Radijsje
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
legs not even once..
Ik bedoel ik squat in die benchpress , legpress is idd next.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!
Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!
Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!
Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!
lekker boeiend hoeveel het was , en inderdaad erg veel geld voor niks![]()
Voor niets ?
dumbell set tot 30kg
t bar row
seated calf raises
cable cross (met chin up)
benchpress
halterschijven
baren.. (zie je niet)
onderrug macine
Bijne allemaal van professionele kwaliteit. Dus geen gorilla sport crap. En het verschil voel je enorm.
Je kan er elke spiergroep ruim mee trainen.
Wat een kneus ben je toch.
Gewoon omdat ik geen power rackje heb ? haha
Inderdaad, ben nog niet de helft daarvan kwijt geweest en heb denk ik vijf keer zo veel staan

(lees: nog nooit zo hard gezweet in mijn leven)Mijn "hardcore" kelder garage plekje:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig woon ik in Belgisch Limburg en heb ik nog een parkeerplaats aan de voorkant van mijn huis, en een doodlopende straat aan de achterkant zodat ik parkeerplaats genoeg heb.
Mijn cardio kamertje... waar ik al ff niet meer in geweest ben...
![]()
![]()
Rubberen matten omdat het de bedoeling was om daar Insanity te doen... maar da's nogal Insane(lees: nog nooit zo hard gezweet in mijn leven)
---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------
Alles in de kelder komt van bij Fitness-seller (omdat er in BE gewoonweg zoiets niet bestaat), cardio toestellen zijn Tunturi van Fitnessking (BE)