Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles is nieuw gekocht buiten de cage incl. schijven, stangen, grepen en dumbells 4-20kg(was allemaal 6 weken in gebruik door de vorige eigenaar) en de ironmaster dumbells heb ik ook op de kop kunnen tikken.Brute homegyms weer zeg! Alles nieuw gekocht jeroenx?
Zal wel kriebelen 
Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!
Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!
Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!
heb je goed voor elkaar!
De 'plaatselijke sportschool' werkt niet voor iedereen. Er zijn er veel op DBB die hun geld liever investeren in hun eigen spullen dan mee te betalen aan de yoga-instructeur of de sauna.
8-10k ongeveer ja