eens met die foto's qouten aub.
ik scroll me eigen een ongeluk op mijn ios.
Nette gym hoor. (al zou van mij die fiets niet hoeven)
Die bench is van bodycraft of niet? Lijkt tenminste op die van mij.
Aan die 120 kg aan schijven zal je snel niet meer genoeg hebben![]()
Je kan een nieuwe homegym kopen met power rack, bankje bar en gewichten voor €1000. Als je begint uit te breiden kom je inderdaad in de buurt van €1600.Hoeveel ben je ong. kwijt geweest aan euro's? Ben misschien ook wel in om een home gym te beginnen.
Alles nieuw of tweedehands?
Je kan een nieuwe homegym kopen met power rack, bankje bar en gewichten voor €1000. Als je begint uit te breiden kom je inderdaad in de buurt van €1600.
Een homegym hoeft niet duur te zijn. De basis (power rack + bankje + bar + gewichten) kan goedkoop zijn en toch kwalitatief goed.
Je kan er een homegym aanschaffen voor dat bedrag ja, maar als je voor kwaliteit kiest kom je toch snel boven de 3300€ uit (aanschaf nieuw), althans, dat was bij mij het geval. 2e hands zou je voor 1600 deze kwaliteit ook kunnen vinden.

Ligt er ook geheel aan wat je zoekt... ik heb een cage van Henk à +- 600eu en durf te wedden dat deze kwalitatief even goed is als een barbarian cage van +- 1000/1200 en misschien zelfs uitgebreider. Dus kijk naar je portemonee en zoek goed, is genoeg goed spul tegen een leuke prijs nieuw te vinden![]()
Soms heb je kwaliteit niet nodig he. Dan bedoel ik dat het niet nodig is om een eleiko set te kopen als je niet zwaar gaat gewichtheffen (om nu een overdreven voorbeeld te geven).Je kan er een homegym aanschaffen voor dat bedrag ja, maar als je voor kwaliteit kiest kom je toch snel boven de 3300€ uit (aanschaf nieuw), althans, dat was bij mij het geval. 2e hands zou je voor 1600 deze kwaliteit ook kunnen vinden.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Zou je je kunne optrekken aan die powercage of gaat het dan omkantelen?