- Waardering
- 38
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er mooi uit! hoe lang zijn de spotters? ik heb dezelfde plates. vind ze erg fijn. maar moet ze helaas verkopen vanwege nieuwe baan/opleiding.-atx power bar MK -strengthshop heavy duty squat stands -strengthshop coloured bumper plates(waren in de aanbieding 399 voor 150 KG)![]()
ziet er mooi uit! hoe lang zijn de spotters? ik heb dezelfde plates. vind ze erg fijn. maar moet ze helaas verkopen vanwege nieuwe baan/opleiding.
Propere start, Berre69!
Train je in een soort feestzaal? Ik zie een toog staan![]()

Waarom maak je in je tuin niets iets met steigerbuis?
Zeker een nette homegym! Hoe bevallen de nieuwe Barbarian Power Cage en de beide ATX bars?
Het lijkt alsof dat de rubbertegels wat losjes liggen, dat komt omdat de randen in deze platform-setup niet allemaal aan elkaar bevestigd kunnen worden en de tegels niet in halfsteensverband liggen zoals je bij een volledige vloer zou doen. Mocht je merken dat de tegels veel verschuiven dan kun je eventueel wat rubberlijm of dubbelzijdige tape of iets dergelijks gebruiken om de tegels aan elkaar te verlijmen. Dat voorkomt wellicht wat irritatie op de lange duur![]()
Als je echt een lifting platform wil maken kun je de tegels inderdaad het beste omlijsten, dan blijven ze altijd goed liggen. En een houten bodem biedt inderdaad een veel stabielere basis omdat je hakken niet in het hout kunnen drukken zoals bij de rubbertegels. Maar als het allemaal niet zo professioneel hoeft zal rubberlijm of dubbelzijdige tape er in ieder geval voor zorgen dat je tegels beter tegen elkaar blijven liggenBedankt voor de tip. Het platform is idd wat teleurstellend. Het zou kunnen dat dit naarbuiten gaat en er iets anders voor in de plaats komt binnen. Evt. met multiplex plaat en omkadering.. Het staat toch wat prettiger dan rubberen tegels met zware lifts.
De ATX barbells zijn boven verwachting goed. Daarmee bedoel ik dat ik niet verwachtte een verschil te merken tussen de barbells die m'n gym heeft ...waar ik niet zo vaak meer kom tegenwoordig... en deze van ATX maar toch is het goed merkbaar. Weet overigens niet welke barbells m'n gym heeft, staat geen merk op.

![]()
-atx power bar MK
-strengthshop heavy duty squat stands
-strengthshop coloured bumper plates(waren in de aanbieding 399 voor 150 KG)