- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn bescheiden homegym. Heb vrij weinig ruimte maar het past op mijn kamer. De pulley op de kamer van mijn broertje gezet
![]()
![]()
Cage: Panatta
Oly bar: ATX Power Bar
Gewichten: Muscle Power
Pulley met 100kg steekgewicht: Asahi
Bankje: Iron Force
Nog wat 30mm schijven, lange stang en dumbells. Rubberen tegels op marktplaats gekocht.
Mijn enige wensen zijn nog een aantal 20kg schijven, een hoger plafond (zodat ik staand kan pressen) en een pullup bar (lees hoger plafond). Wat meer ruimte zou ook fijn zijn.
heel veel meer heb ik ook niet.Mijn bescheiden homegym. Heb vrij weinig ruimte maar het past op mijn kamer. De pulley op de kamer van mijn broertje gezet
![]()
Gewichten: Muscle Power
.
Nee kan hem helaas niet overtuigen om te trainenZijn allebei super ecto's (2m) en ik probeer er vanaf te komen. Hij vond het verder niet erg dat ik hem er neer zette
Respect voor de mensen die in zo'n kleine ruimtes toch wel de motivatie vinden om te trainen. Ik ben echt wel verwend op dat vlak.
Ik heb twee aan elkaar grenzende kamers, volledig omringd met ramen dus veel daglicht, van elk 30 m*. De ene ruimte is volledig leeg omdat ik momenteel genoeg heb met die ene kamer. Moest ik hier blijven wonen, dan zou de andere kamer vol komen te staan met strongmen spullen.

Hoe kom je aan de muscle power schijven? Me Like. Very Old Skool.
Respect voor de mensen die in zo'n kleine ruimtes toch wel de motivatie vinden om te trainen. Ik ben echt wel verwend op dat vlak.