- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
nee, is de kelder met een puntdak
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Tepelbram
Die grippers die je daar hebt hangen, zij dat heavy grips?
http://www.sportfood.nl/heavy-grips-handknijpers/
Indien ja, welke sterkte? nice gym btw
Ohja en de airco kan ik dusdanog richten dat ie de koude lucht rechtstreeks mijn kamertje in blaast 
Wat nieuwe spullen toegevoegd:
- powertec hyper extension
- powertec multipress
- rogue power bar
- extra schijvenrek
Wat nieuwe spullen toegevoegd:
- powertec hyper extension
- powertec multipress
- rogue power bar
- extra schijvenrek

hoe bevalt de Hyper extention? die heb ik ook gehad. maar verkocht voor een GHD

Mooie ruimte heb je man.
En wat een zooi aan pulley handles heb je![]()

Heel goed. Staat stevig op zijn poten. Vind het wel veel te duur om nieuw aan te schaffen, vergeleken met de mogelijkheden wat je met zo'n toestel kan. Ik had je destijds nog gecontacteerd, maar je vroeg te veel man
Thanks! Heb ze destijds in 1 deal samen met de cage gekocht, maar eerlijk gezegd gebruik ik ze lang niet allemaal.
De ruimte staat nu redelijk vol. Moet me gaan bedwingen en misschien maar eens stoppen met die 2dehandsmarkten af te schuimen![]()
mooie homegym djakke medemogelijk gemaakt door mijn flatbench en powertec multipress haha
Die verstelbare zijn voor het zwaardere werk (en 22-24 kg omdat ik deze niet heb). Zo moet ik niet altijd men gewichten verstellen@jeroennx
Mooie spullen man!
Wat is de reden dat je losse en verstelbare dumbbells hebt?
Kost rond de 1070 euro incl transport bij valleyfitnessKostelijk om die Iron master dumbells in te voeren zeker?
paar foto's met dingen die ik de laatste tijd heb gedaan en volgens mij nog geen foto's hier van had gepost van RPB
extra platoform er weer bij en ook de extra set squatstands sinds een paar maanden.
![]()
Cardl
![]()
platform onder het rack
![]()
Dl jack
![]()
Bumpertrolley
![]()
Bumperwielen met 50mm assen erin voor log.
![]()
Hacksquat
![]()
Extra schijvenrack
![]()
Zo nog wel wat meer gedaan zoals vikingpress steun aan de muur en wat kleine dingen maar geeft wel weer een beeld van de laatste werkzaamheden.