wel als je nog neit alle kennis enz. hebt kun je geen tips krijgen van de sportinstructeur![]()
Advies van de sportinstructeur wil je meestal niet eens hebben. Kennis moet je vaak toch zelf op doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel als je nog neit alle kennis enz. hebt kun je geen tips krijgen van de sportinstructeur![]()

Nou 400m2 aan schuur kan je toch ook makkelijk midden in de stad vinden?
Slaat dat op mijn post?Mooie squat bar, zou ik ook wel willen hebben!!!!
Heb je tevens niet iets van een tv-tje of iets dergelijks wat je in een hoekje kwijt kan om te kijken als je cardio doet?

Was inderdaad wel te verwachten dat het niet veel ging houden. Maar goed, nu is het opgelost.Daar kon je ook niet veel van verwachten hé, haha. De nieuwe lijkt me wel een goede oplossing.
Waar heb je overigens die chains vandaan uit je gym?
Ik zoek motivational posters van groot formaat.. Iemand tips?
Google levert alleen kleine dingen op en beperkte keuze

Even een paar foto's van mijn kleine homegym
Ik gebruik hem eerder als backup plan voor als ik het druk heb of de gym toe is.
Ik heb nu een zelfgemaakt rek, gewichtenstandaard met zon 180kg 50mm schijven, Olympische 180cm stang en olympische dumbbellstang, 4 30mm dumbbells en zon 60kg 30mm schijven.
Dit alles heeft me €175 gekost.
Ik wil nog een low/high pulley en een optrekstang + enkele 5kg schijven en rubberen tegels voor op de vloer.

Dit is mijn homegym op de 1e etage waar ik 0 euro heb aan uit gegeven. Bank en gewichten gekregen van een vriend, pullupbar zelf gebouwd, squat safety rack zelf gebouwd.

Dit is mijn homegym op de 1e etage waar ik 0 euro heb aan uit gegeven. Bank en gewichten gekregen van een vriend, pullupbar zelf gebouwd, squat safety rack zelf gebouwd.