XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

dankjewel man! het is wel ff anders trainen dan een normale barbell. maar wel wel leuk opzich! allen de sleeves zaten bij aankomst al een beetje los. geen idee of dat zo zou moeten. toch strengthshop maar ff mailen

Zul je zo aan gewend zijn! Dat van die sleeves zou inderdaad niet mogen, al zal het bij SS wel goed komen denk ik zo :)

Zul je zo aan gewend zijn! Dat van die sleeves zou inderdaad niet mogen, al zal het bij SS wel goed komen denk ik zo :)

in het begin vlogen mijn heupen alle kanten op haha. maar dat kreeg ik na een paar sets wel onder controle. en dan van die sleeves is opzich iets minder erg inderdaad omdat je er geen deadlifts, cleans en snatches enzo mee doet. maar toch ook niet helemaal netjes.

en je had trouwens ook gelijk. ik wil veel meer dan alleen nog chains:D

in het begin vlogen mijn heupen alle kanten op haha. maar dat kreeg ik na een paar sets wel onder controle. en dan van die sleeves is opzich iets minder erg inderdaad omdat je er geen deadlifts, cleans en snatches enzo mee doet. maar toch ook niet helemaal netjes.

en je had trouwens ook gelijk. ik wil veel meer dan alleen nog chains:D

Ik ken het, het is een verslaving :D

Laatst bewerkt:
Ja, maar wou je niet dunnere bumperplates?
edit: ik zie nu pas dat ik naar beneden moest scrollen. Inderdaad een interessante prijs.

los zijn ze echt super duur. maar als set zijn de best voordelig. en als je daar een grote bestelling doet en persoonlijk contact opneemt heb je best kans op nog een paar tientjes korting. dat had ik toen ook.

DSC01273_zpsa79dc536.jpg

Mijn homegym

Voornamelijk rogue materiaal
Zelfgemaakt lift platform
Zal morgen meer foto's posten bij interesse

Ziet er goed uit man!!

Kom maar op met je foto's. Nice place to train. Mooi hoor.

Sicke ruimte ook, soort hal aan je huis?

Ik heb een warmtekanon zoals je op een werf vaker ziet.
Kan het heel warm krijgen maar meestal als ik train heb ik het snel warm
Niet zozeer jijzelf maar vooral het ijzer, als het buiten vriest en je barbell is daardoor ook ontzettend koud.. :p

Chille ruimte man, ziet er goed uit!

Wat voor rubber heb je bij het lifting platform? Wil zelf ook zoiets gaan maken

Mooie ruimte hoor!
Wordt alles niet kliedernat als je die verwarming aanzet als het echt koud is?
Ik heb dan zelfs angst om uit te glijden tijdens deathlifts. Sta dan ook wel met gewone sportschoenen op een natte betonplaat na een opwarming.

Niet zozeer jijzelf maar vooral het ijzer, als het buiten vriest en je barbell is daardoor ook ontzettend koud.. :p

Vandaar het warmtekanon, kan dat dan even op de barbells richten en dan zijn die snel warm haha

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Chille ruimte man, ziet er goed uit!

Wat voor rubber heb je bij het lifting platform? Wil zelf ook zoiets gaan maken

Zijn stalmatten. Zijn het goedkoopst en is vrijwel hetzelfde

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Mooie ruimte hoor!
Wordt alles niet kliedernat als je die verwarming aanzet als het echt koud is?
Ik heb dan zelfs angst om uit te glijden tijdens deathlifts. Sta dan ook wel met gewone sportschoenen op een natte betonplaat na een opwarming.

Ik heb tot nu toe nog niets last gehad van condens. Er zijn luchtspleten en de ruimte is nog eens 10 meter groter dan enkel de fitness dus heb er echt geen last mee.

Dit is nog eens een homegym! Kan die van mij niet tegen op. Ook een mooie ruimte ervoor, maar waarom heb je de powercage op verhoging?

nice, leg press alles.

Mooie ruimte, zo'n warmte kanon is nog best prijzig zeg!

Terug
Naar boven