Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Ziet er netjes uit inderdaad, mooie ruimte. Wel tip: Hou ruimte, prop het niet stervensvol dat je overal over struikelt.

Goeie tip!

Dit is tijdelijk. Er moet nog een vloer in de zolder+ komen weer apparaten dus dan zet ik het weer anders neer.

Mooie ruimte!

Basic:

20131221_141845.jpg

20131221_150143.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
Weer wat nieuws gekocht,

Pas 20kg plates via dit forum gekocht van Ophethof en heb ook een 2e powerrack erbij laten maken op aanvraag. Gemaakt van asociaal dikke 100x100 koker :D Nu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag.

Kan precies in het rek overheadpress doen dus is erg nice.

Powerrack.jpg

20kg plates.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
pff wat een flinke traininsruimtes heeft iedereen hier bijna.

Mooie ruimte man, wel koud daar of niet?

Thanks!

Het is wel koud in de garage, als het buiten koud is.

Gisteren was iets van 10 graden, dat is nog wel comfortabel trainen na een warm up.
Maar ik heb helaas de griep te pakken, daarom mezelf wat extra ingepakt :)

Haha hardcore

10 graden is opzich nog te doen idd. Bij mij is het meestal rond de 16 graden en kan dan al in een t-shirt lopen haha.

We zijn alweer biijnnaaa een jaar verder :)

Nog steeds super tevreden en blij met mijn home gym!
Kan het iedereen aanraden die de ruimte en budget heeft (en natuurlijk de motivatie heeft om vaak te trainen).

Hier een filmpje voor wat ik zoal uitspook in mijn man cave:

http://www.youtube.com/watch?v=B3fIFo90GqM

Prachtig.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Thanks!

Het is wel koud in de garage, als het buiten koud is.

Gisteren was iets van 10 graden, dat is nog wel comfortabel trainen na een warm up.
Maar ik heb helaas de griep te pakken, daarom mezelf wat extra ingepakt :)

Ik was een aantal dagen geleden ook gaan trainen in mijn home gym en toen ik na een half uur eens toevallig naar de temperatuur keek zag ik dat het maar 5 graden was; Had het niet gemerkt.

Weer wat nieuws gekocht,

Pas 20kg plates via dit forum gekocht van Ophethof en heb ook een 2e powerrack erbij laten maken op aanvraag. Gemaakt van asociaal dikke 100x100 koker :D Nu ff in de testfase, wanneer ik er tevreden over ben zwart verven en er een platform ondermaken met rubber en betonplex met antisliplaag.

Kan precies in het rek overheadpress doen dus is erg nice.

Ziet er stevig uit hehe

100x100x6mm, weegt 300kg totaal :o

Alleen ben er nu niet tevreden mee, moet een paar cm hoger worden gezet en er moeten extra gaten bij. Binnenkort even doen dus!

Ik dacht er recent ook aan om mijn rack op iets te zetten waardoor het 20 cm hoger komt; zodat ik in mijn cage aan ohp kan gaan doen.

Geen idee met wat ik dat kan verhogen.

Ik dacht er recent ook aan om mijn rack op iets te zetten waardoor het 20 cm hoger komt; zodat ik in mijn cage aan ohp kan gaan doen.

Geen idee met wat ik dat kan verhogen.

Ik ga er houten blokken onder monteren van mahonie, 100x100x50mm of iets dergelijks. Hout is keihard en gaat net zolang mee als het rek in een droge ruimte. Kan het zo meenemen van m'n werk :p

Ik ga er houten blokken onder monteren van mahonie, 100x100x50mm of iets dergelijks. Hout is keihard en gaat net zolang mee als het rek in een droge ruimte. Kan het zo meenemen van m'n werk :p

Denk eraan dat je dan geen floorpresses etc in het rack meer kan doen. Als je je rack toch laat maken kan je beter je bovenbeugels zo laten maken dat ze omhoog lopen.

Terug
Naar boven