XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Maar weer eens wat foto's van mijn gym, ondertussen weer wat spullen bijgekomen :p

Gezien het jaloezie gehalte dat optreedt als jij foto's plaatst, heb ik liever dat je daar mee stopt :p

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 11:07 ----------

Momenteel niet op voorraad, dus effe FS contacteren. Zal waarschijnlijk wel binnenkomen binnen nu en 250 maanden.

Dan koop ik de goedkopere, 90 euro, 150 max belastbaar.

Is ook prima vind ik, ik heb niet als doel om ooit meer te squatten/bench pressen dan 150kg

Mooi honk!!!:)

nieuw squat rek, bankje en kleine gewichten voor mijn bumbell stangen :)

2013-10-30 14.52.47.jpg

2013-10-30 14.53.11.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja die is het idd. plus nog spotters en plate holders. en het bankje is van strengthshop

Raad jij free stands aan ? anders is dat ook een goede optie ja :)

Ik raad dat niet echt aan. Ik ga altijd zo zwaar mogelijk waardoor de barbell niet altijd even zacht teruggeplaatst word. Ik denk dat je bij free stands dan af en toe wel eens lelijk kan uitkomen. Ik heb ook een zee van ruimte nu, dus ik stel me die vraag niet. Als ik ooit veel te weinig ruimte heb, zal dit mss wel een optie worden.

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 17:07 ----------

ja die is het idd. plus nog spotters en plate holders. en het bankje is van strengthshop

Hoe lang zijn je spotters? En kantelt je rack dan niet om als je zwaar gaat?

de spotters zijn volgens mij 40 of 50 cm.

het rack staat super stevig en is tot meer dan 300kg belastbaar. dus die gaat echt niet vallen :D

Haha die reactie's :P Kan een homegym zoals mij iedereen aanbevelen!

Nice spul karatedude btw, stevige basis is er in elk geval al!

Haha die reactie's :P Kan een homegym zoals mij iedereen aanbevelen!

Nice spul karatedude btw, stevige basis is er in elk geval al!

ja thnx man! ben er ook erg blij mee.

heb nu ook een dipstation bij Henk in bestelling. en ik moet mijn squat box nog binnen krijgen. dan heb ik idd een zeer stevige basis plus van extra. de enige toevoeging die ik (misschien) nog een keer wil doen zijn chains

ja thnx man! ben er ook erg blij mee.

heb nu ook een dipstation bij Henk in bestelling. en ik moet mijn squat box nog binnen krijgen. dan heb ik idd een zeer stevige basis plus van extra. de enige toevoeging die ik (misschien) nog een keer wil doen zijn chains

Zo denkt iedereen op het begin, vergeet het maar. Je wil altijd meer :D

Zo denkt iedereen op het begin, vergeet het maar. Je wil altijd meer :D

haha, alleen heb ik daar ''gelukkig'' niet genoeg ruimte voor dus kan ik straks gewoon niks meer bij kopen.
maar waarschijnlijk wil ik over een tijdje nog wel meer. of een andere barbell ofzo :p

haha, alleen heb ik daar ''gelukkig'' niet genoeg ruimte voor dus kan ik straks gewoon niks meer bij kopen.
maar waarschijnlijk wil ik over een tijdje nog wel meer. of een andere barbell ofzo :p

Traint idd een stuk lekkerder! Had eerst een cheapass barbell en heb nu ook een Texas Power bar, echt een wereld van verschil ;)

Traint idd een stuk lekkerder! Had eerst een cheapass barbell en heb nu ook een Texas Power bar, echt een wereld van verschil ;)

ik had eerst gewoon een standaard barbell van fitness seller. nu heb ik er een van muscle power. tot 600kg belastbaar. als ik ooit nog een barbell haal dat word het strenghtshop of rogeu denk ik

Ik raad dat niet echt aan. Ik ga altijd zo zwaar mogelijk waardoor de barbell niet altijd even zacht teruggeplaatst word. Ik denk dat je bij free stands dan af en toe wel eens lelijk kan uitkomen. Ik heb ook een zee van ruimte nu, dus ik stel me die vraag niet. Als ik ooit veel te weinig ruimte heb, zal dit mss wel een optie worden.

dit is natuurlijk geen reden om geen free stands te nemen, ik gebruik ze zelf (ook door ruimtegebrek) en er is helemaal niks verkeerds aan het enigste punt zou nog veiligheid kunnen zijn, geen spotters bedoel ik dan maar voor de rest kunnen ze best tegen een stootje.

Terug
Naar boven