- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag. pff wat een flinke traininsruimtes heeft iedereen hier bijna.
Zelf gemaakt dit? Ziet er cool uit.
Als je door dit topic gaat, lijkt het alsof iedereen een supervette homegym heeft, maar de meerderheid traint toch gewoon in een commerciële gym of sportschool.
Alles beetje opgeruimd en opgesteld, dan ziet het er bij mij nu zo uit:
![]()

We zijn alweer biijnnaaa een jaar verder
Nog steeds super tevreden en blij met mijn home gym!
Kan het iedereen aanraden die de ruimte en budget heeft (en natuurlijk de motivatie heeft om vaak te trainen).
Hier een filmpje voor wat ik zoal uitspook in mijn man cave:
http://www.youtube.com/watch?v=B3fIFo90GqM
Thanks!
Het is wel koud in de garage, als het buiten koud is.
Gisteren was iets van 10 graden, dat is nog wel comfortabel trainen na een warm up.
Maar ik heb helaas de griep te pakken, daarom mezelf wat extra ingepakt![]()
Weer wat nieuws gekocht,
Pas 20kg plates via dit forum gekocht van Ophethof en heb ook een 2e powerrack erbij laten maken op aanvraag. Gemaakt van asociaal dikke 100x100 kokerNu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag.
Kan precies in het rek overheadpress doen dus is erg nice.

100x100x6mm, weegt 300kg totaal
Alleen ben er nu niet tevreden mee, moet een paar cm hoger worden gezet en er moeten extra gaten bij. Binnenkort even doen dus!
Ik dacht er recent ook aan om mijn rack op iets te zetten waardoor het 20 cm hoger komt; zodat ik in mijn cage aan ohp kan gaan doen.
Geen idee met wat ik dat kan verhogen.

Ik ga er houten blokken onder monteren van mahonie, 100x100x50mm of iets dergelijks. Hout is keihard en gaat net zolang mee als het rek in een droge ruimte. Kan het zo meenemen van m'n werk![]()