XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Wacht inmiddels 7 weken op mijn barbarian powerrack en bankje en gewichten etc.. Wat zijn jullie ervaringen met de levertijd van fitness seller?? Wordt tijd dat ik mijn homegym ook kan opbouwen:)
Heb maar een kleine ruimte 10m2 maar zal wel foto posten :)

Ben benieuwd man... altijd leuk om alvast te zien wat we eventueel weer kunnen kopen van je over 2 á 3 mnd :p

Nee grapje, ben srs benieuwd wat je hebt gekocht nu.

haha ik zie nu pas deze reactie. maar voorlopig blijven de spullen nu bij mij haha. heb nu echt de setup die ik wil.
alleen heel misschien mijn bankje mocht ik echt ruimte te kort komen. (nog niet alles staat/is binnen namelijk)maar daar ga ik niet vanuit.

ga vandaag mijn Glute ham developer opbouwen. en volgende week word de swiss bar en core trainer nog na geleverd, dan heb ik alles

haha ik zie nu pas deze reactie. maar voorlopig blijven de spullen nu bij mij haha. heb nu echt de setup die ik wil.
alleen heel misschien mijn bankje mocht ik echt ruimte te kort komen. (nog niet alles staat/is binnen namelijk)maar daar ga ik niet vanuit.

ga vandaag mijn Glute ham developer opbouwen. en volgende week word de swiss bar en core trainer nog na geleverd, dan heb ik alles

En welke bar heb je uiteindelijk gekocht?

Ik bied alvast €50,- op je GHD, ik hoor wel of je akkoord bent:p

Het enige wat meerwaarde heeft is iets om de kuiten doeltreffend te trainen. Het overige is geinig, maar niet nodig.

Mwaa niet nodig maar heeft wel meerwaarde :p

Oja latpulley bijna vergeten :o

Als ik genoeg ruimte had dan was dat wat ik er neer zou zetten en niet het idee hebben dat ik bij de sportschool daadwerkelijk veel meer mogelijkheden had.

Het enige wat meerwaarde heeft is iets om de kuiten doeltreffend te trainen. Het overige is geinig, maar niet nodig. Daarom schrijf je natuurlijk 'eventueel'... agree!

Safety squat bar is al ideaal voor kuiten, wanneer je niet genoeg ruimte heb .

Mwaa niet nodig maar heeft wel meerwaarde :p

Oja latpulley bijna vergeten :o

Als ik genoeg ruimte had dan was dat wat ik er neer zou zetten en niet het idee hebben dat ik bij de sportschool daadwerkelijk veel meer mogelijkheden had.

Inderdaad een lat pulley is ook wel erg makkelijk. Een high-low pulley, da's nog idealer!

Safety squat bar is al ideaal voor kuiten, wanneer je niet genoeg ruimte heb .

Zeker..!

Nieuw platform gemaakt. 2 tegels aan elke kant worden nog vervangen door een speciale tegel maar levertijd was 6 weken dus voorlopig dit.
DSC_0395_zpsutkzcbr0.jpg

hier de foto's:D

20140321_165951.jpg

20140321_165956.jpg

20140321_170001.jpg

20140321_170016.jpg

20140321_170318.jpg

Terug
Naar boven