Chimaira
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe kom je aan die gave poster? Zoek ook zo iets voor me ''toekomstige'' homegymEcht een super gym!! Ik ben jaloers.
Nice!

Mooi hoor, gave poster ook boven de dumbells. Ik dacht dat ik vaak bij fitness seller kwam maar jij ook zo te zien
Ik dacht eerst wat een gave camo powercage maar als ik op de foto klik is het toch gewoon roest
Hoe groot is die ruimte?
Zow compleet krachthonkHoe kom je aan die gave poster? Zoek ook zo iets voor me ''toekomstige'' homegym
Echt een super gym!! Ik ben jaloers.
Waar is je barbarian cage gebleven dan?
Nice!
alleen die cage kan mss een likje verf gebruiken,zelf gelast?/laten lassen?want kwam ik nog nergens tegen
is dit een kelder ofzo?
super gym bicepz. Vooral dat zelf gemaakte rek vind ik de bom en natuurlijk de VW vlag!

Mooi hoor briano. Bevalt dat half rack een beetje? Heb er een paar keer naar zitten kijken. Ben er over aan het denken om misschien die te kopen en dan wat te verhuizen uit de garage. Kan ik mijn free stands, powercage en pull up bar wegdoen en heb ik meteen een plate rack er aan vast. Ik zou er dan wel in moeten benchen en alles. Hij is wel erg goedkoop maar exact het model wat ik zou willen.
Dan heb ik in de garage mooi ruimte voor een leg press oid
Wat nieuwe spullen toegevoegd:
- powertec hyper extension
- powertec multipress
- rogue power bar
- extra schijvenrek
prachtigOngeveer een jaartje geleden de zolder omgebouwd tot trainingsruimte. Inmiddels staat er: - Helisports half-rack - Verstelbaar bankje - Verstelbare dumbells tot +/- 40kg - Zware drukbank - Spartacus cable crossover - Gym rings - 2 Olympia stangen - +/- 250 kg aan schijven