MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Misschien ook een legpress of een cable crossover ?

Ik vind het al veel te veel :p. Jealous.
Heeft de powercage een monkeybar? Ik heb wel spijt dat ik alleen straight bar heb.

Wat een vette home gyms hebben sommige hier man.. Damn, als ik de ruimte had ik zo'n power cage gekocht. Maar ik moest zo nodig een huge ass werkbank in de schuur hebben staan.

Staan nu nog 3 brommers in de schuur, dit aantal ga ik reduceren tot één. Van dat geld kan zeker wat leuke apparatuur kopen wat in de schuur past.

Heb gisteren alles opgeruimd en opgemeten en kwam hier op uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Free rack wil ik samen met mijn broer gaan maken, want die stands die je op gorrilasports etc.. ziet voor €100,- vind ik er maar gammel uitzien..

Bankje hoop ik voor een goede prijs bij mijn sportschool los te peuteren en de TRX banden krijg ik gratis via via.

Met deze opzet kan ik sowieso alle belangrijke oefeningen doen (BP, DL, SQ, Military press etc..)

Leuk topic, ga ik volgen :)

Wat een vette home gyms hebben sommige hier man.. Damn, als ik de ruimte had ik zo'n power cage gekocht. Maar ik moest zo nodig een huge ass werkbank in de schuur hebben staan.

Staan nu nog 3 brommers in de schuur, dit aantal ga ik reduceren tot één. Van dat geld kan zeker wat leuke apparatuur kopen wat in de schuur past.

Heb gisteren alles opgeruimd en opgemeten en kwam hier op uit.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8GSPYHB-D.jpg

Free rack wil ik samen met mijn broer gaan maken, want die stands die je op gorrilasports etc.. ziet voor €100,- vind ik er maar gammel uitzien..

Bankje hoop ik voor een goede prijs bij mijn sportschool los te peuteren en de TRX banden krijg ik gratis via via.

Met deze opzet kan ik sowieso alle belangrijke oefeningen doen (BP, DL, SQ, Military press etc..)

Ik zou wel voor een 220 stang gaan, en waarom de dumbells geen 50 mm? Scheelt weer gewicht kopen.

Ik zou wel voor een 220 stang gaan, en waarom de dumbells geen 50 mm? Scheelt weer gewicht kopen.

Ik heb nog zo'n 30kg aan 30mm gewichten. Ik dacht misschien nog wat op MP zoeken naar schijfjes. Maar je hebt inderdaad gelijk, ik ga ook 2 50mm dumbell bars kopen.

Ik ga eens even met een stuk buis kijken van 220cm. Ben bang dat het wel erg krap word allemaal.

Ik heb nog zo'n 30kg aan 30mm gewichten. Ik dacht misschien nog wat op MP zoeken naar schijfjes. Maar je hebt inderdaad gelijk, ik ga ook 2 50mm dumbell bars kopen.

Ik ga eens even met een stuk buis kijken van 220cm. Ben bang dat het wel erg krap word allemaal.
50mm db's vind ik persoonlijk nogal onhandig,die sleeves zijn te lang,30mm is beter.

Ik heb ook 30 mm dumbells, vind ik toch handiger. Heb ook nog eens allemaal rubber coated schijven van 50mm, daar zijn de 5kg schijven bijna net zo groot van als de 10 kg schijven van 30 mm.

Update,
Nieuwe vloer,halterstang en voorlopig een crossover.........

Calfblock

Nieuwe multi bench

Tot zover,nu ga ik weer trainen.

Laatst bewerkt:
@mdej: mooi spul :D Welke cable cross is dat?

50mm db's vind ik persoonlijk nogal onhandig,die sleeves zijn te lang,30mm is beter.

Ik heb ook 30 mm dumbells, vind ik toch handiger. Heb ook nog eens allemaal rubber coated schijven van 50mm, daar zijn de 5kg schijven bijna net zo groot van als de 10 kg schijven van 30 mm.

30mm heb ik al en ik koop ook de 50mm db's erbij. Meer is beter:D

Ik wil deze gaan bestellen wanneer het weer leverbaar is (heb helisports al gemaild)

http://www.helisports.nl/gewichten/Kroon-OP-140-Iron-Olympic-Plate-Set.html

Is dit kwalitatief wat goed spul?

@purem
Thanx Crossover is van body solid

@tepelbram

Kan ook weinig aan kapot :)
Heb je al iets van een rack aangeschaft eigenlijk?

Auto past er nog tussendoor,maar staat meer buiten nu.

@tepelbram

Kan ook weinig aan kapot :)
Heb je al iets van een rack aangeschaft eigenlijk?

Auto past er nog tussendoor,maar staat meer buiten nu.

Haha nee klopt
Ja het body craft rack, maar vertraging met het verhuizen van me zus, dus heb hem nog niet opgezet.
Train nog gewoon in de sportschool en soms wat kuiten en armen thuis(als extratje)

Bodycraft is een goed rack,heb ik ook nog gehad.
Snel neerzetten en abbo opzeggen...........

Hier nog even een update van de schuur hoe die er nu bij staat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven