MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

rogeu us levert niet aan Nederland. temminste geen bumper plates enzo. alleen kleine dingen zoals kleding.
hier in Nederland zijn toch ook meerdere webshops met bumper plates. wat voor iets zoek je?

Ah damn, dat is best k*t. Zoek namelijk dit soort bumpers: http://www.roguefitness.com/rogue-full-color-kg-competition-bumpers.php

Zijn bij rogue wel goedkoop, kan wel dikkere vinden die betaalbaar zijn bij webshops in NL, maar die nemen teveel ruimte in.. Best klote als je het moet doen met een kleine ruimte. :o Fitness seller heeft soortgelijke van ATX voor 175 euro per 20kg schijf.

Oke nice! Dan heb ik mijn keuze al gemaakt, bedankt man! Deze prijzen zijn nog wel betaalbaar :)

graag gedaan man! ik heb zelf ook een aantal producten van hun. waaronder een barbell tot 600kg (staat niet meer op de site) en wat kleine spullen zoals foam roller, core trainer en kettlebell. en ben over alles zeer tevreden! je bent trouwens nog veel goedkoper uit ook

graag gedaan man! ik heb zelf ook een aantal producten van hun. waaronder een barbell tot 600kg (staat niet meer op de site) en wat kleine spullen zoals foam roller, core trainer en kettlebell. en ben over alles zeer tevreden! je bent trouwens nog veel goedkoper uit ook

Fijn om te horen man, succes verhalen van anderen maakt het net wat interesanter om te bestellen bij dit soort webshops, ik zal in de loop van de maand een bestelling doen. :)

Fijn om te horen man, succes verhalen van anderen maakt het net wat interesanter om te bestellen bij dit soort webshops, ik zal in de loop van de maand een bestelling doen. :)

oke cool, succes ermee! om de ene of andere reden is muscle power wat minder bekent dat fitness-seller of helisports. maar het is gewoon een normale webshop. het enige dat anders is, is dat je ze eerst even moet mailen voor een bestelling.

[Link niet meer beschikbaar]
dit is dezelfde webshop, alleen andere site. hier kan je wel een winkelmantje maken

oke cool, succes ermee! om de ene of andere reden is muscle power wat minder bekent dat fitness-seller of helisports. maar het is gewoon een normale webshop. het enige dat anders is, is dat je ze eerst even moet mailen voor een bestelling.

[Link niet meer beschikbaar]
dit is dezelfde webshop, alleen andere site. hier kan je wel een winkelmantje maken

Dankje! Ja dat blijkt, want ik had er ook nog nooit eerder van gehoord. Dat mailen is geen probleem, en anders kan ik net zo goed die andere site gebruiken. Zie dat daar een directe link naar Ideal in zit, is ook wel handig met betalen.

Dankje! Ja dat blijkt, want ik had er ook nog nooit eerder van gehoord. Dat mailen is geen probleem, en anders kan ik net zo goed die andere site gebruiken. Zie dat daar een directe link naar Ideal in zit, is ook wel handig met betalen.

ja, al snap ik dan niet waarom ze niet gewoon een winkel mantje maken op de muscle power site zelf.
maar goed, wel prima spul daar. veel beter dan helisports vind ik.

ja, al snap ik dan niet waarom ze niet gewoon een winkel mantje maken op de muscle power site zelf.
maar goed, wel prima spul daar. veel beter dan helisports vind ik.

Dat snap ik ook niet, is veel handiger als je je bestelling wil samenstellen. Als de kwaliteit maar goed is, dat is het belangrijkste. Helisports heb ik ook geen beste verhalen over gehoord, schijven waar het gewicht niet van klopte enz.

Dat snap ik ook niet, is veel handiger als je je bestelling wil samenstellen. Als de kwaliteit maar goed is, dat is het belangrijkste. Helisports heb ik ook geen beste verhalen over gehoord, schijven waar het gewicht niet van klopte enz.

wij hebben 1 keer schijf gehad van 20kg die maar 19.70 woog, gemailed en direct nieuwe gekregen

Laatste 10 posts hebben toch niks met foto's van iemands home gym te maken?

@Gangreen, dat is toch wel netjes van ze.

Laatste 10 posts hebben toch niks met foto's van iemands home gym te maken?

Klopt. Advies vragen moet daarentegen kunnen lijkt mij, vanaf nu weer ontopic. Als ik alles binnen heb post ik wel een foto ;)

Zo denkt iedereen op het begin, vergeet het maar. Je wil altijd meer :D

Haha je hebt gelijk. ik ben nu al schuldig aan het bestellen van een safety squat bar.(vanwegen mijn schouder) en een plyobox. daarna ga ik waarschijnlijk ook nog een een dip station en misschoen nieuwe pull up bar bij Henk bestellen :D en ergens tussen België en Nederland zwert mijn squat box rond die 1,5 maand geleden al binnen had moeten zijn:mad:

safety squat bar!:D

2013-11-12 14.36.36.jpg

@karatedude: mooie aanwinst :)

Nice man! Kwaliteitsspul sowieso.

Nice man! Kwaliteitsspul sowieso.

dankjewel man! het is wel ff anders trainen dan een normale barbell. maar wel wel leuk opzich! allen de sleeves zaten bij aankomst al een beetje los. geen idee of dat zo zou moeten. toch strengthshop maar ff mailen

Terug
Naar boven