MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Mooie squat bar, zou ik ook wel willen hebben!!!!

Heb je tevens niet iets van een tv-tje of iets dergelijks wat je in een hoekje kwijt kan om te kijken als je cardio doet?
Slaat dat op mijn post?

Een tv zou er misschien nog wel ergens bijpassen, maar ik doe geen cardio. Die hometrainer staat er voor mijn moeder, maar die gebruikt hem ook niet.

Nieuw gripspeeltje gemaakt. Een hockeybal met een schroefhaak erdoor. Geen idee of dit lang zal houden, maar ik heb hem even getest met 30kg, en dat werkt alvast.

Foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Dat heeft niet lang geduurd. Ik heb het nog eens geprobeerd met 40 kg en de schroef schoot er uit :roflol:
In de nieuwe oplossing heb ik meer vertrouwen:
43vi8.jpg

Daar kon je ook niet veel van verwachten hé, haha. De nieuwe lijkt me wel een goede oplossing.

Waar heb je overigens die chains vandaan uit je gym?

Daar kon je ook niet veel van verwachten hé, haha. De nieuwe lijkt me wel een goede oplossing.

Waar heb je overigens die chains vandaan uit je gym?
Was inderdaad wel te verwachten dat het niet veel ging houden. Maar goed, nu is het opgelost.

Die chains komen van fitness seller.

Ik zoek motivational posters van groot formaat.. Iemand tips?

Google levert alleen kleine dingen op en beperkte keuze

Als je een plaatje hebt van goeie resolutie, kun je die misschien laten afdrukken bij een reclame bureau.

Heb zelf een keer een poster van 2x1,20m laten afdrukken en ik was 15 euro kwijt geloof ik. (wel zwart betaald)

Even een paar foto's van mijn kleine homegym :)

Ik gebruik hem eerder als backup plan voor als ik het druk heb of de gym toe is.

Ik heb nu een zelfgemaakt rek, gewichtenstandaard met zon 180kg 50mm schijven, Olympische 180cm stang en olympische dumbbellstang, 4 30mm dumbbells en zon 60kg 30mm schijven.

Dit alles heeft me €175 gekost.

Ik wil nog een low/high pulley en een optrekstang + enkele 5kg schijven en rubberen tegels voor op de vloer.

105_0515.jpg

105_0520.jpg

105_0527.jpg

zeer netjes voor 175 euro!

Even een paar foto's van mijn kleine homegym :)

Ik gebruik hem eerder als backup plan voor als ik het druk heb of de gym toe is.

Ik heb nu een zelfgemaakt rek, gewichtenstandaard met zon 180kg 50mm schijven, Olympische 180cm stang en olympische dumbbellstang, 4 30mm dumbbells en zon 60kg 30mm schijven.

Dit alles heeft me €175 gekost.

Ik wil nog een low/high pulley en een optrekstang + enkele 5kg schijven en rubberen tegels voor op de vloer.

:)

Een jaartje geleden mijn hobby wagen verkocht waardoor de garage bij mij thuis leeg kwam te staan. Al snel werd dit een veredeld tuinhuis/rommelkot waardoor ik heb besloten om het in te richten als home gym.

Wat zie je?
- Heavy Duty HD-2 Power Rack met Lat Pulley
- Ironforce M-2 Multi Bench met Leg Lift Accessory
- Halterstang van 200cm voor de Power Rack. De andere halterstangen had ik al incl. curlstang
- Opbergsysteem halterschijven standaard 30mm
- De gewichten zijn van Kettler, deze heb ik door de jaren heen bijeen gespaard. Extra aankopen zullen goedkopere gaan zijn .
- Mijn koersfiets staat op een TACX omdat ik die puur gebruik als opwarmingstoestel. Ben geen extreme koersfanaat.
- Dip bars steken in de lucht omdat ik ze zo opruim.
- Tafeltje gemaakt van wandplank voor mijn laptop. Ik registreer graag mijn training qua gewichten en reps in Excel. Tevens kan ik zo voetbal/TV kijken als ik train. (Of wat surfen op DBB).
- iPod/iPhone radio met vette Rock en soms wat Trance =)

Meer foto's als bijlage.

DBB001_zps34c309d6.jpg

DBB 001.jpg

DBB 002.jpg

DBB 003.jpg

DBB 004.jpg

DBB 005.jpg

DBB 006.jpg

DBB 007.jpg

DBB 008.jpg

DBB 009.jpg

Laatst bewerkt:
Dit is mijn homegym op de 1e etage waar ik 0 euro heb aan uit gegeven. Bank en gewichten gekregen van een vriend, pullupbar zelf gebouwd, squat safety rack zelf gebouwd.

20130907_151116.jpg

20130907_151120.jpg

20130907_152004.jpg

Degelijke homegyms, Ronin en Calofdark

met bankje en lock jaw collers :)

nu nog rubber matten aanchaffen (twijfel nogsteeds tussen 1 en 3 cm:o) magnesium en eventueel nog 50 mm dumbell stangen plus een zooite kleine schijven

2013-09-08 12.26.25.jpg

2013-09-08 12.29.21.jpg

Dit is mijn homegym op de 1e etage waar ik 0 euro heb aan uit gegeven. Bank en gewichten gekregen van een vriend, pullupbar zelf gebouwd, squat safety rack zelf gebouwd.

Kom je niet met die pullupbar en al naar beneden kletteren als je daaraan gaat hangen? :D

alles wat je nodig hebt.

Terug
Naar boven