Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Top..!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja is goed, kom morgen maar langs
---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
Perpertual Weightlifting Bar, 20 kg

ok, nice!
Ben benieuwd wat je er van vind.
Moet zelf ook nog eens een echt goede bar kopen![]()
Mwaa niet nodig maar heeft wel meerwaarde
Oja latpulley bijna vergeten![]()
Als ik genoeg ruimte had dan was dat wat ik er neer zou zetten en niet het idee hebben dat ik bij de sportschool daadwerkelijk veel meer mogelijkheden had.
Jij doet je toch altijd voor alsof je heel rijk bent, of in ieder geval je ouders toch? Maar zij hebben geen ruimte om een kleine homegym te zetten? Is wel beetje contradictorisch imo.

HoiZalige gym strong1976. Van waar in belgenland ben je?
Nieuw platform gemaakt. 2 tegels aan elke kant worden nog vervangen door een speciale tegel maar levertijd was 6 weken dus voorlopig dit.
![]()
Wil een "homegym" gaan beginnen voor alleen powerlifst, kan dit op een zolder kamertje ?
---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Wat zou ik anders halen kwa materiaal ?
kan wel, alleen ik vind een zolder niet ideaal . met deadliften moet je altijd voorzichtig zijn.
als je ene goef squatrack/powercage hebt. dan is squatten en benchen geen probleem