AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

hier de foto's:D

20140321_165951.jpg 20140321_165956.jpg 20140321_170001.jpg 20140321_170016.jpg
20140321_170318.jpg

wanneer verkoop je alles?

ja is goed, kom morgen maar langs :P

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Perpertual Weightlifting Bar, 20 kg

ok, nice!
Ben benieuwd wat je er van vind.
Moet zelf ook nog eens een echt goede bar kopen :P

edit:
Thnx voor de karma fitness seller :roflol:
Grote kans dat het de ATX word. Makkelijker met garantie vanwege nederlands bedrijf en paar slechte reviews van de strengthshop bar.
En als de strongmen niels er mee kan trainen zonder dat hij krom word dan kan ik het helemaal :P

Laatst bewerkt:
zo, dan is nu de hele bestelling er :)

20140324_144441.jpg

Mwaa niet nodig maar heeft wel meerwaarde :p

Oja latpulley bijna vergeten :o

Als ik genoeg ruimte had dan was dat wat ik er neer zou zetten en niet het idee hebben dat ik bij de sportschool daadwerkelijk veel meer mogelijkheden had.

Jij doet je toch altijd voor alsof je heel rijk bent, of in ieder geval je ouders toch? Maar zij hebben geen ruimte om een kleine homegym te zetten? Is wel beetje contradictorisch imo.

• Like
Waarderingen: 515
Zal ook eens na een aantal jaar een update geven
-powertec cage+pulley
-+/- 430kg rubber schijven(meeste m&f,paar allricht,en paar FS)
-+/- 100kg gietijzer schijven
-+/- 100kg 30mm schijven(gietijzer/rubber)
-+/- 770kg vaste db's
-3 ol.baren
-fat baar(homemade)
-60mm db's
-50mm ez bar
-Strongman yoke+ beton schijven
-Log
-Axle
-Roman chair
-Bar lift
-Home trainer
-rubber matten

uitgeleend
-30mm baar,ez baar en rubber schijven(30kg)

recent verkocht:
-160kg gietijzer schijven(5-2,5-1,25kg)
-4x25kg rubber poolse of russische schijven
-4x15kg rubber schijven m&f
-biervaten 50 en 25l
-wat 30mm baren en schijven

nog te koop
-Yoke + beton schijven totaal 350kg

later meer foto's

BILD0409.JPG

BILD0410.JPG

BILD0411.JPG

Zalige gym strong1976. Van waar in belgenland ben je?

Jij doet je toch altijd voor alsof je heel rijk bent, of in ieder geval je ouders toch? Maar zij hebben geen ruimte om een kleine homegym te zetten? Is wel beetje contradictorisch imo.

Ik heb een kleine home gym? Alleen geen ruimte voor een dumbell rek/leggpress/crossover, kamer moet functioneel blijven als logeerkamer :o

Edit,dumbells na geteld,777kg

Nieuw platform gemaakt. 2 tegels aan elke kant worden nog vervangen door een speciale tegel maar levertijd was 6 weken dus voorlopig dit.
DSC_0395_zpsutkzcbr0.jpg

Netjes man.

Van wat voor soort materiaal zijn die tegels?
En ''veert'' het niet teveel?

Wil een "homegym" gaan beginnen voor alleen powerlifst, kan dit op een zolder kamertje ?

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Wat zou ik anders halen kwa materiaal ?

Wil een "homegym" gaan beginnen voor alleen powerlifst, kan dit op een zolder kamertje ?

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Wat zou ik anders halen kwa materiaal ?

kan wel, alleen ik vind een zolder niet ideaal . met deadliften moet je altijd voorzichtig zijn.
als je ene goef squatrack/powercage hebt. dan is squatten en benchen geen probleem

kan wel, alleen ik vind een zolder niet ideaal . met deadliften moet je altijd voorzichtig zijn.
als je ene goef squatrack/powercage hebt. dan is squatten en benchen geen probleem

Jij zou zeggen, squatrack bench stang en gewichten halen en proberen in de schuur oid te doen ?

Nette ruimtes allemaal!
Moet inderdaad wel sterke vloer hebben om tegen de vallende gewichten te kunnen.

Terug
Naar boven