Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Nope, ik doe vooral Olympic lifts.
Power oefeningen doe ik in de GYM.

Al kom ik een heel eind met een Power Clean en een front squat.
Voor borst doe ik vooral verzwaarde Pushups Dips en fly's op de ringen.
Die Kettlebells zijn ook bizar veelzijdig.

M

bankje zou ik ook niet perse nodig vinden. een vorm van een squatrek lijkt me wel handig

Ik zou ook wel voor een rek of squatstands gaan , anders ben je met je front squat altijd beperkt tot wat je kan cleanen.

Het is mijn bedoeling om er voor te zorgen dat het gene wat ik kan front squaten ook kan cleanen.
Daarbij komt dat bij een 8 rep front squat maar 1 keer gecleaned hoeft te worden.
Zoals ik zei, voor power oefeningen ga ik naar de GYM.
Dit betekend overigens niet dat als ik een mooi stevig rack tegen kom deze niet mee gaat op de aanhanger.
Een goed rubberen en houten platform heeft momenteel wel een groter voorrang.

M

Hier is de mijne

Powercage, Hungarian Core Blaster en Mini Deadlift Jack van Henk
M&F schijven in overvloed (wil wel nog 2x25 kg vinden)
El cheapo bar tweede hands (doorn in mijn oog wegens 15 kg, losse bushing en hex bolt om de sleeves vast te zetten)

Voorlopig is dit goed. Zou wel nog een mat moeten voor te deadliften.

Als het huis over een paar jaar staat, neem ik een half rack van Henk om niet meer de halter in en uit het rack te moeten nemen voor overhead press. In en voor het rack bouw ik dan een platform. Daarnaast komen er Rogue ringen voor dips, inverted rows, flys, pushups, pullups, muscle ups, face pulls, .... Tenslotte moet er een degelijke bar komen. Daarvoor volg ik de verschillende topics over kwaliteitsbarbells en ATX.

2013-12-16 22.26.00.jpg

2013-12-16 22.26.11.jpg

2013-12-16 22.26.32.jpg

rack + weights + bar = homegym! (je hebt nog ruim plaats om uit te breiden!!)

is dat trouwens een 5x5x2 of een 5x5x3 kooi van Henk?

rack + weights + bar = homegym! (je hebt nog ruim plaats om uit te breiden!!)

is dat trouwens een 5x5x2 of een 5x5x3 kooi van Henk?

Ben voor 5x5x3 gegaan. Met bandsoptie die ik nooit gebruik of ga gebruiken... had beter een monkeybar gepakt, maar ja. Uitbreiden is ruimte voor, maar er staan nog fietsen, vuilbakken en moet ruimte laten voor deadlift. Tussen de muurtjes is niet veel ruimte om de schijven te hangen, dus ik moet loodrecht op het recht deadliften.

Ik doe eigenlijk enkel squats, front squats, deadlift, press, swings, pushups, dips, inverted rows en pullups. Dus ik heb echt niks nodig. Dit is de garage die bij ons huurappartement hoort. Als het huis er is, ga ik het iets anders doen, maar de idee blijft hetzelfde. Daar zal ik waarschijnlijk minder plaats hebben en lagere plafond (in de kelder). Dus ik ga het op het noodzakelijke houden.

Powercage, Hungarian Core Blaster en Mini Deadlift Jack van Henk
M&F schijven in overvloed (wil wel nog 2x25 kg vinden)
El cheapo bar tweede hands (doorn in mijn oog wegens 15 kg, losse bushing en hex bolt om de sleeves vast te zetten)

Voorlopig is dit goed. Zou wel nog een mat moeten voor te deadliften.

Als het huis over een paar jaar staat, neem ik een half rack van Henk om niet meer de halter in en uit het rack te moeten nemen voor overhead press. In en voor het rack bouw ik dan een platform. Daarnaast komen er Rogue ringen voor dips, inverted rows, flys, pushups, pullups, muscle ups, face pulls, .... Tenslotte moet er een degelijke bar komen. Daarvoor volg ik de verschillende topics over kwaliteitsbarbells en ATX.

hoe bevalt die mini deadlift jack van Henk?

Handig! Blij dat ik die heb. Vond schijven bijhangen daarvoor een gevaar voor de rug en/of verlies van energie afhankelijk van m'n houding. Kost ook niet veel en dankzij Willem9 had ik 'm zonder verzendingskosten.

Edit

Handig! Blij dat ik die heb. Vond schijven bijhangen daarvoor een gevaar voor de rug en/of verlies van energie afhankelijk van m'n houding. Kost ook niet veel en dankzij Willem9 had ik 'm zonder verzendingskosten.

Zag ik onlangs niet in een ander topic dat je die mini jack wou verkopen, of vergis ik me nu helemaal?

Edit:
Sorry, was Willem9. Heb het net teruggevonden en hem een PM gestuurd

Laatst bewerkt:
Heb mijn rogue r3 rack kunnen ombouwend naar een RML 690.
Ben enkel nog aan het wachten tot de safety straps binnen komen.

1476348_10202956979231186_476104565_n_zps39234639.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
ziet er goed uit!

Wat is precies de meerwaarde van dat verlengde stuk? Er zit een monkeybar bovenop maar verder?

Wat is precies de meerwaarde van dat verlengde stuk? Er zit een monkeybar bovenop maar verder?

Makkelijker Goodmornings doen in het rack, dus ook daar gebruik kunnen maken van de Safety's. Zou zelfs Lunges in het rack kunnen doen.
En de mogelijkheid om met 2 tegelijk te trainen moest ik het willen maar dit is bijzaak.
Wel handig dat ik aan elke kant een barbell met gewichten op kan hangen voor supersets zonder dat het mij stoort tijdens de ene oefening.

Lijkt me ****ing irritant zoveel gaten :P

Juist ideaal voor bench hoogte

Is idd westside spacing, naar de westside power racks. 1 inch in de bench en 2 inch voor de squat.

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Mijn homegym (beginnend)

-Powermark halfrack
-Bench
-Rack met Lat pulley + tripeps attachments
-Rings
-30mm dumbbells (2x12kg)
-olympic bar
-EZ bar
-110kg schijven

foto 1.jpg