- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Thanks. Ja is een erg mooi/goed stuk! Alleen zorgen dat je hem goed in je muur verankerdnetjes hoor, Barbarian wall pulley: staat ook nog op mij lijstje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Ja is een erg mooi/goed stuk! Alleen zorgen dat je hem goed in je muur verankerdnetjes hoor, Barbarian wall pulley: staat ook nog op mij lijstje
anders dan tyft het hele handeltje natuurlijk zo om héThanks. Ja is een erg mooi/goed stuk! Alleen zorgen dat je hem goed in je muur verankerd
Mijn nieuwe garage gym is klaar! Heb zelf vermaakt wat moest vermaakt worden, hield niet veel in.
Nieuw:
-Fortex half rack met dip accessoire : Heel mooi, degelijk rack. Zit in elkaar met oversized bouten Staat heel stabiel, weinig op aan te merken. Een nadeel die ik heb is dat de west side gaten net te laag zitten om mijn bench perfect in te stellen. Nu staat de hoogte goed maar kon nog ietsje perfecter zijn (in principe zou ik zelf wel een gaatje kunnen bij boren). De spotters zijn 50Cm lang en das lang genoeg eigenlijk, Ook heb je een veel vrijer gevoel dan in een volledige cage. De J-hooks zijn beter dan van mijn barbarian rack, bij mijn barbarian waren de Jhooks volledig bekleed in rubber. Bij fortex is alleen de opstaande kant+het onderkantje bekleed en het schuine stuk niet waardoor de bar iets makkelijker uitneemt.
Onder het hout heb ik geen rubber liggen nee. Gezien ik daar gewoon op sta of neerlig op mijn bench. Maakt geen geluid eigenlijkMaar voor je hoogte voor bench evt een (10mm) plaat/rubber mat onder je platform leggen?
Heb je onder het hout ook rubber liggen ivm contactgeluid?

Thanks.Dat ziet er erg netjes uit maat! Altijd zalig dat nieuw materiaal!

Yep, die matte kleur maakt het net wat mooier. Ben er heel tevreden over.@Rik76 : mooi half rack, lekker stevig ook om te trainen. Ik heb hetzelfde maar dan nog in de glanzende uitvoering, die nieuwe matte kleur staat heel mooi!
Geniet van de aankoop!
Goeie tip. Ik had ook al zitten denken over iets dat ik er tussen zou kunnen plakken.Ziet er top uit. Ik heb hem zelf ook staan en ben er zeer blij mee.
Hele goede beslissing om de dip steunen erbij te nemen.
Geeft zeker een hele goede meerwaarde.
Kleine tip. Ik heb bij zowel de spotters, afleghaken en dipsteunen filt aan de binnenkant geplakt voor het beschadigen vam het rack aangezien het ijzer op ijzer is. Het zou zonde zijn van het rack als het daardoor zou beschadigen en is een kleine moeite.
Dan moet ik het toch eens proberen. Maar op het eerste zicht maakt het echt geen kans.Hum vreemd bij mij passen ze er wel tussen en mijn rack is een klein jaartje oud.
Ik moet wel zeggen dat ze goed strak zitten dus absoluut geen speling.
Mja,ik ga toch eens voor een dun vel vilt moeten gaan kijken. Die anti-kras viltjes passer er echt niet tussen. (ofwel zijn de mijne heel erg dik??)Zo erg is dat toch niet dat je lichte krasjes krijgt van de spottersbij fortex is er handig plastiek in verwerkt tegen krassen xD