AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Nice, tot hoeveel kan die leg press?

tot 350, maar ik leg er een barbell achter en dan kan het meer aan, het geeft geen krimp bij zelf 500 dus ja, ga wel niet veel mer proberen, want een tweede barbell ertussen gaan placeren wordt lastig,

ik zoek een manier om up te graden naar een leg press/ hack squat maar ga moeten reorganiseren of dat geraakt niet binnen

Mooie toestellen inderdaad, goed voorbeeld om te laten zien dat je niet altijd een mega ruimte nodig hebt om een vrij uitgebreide homegym te kunnen maken! Een vergelijkbare Leg Press is binnenkort trouwens ook verkrijgbaar in de MegaTec lijn, als iemand er nog naar op zoek zou zijn!

Mijn bescheiden homegym. Heb vrij weinig ruimte maar het past op mijn kamer. De pulley op de kamer van mijn broertje gezet :P

senh29.jpg

20ggv3o.jpg

Cage: Panatta
Oly bar: ATX Power Bar
Gewichten: Muscle Power
Pulley met 100kg steekgewicht: Asahi
Bankje: Iron Force

Nog wat 30mm schijven, lange stang en dumbells. Rubberen tegels op marktplaats gekocht.

Mijn enige wensen zijn nog een aantal 20kg schijven, een hoger plafond (zodat ik staand kan pressen) en een pullup bar (lees hoger plafond). Wat meer ruimte zou ook fijn zijn.

Laatst bewerkt:
traint je broeder ook? Of hoe heb je 'm overtuigt van die pulley in z'n kamer?

Haha niceee

Nee kan hem helaas niet overtuigen om te trainen :P Zijn allebei super ecto's (2m) en ik probeer er vanaf te komen. Hij vond het verder niet erg dat ik hem er neer zette

Good job

Mijn bescheiden homegym. Heb vrij weinig ruimte maar het past op mijn kamer. De pulley op de kamer van mijn broertje gezet :P

senh29.jpg

20ggv3o.jpg

Cage: Panatta
Oly bar: ATX Power Bar
Gewichten: Muscle Power
Pulley met 100kg steekgewicht: Asahi
Bankje: Iron Force

Nog wat 30mm schijven, lange stang en dumbells. Rubberen tegels op marktplaats gekocht.

Mijn enige wensen zijn nog een aantal 20kg schijven, een hoger plafond (zodat ik staand kan pressen) en een pullup bar (lees hoger plafond). Wat meer ruimte zou ook fijn zijn.

je hebt de juiste basis :) heel veel meer heb ik ook niet.

Respect voor de mensen die in zo'n kleine ruimtes toch wel de motivatie vinden om te trainen. Ik ben echt wel verwend op dat vlak.

Ik heb twee aan elkaar grenzende kamers, volledig omringd met ramen dus veel daglicht, van elk 30 m*. De ene ruimte is volledig leeg omdat ik momenteel genoeg heb met die ene kamer. Moest ik hier blijven wonen, dan zou de andere kamer vol komen te staan met strongmen spullen.

Ik heb twee aan elkaar grenzende kamers, volledig omringd met ramen dus veel daglicht, van elk 30 m*. De ene ruimte is volledig leeg omdat ik momenteel genoeg heb met die ene kamer. Moest ik hier blijven wonen, dan zou de andere kamer vol komen te staan met strongmen spullen.

pff ik zou dan zeker wil dikke spullen neer zetten! de oppvervlakte van mijn vloer is prima, maar het aflopende dak verpest een hoop:mad:

Hoe kom je aan de muscle power schijven? Me Like. Very Old Skool.

Gekocht op marktplaats, 115kg voor 115 euro. Vond ze idd ook mooi, maar vind het wel jammer dat ik er nergens schijven bij kan vinden, heb nog een aantal 20kg schijven nodig met diameter van 45cm. Deze muscle power worden naar mijn weten niet meer gemaakt.

Hij bevalt mij goed! maar had daarvoor ook een 30mm bar dus dit is al snel een verbetering. Er is in trainingmateriaal een heel topic over deze bar, zou je daar graag naar verwijzen voor meningen van wat meer gevorderde mensen.

Respect voor de mensen die in zo'n kleine ruimtes toch wel de motivatie vinden om te trainen. Ik ben echt wel verwend op dat vlak.

Ja het is niet heel ideaal, maar ben blij met wat ik heb en kan lekker in m'n eigen tempo trainen met m'n eigen muziek. Vind het al veel beter dan steeds naar de sportschool moeten gaan.

Laatst bewerkt:
Powerrack is multifunctioneel, zo kan hij voor je tv staan én dienen als hamgmat voor je tv :p
image.jpg

Bankje van panatta.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

Tijdelijk, maar kan er trainen.
Zie log voor uitleg

Nope, ik doe vooral Olympic lifts.
Power oefeningen doe ik in de GYM.

Al kom ik een heel eind met een Power Clean en een front squat.
Voor borst doe ik vooral verzwaarde Pushups Dips en fly's op de ringen.
Die Kettlebells zijn ook bizar veelzijdig.

M

Terug
Naar boven