XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Dit is nog eens een homegym! Kan die van mij niet tegen op. Ook een mooie ruimte ervoor, maar waarom heb je de powercage op verhoging?

Zou kunnen om dan pull/chinups te doen met gestrekte benen ipv dat je ze moet intrekken.

@pjay; wat voor leg press is dat en hoeveel kan ie aan?

Mooie ruimte! Het jammere van legpress vind ik dat ze zoveel ruimte innemen... Power cage is multifunctioneel en een legpress is voor max 2 á 3 oefeningen. Het is echter wel een van de lekkerste oefeningen om voor je benen te doen.

Thuis voer ik box squats uit ipv leg press, prima alternatief.

Dat is een nette ruimte!
Van waar in Vlaanderen ben je?

Dit is nog eens een homegym! Kan die van mij niet tegen op. Ook een mooie ruimte ervoor, maar waarom heb je de powercage op verhoging?

Inderdaad om chins en pull ups te doen met gestrekte benen

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Mooie ruimte! Het jammere van legpress vind ik dat ze zoveel ruimte innemen... Power cage is multifunctioneel en een legpress is voor max 2 á 3 oefeningen. Het is echter wel een van de lekkerste oefeningen om voor je benen te doen.

Thuis voer ik box squats uit ipv leg press, prima alternatief.

Ik heb die oorspronkelijk gehaald met rugrevalidatie. Gebruik hem nu nog af en toe . Doe ook regelmatig box squats

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Zou kunnen om dan pull/chinups te doen met gestrekte benen ipv dat je ze moet intrekken.

@pjay; wat voor leg press is dat en hoeveel kan ie aan?

Panatta leg press. Ben niet heel zeker hoeveel die aankan

Heb nog wat foto's gemaakt.
DSC_0006_zps0e48c6db.jpg

Overzichtje van het achterste deel van de ruimte met onder andere de GHD , Pylo box en box squat

DSC_0010_zpsbe5c8188.jpg

Andere kant van de ruimte met Panatta leg press , lift platform ,...

DSC_0014_zps54483588.jpg

Powerrack met de box squat

DSC_0008_zps97f07590.jpg

Verwarming voor in de winter, concept 2 rower en nog wat spulletjes

• Like
Waarderingen: M.N
Wow fancy place hoor en een ouwe lobbes die de boel bewaakt.

Indd. Ik ben jaloers. Je hebt ook donders veel gewichtschijven zie ik. Nice :D

Is dat die GHR PRO van barbarian?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 'Barbarian Glute Ham Trainer PRO' van fitness seller en de ''Glute Ham Developer - Deluxe-Modell'' van strenghtshop

Indd. Ik ben jaloers. Je hebt ook donders veel gewichtschijven zie ik. Nice :D

Is dat die GHR PRO van barbarian?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 'Barbarian Glute Ham Trainer PRO' van fitness seller en de ''Glute Ham Developer - Deluxe-Modell'' van strenghtshop

Is idd die van Barbarian. Ze zijn redelijk gelijkaardig. Heb voor de Barbarian gekozen omwille van 3 redenen
- Fitness seller is niet zo heel ver rijden voor mij dus kon hem zo afhalen
- Ik was niet zeker dat ik die voetpads die onder een hoek staan bij die van strengthshop fijn zou vinden.
- Ik had bij die van strengthshop de indruk dat die rollen waar je op steunt gewoon met een stang in het midden vastzitten ( omdat ze rond zijn ) en dus mss kunnen meerollen wanneer je er op steunt

Ik heb die GHR van strengthshop en die pads rollen idd mee, want dat is namelijk de bedoeling. ('rolling' GHR)
Maakt het wel wat makkelijker, maar als het te licht wordt doe ik gewoon extra reps/bands/gewicht
w899vq.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
Ik heb die GHR van strengthshop en die pads rollen idd mee, want dat is namelijk de bedoeling. ('rolling' GHR)
Maakt het wel wat makkelijker, maar als het te licht wordt doe ik gewoon extra reps/bands/gewicht
w899vq.jpg

Ziet er wel mooi uit. De max afstand tussen rollen en voetplaat lijkt wel klein? Ik weet niet hoe groot je bent?

Schitterende gym!

Het zal inderdaad best koud worden met een strenge winter, maar met 25 graden buiten denk ik dat je er ook wat litertjes vocht verliest;)

Dan is mijn keldertje van 3 bij 7,5 maar behelpen, zeker qua hoogte van het plafond. Het grootste voordeel van een kelder is overigens de temperatuur. Ongeacht de buitentemperatuur altijd 18 a 19 graden en niet meer of minder :D

Laatst bewerkt:
Dat van die temperatuur heb ik ook in mijn 'magazijn'. Heerlijke in de zomer.

Schitterende gym!

Het zal inderdaad best koud worden met een strenge winter, maar met 25 graden buiten denk ik dat je er ook wat litertjes vocht verliest;)

Dan is mijn keldertje van 3 bij 7,5 maar behelpen, zeker qua hoogte van het plafond. Het grootste voordeel van een kelder is overigens de temperatuur. Ongeacht de buitentemperatuur altijd 18 a 19 graden en niet meer of minder :D

Aan de voorkant is een grote garagepoort en aan de achterkant zijn het grote schuiframen dus er is wel voldoende trek. De rest vangen ventilators op ;)

Kan op zich niet klagen over temperatuur in de winter of zomer. Het schommelt natuurlijk wat meer dan in een sportschool maar dat maakt mij niet zoveel uit. Alles heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

pjay prachtige homegym! zo hoort het.

Mooie Boxer!
En vette homegym!

Ziet er erg goed uit idd man, veel ruimte ook, zal wel fijn trainen ;)

Zoals beloofd in een aantal zou ik een foto plaatsen van mijn home gym als die klaar is.
Hier het resultaat dan :

vio0op.jpg

4rbvr4.jpg

2nq5pj6.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Ik heb er een harde pik van gekregen!

Nog een leg press en deadlift platform en hij is (imo) ideaal

Terug
Naar boven