AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Ik het momentele 't volgende:

220cm olympic barbell
2x olympic dumbbellls
olympic hammerbar
verstelbare barbell houders (voor squat/inc bench press/flat bench press etc.)
barbarian line verstelbaar bankje
optrek stang aan de muur gemonteerd (met 5 verschilende grip mogelijkheden)
dip stang aan de muur
2 dip riemen
sitting calf raise plate loaded
250 á 300kg aan rubber coaten gewichten (50MM)
2 rubberen matten van 3cm dik
een 'weight tree' waar ik mijn gewichten aan kan hangen (tot 400kg belasting) + twee ingebouwde barbell houders, die je er verticaal in kan zetten. Daar zet ik mijn hammerbar in (gebruik ik alleen tijdens hammer curls en skull crushers) en eventueel de barbell als we ruimte moeten hebben.

Kan het trouwens kwaad om een barbell verticaal in zo'n houder te laten staan (hammer bar = 10kg, barbell = 20kg)?

En heeft iemand toevallig wat advies van goedkoop te huren ruimtes, waar je wel het e.e.a. in kwijt zou kunnen? (Ik woon in veldhoven) Ik wil namelijk nog erg graag een crossover en standing calf raise machine en leg press e.d. maar daar zal ik toch echt meer ruimte voor moeten hebben.

Ik zal morgen eens wat pics posten.

Klinkt goed man! Maar waarom 2 dipriemen? :P Aan 1 niet genoeg?

Klinkt goed man! Maar waarom 2 dipriemen? :P Aan 1 niet genoeg?

Eerst had ik er één van Fitness Seller maar die ging blijkbaar maar tot 50kg en is "half" kapot, de ringen staan al half open en 't nylon is wat gerafeld. ( Ik doe er donkey calf raises mee met 80-90kg).

dus toen heb ik maar de fortius fitness dip riem besteld, die is wel gelast en kan een stukkkkkk meer aan.

M'n vriendin gebruijkt momenteel de fortius fitness riem, aangezien ze niet zo hoog in gewicht gaat, is makkelijker door 'rouleren' :D

Nu is 't wachten tot maandag voor de weight tree om de gewichten aan te hangen en de sitting calf machine!

DZhD6Mn.jpg

IWFO8GM.jpg

En natuurlijk het bijbehorende logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kaluro-back-action-333385/

Laatst bewerkt:
zoiets heb ik ook free stands, bench en weights heel basic, dan nog een chin up bar voor de deur. En aangepaste dumbbells.

Welk apparaat heb je voor je seated calf raises

Calf raises met dip belt, nice! Dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht!

Natuurlijk alle compounds doe ik en enige isolatie oefeningen bijna alles wat je nodig hebt enigste zou nog een lat pull machine zijn maar ik heb geen ruimte.

Natuurlijk alle compounds doe ik en enige isolatie oefeningen bijna alles wat je nodig hebt enigste zou nog een lat pull machine zijn maar ik heb geen ruimte.

Staat ook op mijn lijstje, maar helaas heb ik ook gebrek aan ruimte. Maar met basic materiaal red je je ook wel.

Waarom niet gewoon standing barbell calf raise?

lijkt met niet superhandig.

Is toch makkelijker evenwicht houden

Waarom niet gewoon standing barbell calf raise?

Omdat het vrij onmogelijk is om met een verhoging en losse barbell, goed evenwicht te kunnen houden.
En als het verkeerd gaat dondert er een zwaar beladen barbell op je vloer (Ik heb ook geen powercage).

Met barbell heb ik ook vaak balans problemen.. Kaluro, waar heb je die dipbelt gekocht die zwaarder belastbaar is?

Terug
Naar boven