XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Prachtige homegym Lars! Je hoeft zeker niet jaloers te zijn op de mijne!

Niet alles is van mij:
squatrek en hexDB's+rekje is van Willem9 en legpress en liggende legcurl is 'gedeeld bezit'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind je het niet ontzettend vervelend te moeten trainen tussen stellages en dozen...

Vind je het niet ontzettend vervelend te moeten trainen tussen stellages en dozen...

nee

Even serieus: is een opslagplaats van mijn ouders, het is niet dat er mensen spullen komen halen en brengen etc...
Maar op het einde van het jaar kan het zijn dat alles moet verhuizen naar een dichtbijgelegen 'pand'. Een klaslokaal in een bijbouwtje van 4 klaslokalen die een school van mijn ouders huurden (maar huur opgezegd). Heb er zelf nog ooit les gehad :p

Heel knap Lars. Mooie, hoge ruimte en heel knap gerief. Knappe kooi ook van Willem!

Maar op het einde van het jaar kan het zijn dat alles moet verhuizen naar een dichtbijgelegen 'pand'. Een klaslokaal in een bijbouwtje van 4 klaslokalen die een school van mijn ouders huurden (maar huur opgezegd). Heb er zelf nog ooit les gehad :p

Lijkt me een positieve verhuizing, kan je compleet dedicated inrichten!

Dikke gym, mooi platform ook

Mn Homegym :

-atx bearing barbell
- 500kg aan gewichten
- ...

homeG3.jpg

homeG2.jpg

homeG1.jpg

had eerst één (dat half rack) maar voel me niet veilig in half rack voor SQ

én zo kan er twee man tegelijk volwaardig trainen zonder wachten

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Hoe bevalt die atx bb tov een goedkope bb?
En kooitjes van henk? Ziet er goed uit.

jup! thx

tgoh die ATX zijn zeker niet slecht maar als je bij deadlifts etc al eens vaak je barbell naar beneden dropt is een "betere" bb aan te raden.

nuja ik heb de chromen bearing bb van ATX, bevalt me tot dusver vrij goed (is qua spin wel niet te vergelijken met pendlays maar dat is nog een prijsklasse hoger). Wat me wel grandioos stoort aan die barbell is de knurling. Die is zo verschikkelijk zacht. Deze mocht vele malen scherper zijn (hoeft geen vleesklem te zijn maar de knurling zoals die nu is suckt gwn imo). Eerlijkheidshalve : het is wel chroom, die black oxides zijn zonder twijfel veel beter qua knurling

Mooie ruimte en allemaal heel degelijk spul zo te zien! Ik zie dat een body solid bankje en een barbarian hebt. Welke bevalt je het best?

Mooie ruimte en allemaal heel degelijk spul zo te zien! Ik zie dat een body solid bankje en een barbarian hebt. Welke bevalt je het best?

barbarian en powermark is het

ja die barbarian is natuurlijk steviger en beter afgewerkt. Al vind ik die powermark zeker niet slecht voor de prijs. Het is enorm stabiel en sterk én gemakkelijk te verzetten in vergelijking met die barbarian (enig minpunt: de padding is er gewoon aan geniet, voelt wat chinees aan)

als het goed is komen (bijna) al mijn nieuwe spullen vandaag binnen :D zal dan foto's plaatsen

nee

Even serieus: is een opslagplaats van mijn ouders, het is niet dat er mensen spullen komen halen en brengen etc...

Heb ik volgens mij ook nog les gehad. Vette gym. Maar was al vet. Dus is vetter.

Ben benieuwd wat jij allemaal besteld hebt.

zal binnenkort even foto's posten. ik moet mijn glute ham developer nog in elkaar zetten. en ze moeten nog een klein deel van de bestelling na leveren. ook moet ik even gaan puzzelen met de indeling. omdat ik nu iets meer spul heb dan eerst

had eerst één (dat half rack) maar voel me niet veilig in half rack voor SQ

én zo kan er twee man tegelijk volwaardig trainen zonder wachten

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

jup! thx

tgoh die ATX zijn zeker niet slecht maar als je bij deadlifts etc al eens vaak je barbell naar beneden dropt is een "betere" bb aan te raden.

nuja ik heb de chromen bearing bb van ATX, bevalt me tot dusver vrij goed (is qua spin wel niet te vergelijken met pendlays maar dat is nog een prijsklasse hoger). Wat me wel grandioos stoort aan die barbell is de knurling. Die is zo verschikkelijk zacht. Deze mocht vele malen scherper zijn (hoeft geen vleesklem te zijn maar de knurling zoals die nu is suckt gwn imo). Eerlijkheidshalve : het is wel chroom, die black oxides zijn zonder twijfel veel beter qua knurling

Ik heb eentje met black oxide en die knurling vind ik erg fijn. Zal als ik er een tijdje mee getraind heb wel eens een review schrijven.

Terug
Naar boven