AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Mijn homegym

image.jpg

ziet er goed uit

Sweet! Zolder?

FE5Tj7s.jpg

EKUaYcP.jpg

awgtTnq.jpg

ojG1qIB.jpg

Lwz3GCu.jpg

R1nG319.jpg

1AucBtz.jpg

ameGrtG.jpg

xIzTQug.jpg

OeBA1xP.jpg

• Like
Waarderingen: 515
mooi man!

Heb ondertussen weer wat dingen verzameld.

Onder andere : Meer bumper plates , bamboo bar besteld , 50 kg chains extra , dumbells tot 44, ...

Voornaamste aankoop is echter een panatta leg curl en leg extension van de rehab line ( meer voor kinesisten etc en dus ook geschikt voor mensen die revalideren)

DSC_0483_zpsxgzn1khi.jpg

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Mooie gym Bram!

Twee vette gyms.
Bram, is dat de SSB van fitness seller? Hoe is die?

Twee vette gyms.
Bram, is dat de SSB van fitness seller? Hoe is die?

Thanks mannen.

Pjay, mooi nieuw spul man, heb je nu je ghd weg gedaan voor die nieuw apparaten?

Willem, nee van helisport, heb geen ervaring met andere, maar prima ding , heel goed voor squat en calf raises. De foam is ook hard genoeg.

Nee, staat langs de reverse hyper, zal morgen wel eens een foto maken van het geheel als je wil

Laat maar komen die foto!
Heb je die bumpers en dumbbells nieuw gekocht of 2dehands ergens gevonden?
Heb zelf ook nog wat nieuw materiaal. Zal binnenkort nog eens een update posten.

IMAG1103.jpg

moet alleen ff wat meer schijven bij en olympic bar en nieuw bankje.

Mijn homegym eindelijk uitgebreid met een set vaste dumbells van Hastings 2,5 tot 20 kg in stappen van 2,5 kg. (gekocht bij Helisports) De dumbells zijn zeer compact en hebben een perfecte grip.

Voorlopig kan ik hiermee goed uit de voeten en heb altijd nog mijn olympische stangen en Barbarian schijven voor het zwaardere werk. Over een poosje (wanneer ik weer genoeg gespaard heb :) breid ik de dumbell set uit met dezelfde dumbells van 22,5kg tot 30kg. (de hastings dumbells gaan tot max 60kg).

Hast1.jpg

Hast2.jpg

hast3.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi setje (home-gym) Goldeneye72 :thumbs:

Thanks The Ray.

Ja het traint een heel stuk lekkerder zo. Ik ben nu geen tijd meer kwijt met het wisselen van schijven en dit bevalt me goed.

Heb ondertussen weer wat dingen verzameld.

Onder andere : Meer bumper plates , bamboo bar besteld , 50 kg chains extra , dumbells tot 44, ...

Voornaamste aankoop is echter een panatta leg curl en leg extension van de rehab line ( meer voor kinesisten etc en dus ook geschikt voor mensen die revalideren)
Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen?

neem aan dat je niet zoiets bedoeld:
305.jpg

Terug
Naar boven