Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alles is van mij:
squatrek en hexDB's+rekje is van Willem9 en legpress en liggende legcurl is 'gedeeld bezit'
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Vind je het niet ontzettend vervelend te moeten trainen tussen stellages en dozen...

Vind je het niet ontzettend vervelend te moeten trainen tussen stellages en dozen...
Ik zou liever in zo'n gym trainen tussen stellages en dozen dan in een commerciële tussen 50 pipo's![]()

Waarom zou dit storen? Is toch niet alsof ze in de weg staan?

Maar op het einde van het jaar kan het zijn dat alles moet verhuizen naar een dichtbijgelegen 'pand'. Een klaslokaal in een bijbouwtje van 4 klaslokalen die een school van mijn ouders huurden (maar huur opgezegd). Heb er zelf nog ooit les gehad![]()
Mn Homegym :
-atx bearing barbell
- 500kg aan gewichten
- ...
Mn Homegym :
-atx bearing barbell
- 500kg aan gewichten
- ...
Hoe bevalt die atx bb tov een goedkope bb?
En kooitjes van henk? Ziet er goed uit.
Mooie ruimte en allemaal heel degelijk spul zo te zien! Ik zie dat een body solid bankje en een barbarian hebt. Welke bevalt je het best?
Ben benieuwd wat jij allemaal besteld hebt.als het goed is komen (bijna) al mijn nieuwe spullen vandaag binnenzal dan foto's plaatsen
nee
Even serieus: is een opslagplaats van mijn ouders, het is niet dat er mensen spullen komen halen en brengen etc...
Maar op het einde van het jaar kan het zijn dat alles moet verhuizen naar een dichtbijgelegen 'pand'. Een klaslokaal in een bijbouwtje van 4 klaslokalen die een school van mijn ouders huurden (maar huur opgezegd). Heb er zelf nog ooit les gehad![]()
had eerst één (dat half rack) maar voel me niet veilig in half rack voor SQ
én zo kan er twee man tegelijk volwaardig trainen zonder wachten
---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------
jup! thx
tgoh die ATX zijn zeker niet slecht maar als je bij deadlifts etc al eens vaak je barbell naar beneden dropt is een "betere" bb aan te raden.
nuja ik heb de chromen bearing bb van ATX, bevalt me tot dusver vrij goed (is qua spin wel niet te vergelijken met pendlays maar dat is nog een prijsklasse hoger). Wat me wel grandioos stoort aan die barbell is de knurling. Die is zo verschikkelijk zacht. Deze mocht vele malen scherper zijn (hoeft geen vleesklem te zijn maar de knurling zoals die nu is suckt gwn imo). Eerlijkheidshalve : het is wel chroom, die black oxides zijn zonder twijfel veel beter qua knurling