XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Brute homegyms weer zeg! Alles nieuw gekocht jeroenx?

Brute homegyms weer zeg! Alles nieuw gekocht jeroenx?
Alles is nieuw gekocht buiten de cage incl. schijven, stangen, grepen en dumbells 4-20kg(was allemaal 6 weken in gebruik door de vorige eigenaar) en de ironmaster dumbells heb ik ook op de kop kunnen tikken.

mooie spullen hier xo had ik maar de helft hah =)

Hardcore hierzo!! Mooie foto's!

Mijn home gym (nog niet kunnen gebruiken wegens fiets ongeval):

343k9jd.jpg

2jcirdi.jpg

Heb ook rubberen vloermatten maar staan niet op de foto.

mooie basis :)

Djakke, mooie ruimte man.
G-man, dat is hardcore trainen!

Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!

Doet vooral pijn: pezen die sleutelbeen op zijn plaats houden volledig afgescheurd (ac luxatie, type 3). Zal wel nog een paar maand geduld uitoefenen worden.

Ik snap niet waarom mensen een home gym hebben? Bij je plaatselijke sportschool heb je veel meer stuff voor een schappelijke prijs!

Thx!!

Iedereen heeft zo zijn eigen beweegreden. Flexibiliteit, niet meteen een sportschool in de buurt of een veel te drukke waardoor je meer aan het wachten bent dan aan het trainen....
Ik vind het alleszins super! Heb een druke job en sinds kort een nieuwe telg in huis dus komt de flexibiliteit van een homegym erg van pas (train nu regelmatig pas rond 22-23u).
Het is een hele investering, maar je krijgt er ook veel voor terug als ik ooit mee zou ophouden.

:rolleyes:

Het geld dat jij al de jaartjes in de abbo van je gym steekt, geld van transport kun je in een homegym steken. En ik ben op 15 seconden in men homegym.

Hoeveel betaal je per jaar? +-400? Ik heb 900 in men homegym gestoken en ik kan alles doen

De 'plaatselijke sportschool' werkt niet voor iedereen. Er zijn er veel op DBB die hun geld liever investeren in hun eigen spullen dan mee te betalen aan de yoga-instructeur of de sauna.

De 'plaatselijke sportschool' werkt niet voor iedereen. Er zijn er veel op DBB die hun geld liever investeren in hun eigen spullen dan mee te betalen aan de yoga-instructeur of de sauna.

Het is inderdaad altijd de betere investering (je kan moeilijk je abbo verkopen over het verleden).

Daarnaast red de babyfoon het wel tot aan mijn schuur, en niet tot de sportschool. Hoeft er ook niet iedere keer oppas geregeld te worden.

die ruimte kost 10 000 euro?

Waar is het powerrack ? :o

Terug
Naar boven