MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Kun je dat ding dan niet beter verkopen en een powerrack/halfrack van kopen ? Nog veiliger ook

Leuke ruimte maar zou zelf 10 k toch anders gespendeerd hebben...

lekker boeiend hoeveel het was , en inderdaad erg veel geld voor niks :p:o

Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!

Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!

Buurman(nen) waarmee ik samen train staan in ploegensysteem... dus beginnen soms pas om 22u30 met trainen... Zaterdag vanaf 14u zijn de meeste gyms gesloten en 22u moet je in de meeste gyms al terug buiten zijn.

Duurt 1 min voor ik in mijn home gym ben, en de enige regels dat daar gelden zijn mijn regels.

Buurman heeft ook net een baby, dus is handiger dat hij, als het nodig is, ff tot aan zijn huis kan rennen, dan dat hij eerst nog een kwartier/half uur in de auto zou moeten zitten.

Geen "last" van 20-jarigen die proberen op te scheppen met hun veroveringen van het afgelopen weekend.
Geen mensen die 2 verschillende toestellen tegelijk bezet houden met hun dropsets.

Geen dopingcontroles voor iemand die duidelijk natural is, vind ik zo'n beetje zoals dat je in Frankrijk een wet had dat je altijd een alcoholtester moest bij hebben in de auto, ik drink nooit alcohol, dus...
Zou een beetje hetzelfde zijn dat je een penisgeamputeerde zou verplichten altijd condooms bij te hebben...

In NL zal dat wel anders zijn, maar in BE is het gym gebeuren ook niet echt sociaal... Belgen zijn nogal schuchter en kunnen enkel sociaal beginnen doen als er een paar liter bier bij te pas komt.

On Topic: zal vandaag eens een foto nemen van mijn home gym (is nog work in progress)

Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!

Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!

Hier betaal je 50 euro per maand, als je rekening houdt met afschrijving van 50% op fitness spul (over algemeen stuk minder) dan kun je toch per jaar 600 euro aan spul voor home gym kopen.

Daarnaast kan ik gewoon trainen als ik wil trainen, hoef ik niet te wachten op andere mensen, kan ik mijn eigen muziek luisteren zonder oordopjes in te hoeven enz.

dafuq 8-10k voor dat

Hierbij wat foto's van mijn home gym;)
Ben zelf erg tevreden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Home gym 3.jpg

Home gym2.jpg

Homegym.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
lekker boeiend hoeveel het was , en inderdaad erg veel geld voor niks :p:o

Voor niets ?
dumbell set tot 30kg
t bar row
seated calf raises
cable cross (met chin up)
benchpress
halterschijven
baren.. (zie je niet)
onderrug macine

Bijne allemaal van professionele kwaliteit. Dus geen gorilla sport crap. En het verschil voel je enorm.
Je kan er elke spiergroep ruim mee trainen.
Wat een kneus ben je toch.
Gewoon omdat ik geen power rackje heb ? haha

Voor niets ?
dumbell set tot 30kg
t bar row
seated calf raises
cable cross (met chin up)
benchpress
halterschijven
baren.. (zie je niet)
onderrug macine

Bijne allemaal van professionele kwaliteit. Dus geen gorilla sport crap. En het verschil voel je enorm.
Je kan er elke spiergroep ruim mee trainen.
Wat een kneus ben je toch.
Gewoon omdat ik geen power rackje heb ? haha

Hij bedoelt gewoon dat je voor 10k bij wijze van spreken een volledige gym kan overkopen..

Wat jij hebt gekocht is mooi materiaal, maar uit die 10k had je veel meer kunnen halen als je even online had gezocht..

Ook komt het niet meteen sociaal over wanneer je probeert te pronken met hoeveel geld je wel niet hebt besteedt.. Je loopt toch ook niet over straat met het prijsetiquetje van je nieuwe jas naar buiten zodat iedereen kan zien hoe duur hij wel niet was?

Dat gezegdzijnde vind ik het een mooie ruimte + materiaal!

Inderdaad, ben nog niet de helft daarvan kwijt geweest en heb denk ik vijf keer zo veel staan

+1 Voor die 10 k had ik ook een stuk meer staan. Waaronder panatta toestellen en een eleiko barbell. Dus ook net geen gorilla kwaliteit ;)

Dit gezegd zijnde als jij gelukkig bent met je gym voor die prijs, zoveel te beter.
Maar hoeveel jij hebt uitgegeven gaat echt de waarde van je gym niet bepalen.
Denk dat je dit snel gaat merken als je de gym ooit 2dehands gaat verkopen.

Mijn "hardcore" kelder garage plekje:

P1010237.jpg

P1010238.jpg

P1010239.jpg

P1010236.jpg

Gelukkig woon ik in Belgisch Limburg en heb ik nog een parkeerplaats aan de voorkant van mijn huis, en een doodlopende straat aan de achterkant zodat ik parkeerplaats genoeg heb.

Mijn cardio kamertje... waar ik al ff niet meer in geweest ben...
P1010241.jpg

P1010243.jpg

Rubberen matten omdat het de bedoeling was om daar Insanity te doen... maar da's nogal Insane :) (lees: nog nooit zo hard gezweet in mijn leven)

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

Alles in de kelder komt van bij Fitness-seller (omdat er in BE gewoonweg zoiets niet bestaat), cardio toestellen zijn Tunturi van Fitnessking (BE)

Valt me op dat in de meeste homegyms een rubberen mat op de vloer ligt, ik wil bij mijn homegym dit juist onder mijn tapijt gaan plaatsen, alleen omdat rubberen matten vrij prijzig zijn zat ik er aan te denken om een 5mm rubberen ondertapijt te nemen, en dit onder mijn tapijt te leggen. (http://www.kwantum.nl/vloer-ondervloeren-isolatie-rubber-ondertapijt-5mm-200cm-0130650)

Zijn er dbb'ers die hier ervaring mee hebben, dempt dit voldoende het contact geluid?

Mijn "hardcore" kelder garage plekje:

P1010237.jpg

P1010238.jpg

P1010239.jpg

P1010236.jpg

Gelukkig woon ik in Belgisch Limburg en heb ik nog een parkeerplaats aan de voorkant van mijn huis, en een doodlopende straat aan de achterkant zodat ik parkeerplaats genoeg heb.

Mijn cardio kamertje... waar ik al ff niet meer in geweest ben...
P1010241.jpg

P1010243.jpg

Rubberen matten omdat het de bedoeling was om daar Insanity te doen... maar da's nogal Insane :) (lees: nog nooit zo hard gezweet in mijn leven)

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

Alles in de kelder komt van bij Fitness-seller (omdat er in BE gewoonweg zoiets niet bestaat), cardio toestellen zijn Tunturi van Fitnessking (BE)

Mooi materiaal, maar zie ik dat nu goed? Staat het materiaal in een / op een parkingplaats?

Ja... onder onze 6 huizen is een gezamenlijke parkeergarage, en één daarvan is dus de mijne.
Ik heb nog een parkeerplaats aan de voorkant van mijn huis en een doodlopende straat achteraan mijn huis, dus parkeergelegenheid genoeg.

Enkel de bewoners kunnen erin, en 2 buurmannen trainen mee met mij.

Is wel grappig als er iemand zijn auto komt parkeren ja...

Voordeel is wel: in de zomer is het lekker fris, in de winter best nog ok qua warmte

zolang er niets gepikt wordt, wel erg mooi materiaal

zeker een mooie ruimte!
bevalt de HD bank? Wil die misschien ook gaan bestellen

Terug
Naar boven