Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

zeker een mooie ruimte!
bevalt de HD bank? Wil die misschien ook gaan bestellen

De verstelbare is degelijk en zwaar, enkel beetje groot voor mijn 1m77.

De kleine, niet verstelbare bank voelt minder "heavy duty" aan.
 
homegym

Na 1,5 geleden alles verkocht te hebben eindelijk terug een complete homegym. Ditmaal een Barbarian half rack 2dehands gekocht, staat iets mooier in men living dan die gigantische cage :).
Gisteren cable cross en grepen aangekomen vandaar enkele foto's. 12 mm matten vervangen door 20 mm maten van helisports; kan terug stevig worden gedeadlift. Heb dus nog 16 tegels van 12mm liggen; totaal 2.4 x 2.4 m; indien iemand interesse laat maar weten.















a.jpg


IMG_2409.jpg


IMG_2407.jpg


IMG_2410.jpg


IMG_2411.jpg


IMG_2413.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Weer zo'n mooie ruimte. Had ik maar meer plek...

Ik heb wel interesse in je tegels. Heb je PM gestuurd.
 
Kan niet PM-en; nog geen 10 x gepost. Schande, ik weet het. Ben er bijna :).

Ik woon in kontich; Antwerpen.
Ik zou er graag €60 euro voor hebben aangezien ze maar €100 nieuw kosten. Laat maar weten indien interesse.
 
Ik zit erover na te denken om een homegym te beginnen zodat ik flexibelere trainingstijden heb.

Vandaar een aantal vragen aan de mensen met een homegym en hier ervaring mee hebben:
- Wat raden jullie qua materiaal allemaal aan om aan te schaffen zodat ik een tijdje vooruit kan?
- Naast materiaal, wat is nog meer aan te raden, zoals matten, spiegels etc. of is dit niet per se nodig?
- Ik dacht zelf aan om een power rack/cage aan te schaffen tweedehands, welke opties raden jullie aan?
- Nog meer dingen waar ik aan moet denken of naar moet kijken bij het beginnen van een homegym?
- Wat voor budget moet ik beschikbaar stellen voor een goede tweedehandsgym? 600/700 900/1000 of eerder 1400/1500?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ewichten-stang-bankje-etc-370275/#post8629865
 
Laatst bewerkt:
Een (e.v.t. uitbreidbaar) Powerrack, een (140kg 50mm) Halterset, en een (verstelbare, stevige) Bank.
Dan ben je vertrokken.
Een spiegel is leuk om je make-up na het trainen even in orde te maken natuurlijk. :thumb:
 
Een (e.v.t. uitbreidbaar) Powerrack, een (140kg 50mm) Halterset, en een (verstelbare, stevige) Bank.
Dan ben je vertrokken.
Een spiegel is leuk om je make-up na het trainen even in orde te maken natuurlijk. :thumb:

Halterset bedoel je mee 220cm barbell toch? Geen dumbell lijkt me ;)
Ik zag op marktplaats wel 150cm voorbij komen. Maar 220cm barbell is beter aan te raden, dat zijn toch de 'officiële' barbells die gebruikt worden?
Enig idee aan wat voor prijscategorie ik mag gaan denken bij een goede tweedehands gym?
 
mijn homegym momenteel 500 euro (alles tweede hands)
benchbank, squatrack, schijven +- 150kg, verschillende bars/halterstangen, dips/chin up tower,...
het enige wat ik nog zoek zijn bowflexen
 
mooie spullen bij hoor! jaloers :D
 
Iemand een idee waar ik veel rubbermatten of stalmatten kan halen. De vloer in de loods bij Powerhouse Middelburg begint een beetje kapot te gaan van alle stones en deadlifts.
 
Iemand een idee waar ik veel rubbermatten of stalmatten kan halen. De vloer in de loods bij Powerhouse Middelburg begint een beetje kapot te gaan van alle stones en deadlifts.

Een pagina terug biedt een gast ze aan.
 
Iemand een idee waar ik veel rubbermatten of stalmatten kan halen. De vloer in de loods bij Powerhouse Middelburg begint een beetje kapot te gaan van alle stones en deadlifts.

Laatst besteld bij Rubbermatten24.nl, snelle service en uitgebreid aanbod... :)
 
Iemand een idee waar ik veel rubbermatten of stalmatten kan halen. De vloer in de loods bij Powerhouse Middelburg begint een beetje kapot te gaan van alle stones en deadlifts.

marktplaats in Utrecht zit een gast en die verkoopt ze daar altijd. 2-2,5E de tegel. Wij hebben er 30 gehaald toen.
 
Met de kans eindeloos te falen: WTF is een squatbox?
 
Back
Naar boven