Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Ik vind het super materiaal. Alleen nog even dat hok wit schilderen en een wand behangen met spiegels voor een wat ruimer gevoel.

Wit vind ik persoonlijk wat minder en over de spiegels ja die komen er nog meer de spiegel die er nu hangt is btw 195 cm bij 175 cm.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Juist niet, dit staat f'ing hardcore :D Misschien nog wat posters en dan is het qua hok af.

Haha thanks :cool: heb vandaag 2 bouwlampen opgehangen en ga vd week het dak isoleren tis er nu 14 graden... Opzich niet erg met trui aan maar toch iets warmer is niet verkeerd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijne is ook eindelijk af!! Héél blij mee :)

hee das die nieuwe rack van heilisport! hoe bevalt die? en van waar is dat bankje?

@ Triple Aces: mooie platform en homegym

Wit vind ik persoonlijk wat minder en over de spiegels ja die komen er nog meer de spiegel die er nu hangt is btw 195 cm bij 175 cm.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Haha thanks :cool: heb vandaag 2 bouwlampen opgehangen en ga vd week het dak isoleren tis er nu 14 graden... Opzich niet erg met trui aan maar toch iets warmer is niet verkeerd

Ideale temperatuur man :o
Ik zou het lekker zo houden

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

@triple ace, nice man.
War heeft het gekost?

hee das die nieuwe rack van heilisport! hoe bevalt die? en van waar is dat bankje?

Tot nu toe bevalt het erg goed! enige minpunt is dat er veel speling tussen gaten voor hooks zit, en het bv bij bench heeeel nipt bij mij uitkomt maar een cm of 2 lager zou perfect zijn.

Het bankje is van muscle-power en ben ik heel tevreden van!! Ik was opzoek naar een bankje dat dicht aanleunt bij IPF-afmetingen en deze is perfect daarvoor. Meeste FS (ed) bankjes zijn heel smal aan schouders en daarom kan ik er echt moeilijk goeie setup op maken.

Plateau is met hout van hubo en rubber van rubbermagazijn.nl, in totaal zo'n 200eu

Bar is TPB vanbij strenghtshop en schijven zijn 2e hands M&F's die ik in de loop der tijd verzameld heb.

Tot nu toe bevalt het erg goed! enige minpunt is dat er veel speling tussen gaten voor hooks zit, en het bv bij bench heeeel nipt bij mij uitkomt maar een cm of 2 lager zou perfect zijn.

Het bankje is van muscle-power en ben ik heel tevreden van!! Ik was opzoek naar een bankje dat dicht aanleunt bij IPF-afmetingen en deze is perfect daarvoor. Meeste FS (ed) bankjes zijn heel smal aan schouders en daarom kan ik er echt moeilijk goeie setup op maken.

Plateau is met hout van hubo en rubber van rubbermagazijn.nl, in totaal zo'n 200eu

Bar is TPB vanbij strenghtshop en schijven zijn 2e hands M&F's die ik in de loop der tijd verzameld heb.

oke, nou dan denk ik dat je voor het geld dat het gekocht heeft toch een goed rek hebt :)

dat bankje heb ik ook nog naar zitten te kijken. en bijna zelf gekocht. maar toen kon ik een goede deal krijgen bij strengthshop voor hun duurste verstelbare bank. maar het bankje ziet er erg stevig uit.

Ideale temperatuur man :o
Ik zou het lekker zo houden

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

@triple ace, nice man.
War heeft het gekost?

In totaal ongeveer

bar 480
schijven m&F +-500
helisports (rack, verstelbare bench (deze gaat mss terug) en wat schijven om aan extra korting te komen) +-430
plateau 200
muscle power bench 166

kleine 1800, toch een behoorlijke investering dus... :o
maar wel blij om. :)

de helisports bench was een fabricagefout aan waardoor ik rugleuning niet kan vastschroeven aan frame, daarom in tussentijd elders bankje gekocht, waar ik eigelijk meer tevreden van ben, dus mss gaat de powermark bench terug, hoewel ze ondertussen al zeiden een vervangstuk op te sturen... Ik zie het nog wel.

En over temperatuur gesproken het is wel even wennen maar met voldoende kleren lukt het wel hier :)

Mooi grief triple a!

Triple a, Nice Homegym! Wat zijn de afmetingen van de tegels die je gebruikt hebt voor je platform?

Vette homegym Jeroen!
Zo'n platform moet ik ook nog.

vandaag weer 2 uurtjes geklust in RPB, wordt steeds beter zo. Er is nu behoorijk meer ruimte binnen. Zowel in het schijvenhok als in de zaal. Alle kabels zijn weggewerkt en de stereo heeft een veilige plek in de kast gekregen. Hier kunnen ook de tassen in als je binnen komt. Je kunt ook gewoon zonder van alles te verplaatsen nu het conans wheel doen binnen.

WP_20131201_004_zpse9dfa968.jpg

WP_20131201_003_zps918fb4b5.jpg

WP_20131208_001_zps77cd416f.jpg

WP_20131208_002_zps5769d7ac.jpg

WP_20131208_004_zps09ec6c14.jpg

WP_20131208_005_zpsb2340383.jpg

Jelly
Jelly
Jelly

holy shit wat een ruimte en gear. Very nice :D

Kijk daar wordt n home gymer nou blij van:):)

bescheiden homegym maar het doet zijn job om het trainen weer gewoon te worden

PB281224.jpg

PB281228.jpg

PB281226.jpg

PB281229.jpg

PA031183.jpg

Terug
Naar boven