MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Mooi hoor, gave poster ook boven de dumbells. Ik dacht dat ik vaak bij fitness seller kwam maar jij ook zo te zien;)
Ik dacht eerst wat een gave camo powercage maar als ik op de foto klik is het toch gewoon roest:P
Hoe groot is die ruimte?

Damn, dat is geen homegym. Dat is een complete gym:D:D

Dat is wel m'n doel iig :p

Mooi hoor, gave poster ook boven de dumbells. Ik dacht dat ik vaak bij fitness seller kwam maar jij ook zo te zien;)
Ik dacht eerst wat een gave camo powercage maar als ik op de foto klik is het toch gewoon roest:P
Hoe groot is die ruimte?

Kwam er idd wel een aantal keer, tegenwoordig schaf ik vrijwel alles 2e hands aan en dan direct ook bijv Pantta materiaal ipv Barbarian.

Zow compleet krachthonk :D:D Hoe kom je aan die gave poster? Zoek ook zo iets voor me ''toekomstige'' homegym

Poster laten maken via m'n vader zijn werk. Is op containerzeil geprint wat ook zo buiten kan worden gehangen. Wel wat duurder dan een standaard poster uiteraard!

Echt een super gym!! Ik ben jaloers.
Waar is je barbarian cage gebleven dan?

Die heb ik ook nog gewoon, staat ook wel ergens op de foto's!

Nice!
alleen die cage kan mss een likje verf gebruiken,zelf gelast?/laten lassen?want kwam ik nog nergens tegen
is dit een kelder ofzo?

Zelf gelast idd van 100x100 koker, rek weegt +- 300kg lol. Moet nog een keer tijd vinden om nog meer gaten tbv de safetys te boren en dan even in de hammerite te zetten.

Locatie is een oude timmerwerkplaats.

super gym bicepz. Vooral dat zelf gemaakte rek vind ik de bom en natuurlijk de VW vlag!

Netjes man, Nog plannen om meer te kopen?

Brute gym.

Eindelijk een schijvenstandaard :)

uploadfromtaptalk1416068807844.jpg

Top! Dat is inderdaad het juiste woord --> eindelijk! Ik heb ook een tijdje zonder gewerkt en dat is echt vervelend. Nu alles mooi opgeruimd en meer ruimte vrij dus.

Ik had een bak gemaakt voor de gewichten die ik had. Maar in de tussentijd al weer wat extra gewichten verzameld die op de grond lagen en tegen de muur stonden.

Ongeveer een jaartje geleden de zolder omgebouwd tot trainingsruimte.
Inmiddels staat er:
- Helisports half-rack
- Verstelbaar bankje
- Verstelbare dumbells tot +/- 40kg
- Zware drukbank
- Spartacus cable crossover
- Gym rings
- 2 Olympia stangen
- +/- 250 kg aan schijven

IMG_2486.jpg

Mooi hoor briano. Bevalt dat half rack een beetje? Heb er een paar keer naar zitten kijken. Ben er over aan het denken om misschien die te kopen en dan wat te verhuizen uit de garage. Kan ik mijn free stands, powercage en pull up bar wegdoen en heb ik meteen een plate rack er aan vast. Ik zou er dan wel in moeten benchen en alles. Hij is wel erg goedkoop maar exact het model wat ik zou willen.
Dan heb ik in de garage mooi ruimte voor een leg press oid

Mooi hoor briano. Bevalt dat half rack een beetje? Heb er een paar keer naar zitten kijken. Ben er over aan het denken om misschien die te kopen en dan wat te verhuizen uit de garage. Kan ik mijn free stands, powercage en pull up bar wegdoen en heb ik meteen een plate rack er aan vast. Ik zou er dan wel in moeten benchen en alles. Hij is wel erg goedkoop maar exact het model wat ik zou willen.

Qua ruimte scheelt het niks tov een powercage. Behalve dan dat je geen schijvenstandaard nodig hebt. Als je echt met zware gewichten traint zou ik een stabieler rack kiezen. Ik merk bijvoorbeeld dat hij al een beetje krom trekt, maar voor deze prijs is het een prima rack.

Wat nieuwe spullen toegevoegd:
- powertec hyper extension
- powertec multipress
- rogue power bar
- extra schijvenrek

Hoe bevalt de multipress?
En is hij ook zo in de stellen dat er gewone dumbell oefeningen mee gedaan kunnen worden zoals incline dumbells press?

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Sorry wellicht oude topic, maar zat even weg te kwijlen bij sommige homegyms haha

Ongeveer een jaartje geleden de zolder omgebouwd tot trainingsruimte. Inmiddels staat er: - Helisports half-rack - Verstelbaar bankje - Verstelbare dumbells tot +/- 40kg - Zware drukbank - Spartacus cable crossover - Gym rings - 2 Olympia stangen - +/- 250 kg aan schijven
prachtig
is dat een zolder met houten gewelven?

Terug
Naar boven