RobLammerts
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Errr, weeg jij 50kg of iets dat die pullupbar het houdt?

Kom je niet met die pullupbar en al naar beneden kletteren als je daaraan gaat hangen?![]()

Een jaartje geleden mijn hobby wagen verkocht waardoor de garage bij mij thuis leeg kwam te staan. Al snel werd dit een veredeld tuinhuis/rommelkot waardoor ik heb besloten om het in te richten als home gym.
Wat zie je?
- Heavy Duty HD-2 Power Rack
- Ironforce M-2 Multi Bench met Leg Lift Accessory
- Halterstang van 200cm voor de Power Rack. De andere halterstangen had ik al incl. curlstang
- Opbergsysteem halterschijven standaard 30mm
- De gewichten zijn van Kettler, deze heb ik door de jaren heen bijeen gespaard. Extra aankopen zullen goedkopere gaan zijn .
- Mijn koersfiets staat op een TACX omdat ik die puur gebruik als opwarmingstoestel. Ben geen extreme koersfanaat.
- Dip bars steken in de lucht omdat ik ze zo opruim.
- Tafeltje gemaakt van wandplank voor mijn laptop. Ik registreer graag mijn training qua gewichten en reps in Excel. Tevens kan ik zo voetbal/TV kijken als ik train. (Of wat surfen op DBB).
- iPod/iPhone radio met vette Rock en soms wat Trance =)
Meer foto's als bijlage.
![]()
Een squatrek en een bankdruk bank, genoeg halters en weights, dat is eigenlijk wat je nodig hebt voor een homegym toch?
) pull up bar