MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

10m2 is inderdaad best klein om met zijn 2en te trainen. Ikzelf het 20m2 maar ook dan vind ik soms nog dat je te dicht op elkaar staat.
Maar misschien komt dat ook omdat ik altijd alleen train.
 
Ook even een fotootje van mijn garage gym. Kleine oppervlakte maar ruim genoeg om alleen te trainen :)

Staan nog op het wenslijstje: 50 mm materiaal + lat pulldown uitbreiding voor het half rack.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zietr iig niche uit zo;-)
 
ik heb ondertussen mijn ruimte een beetje uitgebreid naar 37 M³






fitness uitbreiding1.jpg




fitness uitbreiding2.jpg




fitness uitbreiding3.jpg
 
mooi cable crossover ! ik wil er ook ene, hoeveel heb je ervoor betaald?
 
Na 3 weken verbouwen, isoleren, afwerken en plaatsen is die eindelijk gebruiksklaar. Ik presenteer mijn home/garage gym.
Nog te doen:
- Spiegel;
- plinten;
- schappen;
- enkele opleukertje;
- mis nog paar 20kg schrijven
ect.(is nooit helemaal kompleet ;) )

Ruimte is ca. 5 bij 4 meter.
Rack: Workoutsupply met Latpulley systeem;
bars: ATX Eco(marktplaats);
2de merkloos en roestig, maar super diepe en scherpe knurling(erg pretting bij zware DL;
Bankje: diy met kussens van donorbank;
Dumbbells: The Block phase 1 tot 20Kg;
Vloer: Rubber Noddevelt
Hout geschilderd en gecoat met epoxy;
En als pronkstuk mijn chalkbowl van de kringloopwinkel :)

IMG_20171005_213405_zpsms9glgsj.jpg
22222012_1498298296916916_791651593879588807_n.jpg
IMG_20171005_213419_zpsvmgzigfz.jpg
 
Mooi half-rack. Heeft ook lang op mijn wish-list gestaan.
 
IMG_20171009_145804.jpg
sweatbox beetje uitgebreid en goed benchke erbij. Geen wiebelbankje meer bij het banken en voel het direct aant m'n form en schouders. Vrij hardcore ook wandje bij de buurman en een dakje de rest open en bloot. Vuurkorf erbij als het vriest en komt wel goed
 
Heb net een bestelling bij Fitness Seller geplaatst. Dus ik kan hopelijk binnenkort ook wat pics plaatsen van mijn home-gym. :)
- Barbarian half rack (+ dip steunen)
- Barbarian multi bench 2 (+ crunch attachment)
- ATX Ram barbell
- rubber vloer
- nog wat prulletjes

Schijven van M&F heb ik al en een paar 50mm dumbbell-stangen heb ik enkele weken geleden al bij hen gekocht.
Momenteel ben ik aan een set lifting-blocks aan het werken die ook al ply-box gebruikt kunnen worden (stapelbaar tot 52,5cm in stappen van 7,5cm).
 
Heb net een bestelling bij Fitness Seller geplaatst. Dus ik kan hopelijk binnenkort ook wat pics plaatsen van mijn home-gym. :)
- Barbarian half rack (+ dip steunen)
- Barbarian multi bench 2 (+ crunch attachment)
- ATX Ram barbell
- rubber vloer
- nog wat prulletjes

Schijven van M&F heb ik al en een paar 50mm dumbbell-stangen heb ik enkele weken geleden al bij hen gekocht.
Momenteel ben ik aan een set lifting-blocks aan het werken die ook al ply-box gebruikt kunnen worden (stapelbaar tot 52,5cm in stappen van 7,5cm).

Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien.
Onmisbare aanvullingen:
Goede muziek installatie
En zeker een goede kalkkom, want die kalk gaat moeilijk van je rubber af.
 
Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien.
Onmisbare aanvullingen:
Goede muziek installatie
En zeker een goede kalkkom, want die kalk gaat moeilijk van je rubber af.
Het gaat erg basic worden. Ik heb maar een heel beperkte oppervlakte om alles te plaatsen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed wordt. :)
Ik steek mijn blokje magnesium altijd in een hersluitbaar zakje. Hand in het zakje en wrijven maar. Geen geknoei. :)

Ja, de muziek ... daar ben ik nog over aan het denken. Op zich hoef ik geen muziek om in the zone te geraken. Maar voor een beetje gezelligheid mag het wel.
In de gym hoor ik vaak niet eens of er muziek op staat.
 
Back
Naar boven