AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Nette home gyms staan erbij, zou binnenkort ook een foto van mijn home gym plaatsen.

Kom je niet met die pullupbar en al naar beneden kletteren als je daaraan gaat hangen? :D

Nee, hij is erg stevig hij houdt mijn gewicht goed alleen buigt hij een beetje.
Zelfs mn pa die 100 kg weegt doet pullups zonder dat ie breekt, dus zal wel goed zijn.

Weer n stap verder met de old skool home gym. Panatta cable cross kooi plus. Linkerkant heeft extra's zoals lat pulley en cable row. De zit van de lat pulley en cable row heb ik (nog) niet gemonteerd. Schuur begint al aardig vol te raken en de zit van de cable row kost me weer ruimte omdat deze haaks staat op de kooi. Ga hem denk zonder zit gebruiken als low pulley. Heb ook nog de T bar.

P1010577.jpg

Ook maar de benen machines naar de andere kant verplaatst

P1010581.jpg

P1010580.jpg

Eerdaags rubber matten plaatsen aan deze kant en iets verzinnen om de opbergrekken af te dekken. Ook wat motivatieposters in de maak.

P1010582.jpg

Voorlopig weer ff klaar.

gruwelijke home gym! kan mijn zoldertje niet tegenop :P

Enig idee hoeveel je in totaal hieraan besteed hebt Jan?

Goddamn, wat een homegym. Echt een droom om zo'n ruimte thuis te hebben!

Nice man, mooie ruimte ervoor :D

dikke gym gvd

Wow ik wil wel een keertje komen trainen. Very nice. De beentjes kan je aardig slopen bij jou, kunnen sommige gym's nog wat van leren.

Panatta Crossovers zijn vet:D

Jan, squat je waar je bankdrukt, of squat je niet?

Jan, squat je waar je bankdrukt, of squat je niet?

????????????????????????

Ik gebruik het ER Equipment alleen voor bankdrukken. Squat en helemaal front squat (olympisch en Elliot Hulse) stijl is mijn favoriete oefening. Vind dat je de grote 3 drie (bankdrukken, deadlift en squat) altijd moet doen.

P1010443_zps91fd7925.jpg

2f6eb32f-1b9c-409b-a04c-80aab0d1e94d.jpg

Laatst bewerkt:
Zelf ook een beginnetje aan het maken voor een homegym.
Als ik over 20 jaar de helft heb van wat jij daar allemaal hebt staan ben ik al helemaal happy, t*ring wat een vette homegym! :thumbs:

Mooie gym. Ben van plan om die rack en bench te halen. Hoe bevallen ze tot nu toe?

Een jaartje geleden mijn hobby wagen verkocht waardoor de garage bij mij thuis leeg kwam te staan. Al snel werd dit een veredeld tuinhuis/rommelkot waardoor ik heb besloten om het in te richten als home gym.

Wat zie je?
- Heavy Duty HD-2 Power Rack
- Ironforce M-2 Multi Bench met Leg Lift Accessory
- Halterstang van 200cm voor de Power Rack. De andere halterstangen had ik al incl. curlstang
- Opbergsysteem halterschijven standaard 30mm
- De gewichten zijn van Kettler, deze heb ik door de jaren heen bijeen gespaard. Extra aankopen zullen goedkopere gaan zijn .
- Mijn koersfiets staat op een TACX omdat ik die puur gebruik als opwarmingstoestel. Ben geen extreme koersfanaat.
- Dip bars steken in de lucht omdat ik ze zo opruim.
- Tafeltje gemaakt van wandplank voor mijn laptop. Ik registreer graag mijn training qua gewichten en reps in Excel. Tevens kan ik zo voetbal/TV kijken als ik train. (Of wat surfen op DBB).
- iPod/iPhone radio met vette Rock en soms wat Trance =)

Meer foto's als bijlage.

DBB001_zps34c309d6.jpg

Ik ben tevreden van beiden.

De rack had wat startproblemen met een nood-opvang maar met wat bruut geweld toch nog in orde gekregen. De onderste katrol van de pulley die ze mee leveren had iets breder mogen zijn maar dat heb ikzelf reeds kunnen oplossen dmv wat extra bouten.

Het enigste waar ik wat in teleurgesteld ben is de Leg Lift Accessory.

die leg extension is die een beetje stabiel dan?

Een squatrek en een bankdruk bank, genoeg halters en weights, dat is eigenlijk wat je nodig hebt voor een homegym toch?

Een squatrek en een bankdruk bank, genoeg halters en weights, dat is eigenlijk wat je nodig hebt voor een homegym toch?

yep, wel als basis. daarna is het gewoon kijken wat je zelf nodig denkt te hebben. zo heel veel meer heb ik zelf ook niet. alleen nog een foam roller, core trainer. 2 50 mm bumbells. en een ( kapotte:( ) pull up bar

Terug
Naar boven