Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Netjes Henri!

1zyimp3.jpg

-atx power bar MK
-strengthshop heavy duty squat stands
-strengthshop coloured bumper plates(waren in de aanbieding 399 voor 150 KG)

1zyimp3.jpg
-atx power bar MK -strengthshop heavy duty squat stands -strengthshop coloured bumper plates(waren in de aanbieding 399 voor 150 KG)
ziet er mooi uit! hoe lang zijn de spotters? ik heb dezelfde plates. vind ze erg fijn. maar moet ze helaas verkopen vanwege nieuwe baan/opleiding.

Heb zojuist opnieuw de draad (fitness) opgepikt. Ditmaal ben ik gestart met mijn eigen homegym. Kwas het echt beu altijd die weg afleggen naar de fitness, mij te
Houden aan de opgelegde uren, en die veel te dure abonnementen altijd. Ik hoop dat ik het ditmaal wel volhoud zonder altijd te stoppen door onbenullige redens. Ik heb nog lang niet alles wat ik wil. Maar ik zit met een beperkt budget. Net gaan samenwonen, enz.. Dus zal ik af en toe iets bijkopen. Op foto:

Powerstation met aan 4 zijden gewichten 2x80kg en 2x50 kg
Curlstang
2x rechte stang 1,50 en 2,00m
Losse gewichten van 6-24 kg maar 20 en 22kg ontbreken nog...
Bankje voor benchpress
En nog wat losse gewichten 4x20 kg en 6x10 kg

ImageUploadedByTapatalk1424717358.459765.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424717371.429366.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424717391.792351.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424717400.300664.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424717409.775645.jpg

Propere start, Berre69!
Train je in een soort feestzaal? Ik zie een toog staan :D

Propere start, Berre69!
Train je in een soort feestzaal? Ik zie een toog staan :D

Hehe, neen.. Het is eerder een cafe.
Mijn vriendin en ik hebben iets gekocht waar een cafe bij is. Maar die is niet meer vergund,
Dus ideaal om een fitneszaal te beginnen

wegens het nog niet behalen van mijn 30 posts en ik geen zin heb om het hele forum te vervuilen om hier toch aan te komen dan maar via hier.

Als iemand een olympische stang 180 of 220 cm stang en wat olympische gewichten te koop heeft voor erop mogen jullie me een pm sturen met prijs :D

Nu de zolder zo'n beetje helemaal af is, dan ook maar even een plaatje posten.

Hier staat de Barbarian Line Powercage met latpully en rubberen vloer er omheen.

Barbells en bumpers zijn van ATX, zowel de women's bar (voor vriendin) als de ATX power bar (die zonder knurling in het midden = irritant met front squats). Erg tevreden mee. Bumper rack is zelfgemaakt.

Verder staat er nog;

- kettlebells 4-24K
- een zooi powerbands. Met name powerbands doe ik veel mee.
- een plyobox 20/24/30" in elkaar gezet
- een Concept 2.
- Triggerpoint martelwerktuigen, balletjes, rollers en de quadroller.

Volgende stap is een custom rack in de tuin die demonteerbaar is voor muscle-ups en ringen werk.. dat is wat pijnlijk op zolder :D

DSC_0087.jpg

DSC_0088.jpg

Zeker een nette homegym! Hoe bevallen de nieuwe Barbarian Power Cage en de beide ATX bars?

Het lijkt alsof dat de rubbertegels wat losjes liggen, dat komt omdat de randen in deze platform-setup niet allemaal aan elkaar bevestigd kunnen worden en de tegels niet in halfsteensverband liggen zoals je bij een volledige vloer zou doen. Mocht je merken dat de tegels veel verschuiven dan kun je eventueel wat rubberlijm of dubbelzijdige tape of iets dergelijks gebruiken om de tegels aan elkaar te verlijmen. Dat voorkomt wellicht wat irritatie op de lange duur ;)

Waarom maak je in je tuin niets iets met steigerbuis?

Netjes man!

Yup, gaat denk ik ook steigerbuis worden. Het bumper rack was een mooie test voor steigerbuizen.

Zag trouwens dat je een reverse hyper gemaakt hebt, was daar ook naar aan het kijken maar dan om te monteren in het powerrack, dat is waarover ik het meeste lees online van mensen die hetzelfde gedaan hebben maar niet $1700 wilde uitgeven aan die machine van Simmons.

Is die van jou klaar.. werkt goed? tevreden mee?

Waarom maak je in je tuin niets iets met steigerbuis?

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Bedankt voor de tip. Het platform is idd wat teleurstellend. Het zou kunnen dat dit naarbuiten gaat en er iets anders voor in de plaats komt binnen. Evt. met multiplex plaat en omkadering.. Het staat toch wat prettiger dan rubberen tegels met zware lifts.

De ATX barbells zijn boven verwachting goed. Daarmee bedoel ik dat ik niet verwachtte een verschil te merken tussen de barbells die m'n gym heeft ...waar ik niet zo vaak meer kom tegenwoordig... en deze van ATX maar toch is het goed merkbaar. Weet overigens niet welke barbells m'n gym heeft, staat geen merk op.

Zeker een nette homegym! Hoe bevallen de nieuwe Barbarian Power Cage en de beide ATX bars?

Het lijkt alsof dat de rubbertegels wat losjes liggen, dat komt omdat de randen in deze platform-setup niet allemaal aan elkaar bevestigd kunnen worden en de tegels niet in halfsteensverband liggen zoals je bij een volledige vloer zou doen. Mocht je merken dat de tegels veel verschuiven dan kun je eventueel wat rubberlijm of dubbelzijdige tape of iets dergelijks gebruiken om de tegels aan elkaar te verlijmen. Dat voorkomt wellicht wat irritatie op de lange duur ;)

Bedankt voor de tip. Het platform is idd wat teleurstellend. Het zou kunnen dat dit naarbuiten gaat en er iets anders voor in de plaats komt binnen. Evt. met multiplex plaat en omkadering.. Het staat toch wat prettiger dan rubberen tegels met zware lifts.

De ATX barbells zijn boven verwachting goed. Daarmee bedoel ik dat ik niet verwachtte een verschil te merken tussen de barbells die m'n gym heeft ...waar ik niet zo vaak meer kom tegenwoordig... en deze van ATX maar toch is het goed merkbaar. Weet overigens niet welke barbells m'n gym heeft, staat geen merk op.
Als je echt een lifting platform wil maken kun je de tegels inderdaad het beste omlijsten, dan blijven ze altijd goed liggen. En een houten bodem biedt inderdaad een veel stabielere basis omdat je hakken niet in het hout kunnen drukken zoals bij de rubbertegels. Maar als het allemaal niet zo professioneel hoeft zal rubberlijm of dubbelzijdige tape er in ieder geval voor zorgen dat je tegels beter tegen elkaar blijven liggen :)

Mooi om te horen wat betreft de ATX bars! Succes met je training!

Mijn halfrack is vandaag gekomen. In elkaar gezet, wat gepast en gemeten en gesleept met ijzer vanmiddag en nu ziet het er zo uit:

20150311_152032_resized.jpg

20150311_152109_resized.jpg

homegym

Bij deze ook mijn zolder welke nu bijna af is! Moet alleen nog een olympische halterstang dan gas er weer op na 1,5 jaar!

IMAG0963.jpg

IMAG0962.jpg

IMAG0964.jpg

Home gym pro

Hardcore gym

image.jpg

Dat is nog eens een originele home gym.

Bruut, je hebt zeker ook een sicke vikingbaard om het warm te houden?

Terug
Naar boven