Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Mooi spul FDV, makkelijk dat je alles in een keer kon kopen. Je hebt alleen wel meer schijven mag ik hopen?

En Tymbo ook nice man, flink uitgebreid de laatste tijd? En net een nieuwe locatie en nu al op zoek naar iets nieuws :P

Ja man, we hebben nu ongeveer 35m2, veel te klein als we met een man of 7-8 trainen. Ik moet ook eerst van alles uit de loods de hal in zetten voordat er getraind kan worden. Kunnen wel gelukkig die hal gebruiken voor looponderdelen.

Ja man, we hebben nu ongeveer 35m2, veel te klein als we met een man of 7-8 trainen. Ik moet ook eerst van alles uit de loods de hal in zetten voordat er getraind kan worden. Kunnen wel gelukkig die hal gebruiken voor looponderdelen.

Da's ook al een redelijk grote groep voor in zo'n ruimte idd.. mja groter wordt wss ook weer duurder, tenzij je iets kan regelen via familie oid.. of zelf wat bouwen mits je de ruimte hebt.

Ziet er goed uit!

Dat platform voor de log lifts is puur een rubberen mat? voldoende voor failures?

De houten logs zijn massief en de ijzeren zijn de pinnen doorgelast dus ze kunnen ook op het beton landen zonder probleem nu maar dit zijn idd 5cm rubberen tegels en nu hoor je de log niet eens vallen. Voor een platform zijn deze tegels echt al voldoende we doen er alles op ook de oly lifts samen met bumpers.

Hallo iedereen,

Hier wat foto's van mijn homegym.

Eindelijk wat ruimte gekregen in de hobbykamer van mijn vriendin en hier train ik nu met haar broer.
Mijn eigen hobbykamer was wat onpraktisch met het aflopende dak, en met twee traint gewoon leuker dan alleen.
Vandaar alles verhuisd nadat ik groen licht had gekregen om een deel van die kamer te bezetten :D

Wat we allemaal hebben:

-Ironforce M-2 Multibench
-Kettler Bench
-Ironforce Dip Bars
-Ironforce Leg Lift
-3 halterstangen (1 recht, 2 curl)
-3 paar dumbells
-ca. 150 kg aan schijven (3 mm)
-Powerband (violet)
-Vloermatten
-Flowinmat
-Medicin ball
-Abs roller

Nog te verhuizen:
Grote spiegel

Geplande aankoop:
Squatrek of power rack

Liefste zou ik het power rack aanschaffen maar het is duurder in aankoop + weet niet of ik het ga kunnen plaatsen wanneer we alleen gaan wonen. Gepland binnen 1 a 2 jaar. Dat geldt ook voor een squatrek natuurlijk.

Voor:

34yb9lw.jpg

Na:

2vs3wwx.jpg

2gxe1k4.jpg

nice! hoe bevallen de iron force dip bars?

@karatedude89

Ik vind ze goed, maar enkel nadat ik een schijf van 10 of beter 20 kg over de steunen leg.
Anders durven ze wel eens bewegen bij een oefening.

Ik zet ze gewoon naast elkaar, leg een schijf vooraan en één achteraan aan de binnenkant van beide steunen.
Aan de buitenkant één leggen is niet nodig.

wat is die flowin mat dan?

@Robke78

Dat is iets dat mijn 'schoonbroer' al had.

Dat is een gladde mat waarop je bepaalde oefeningen kan doen.

Voorbeeldfilmpje: http://www.youtube.com/watch?v=cqxEALF3JMM

Hij is namelijk een voetballer, op vrij hoog niveau, en gebruikt dit voor core-stability.

pstt

Laatst bewerkt:
:roflol:

Zie idd niks, maar klinkt goed! Succes met je aankoop en trainingen :)

mooie ruimte idd.

Pff way een ruimte, en wat een spul komt erin te staan. Ga je er met een groepje trainen?

Mooie ruimte makker!

Mooie ruimte!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven