jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zietr iig niche uit zo;-)Ook even een fotootje van mijn garage gym. Kleine oppervlakte maar ruim genoeg om alleen te trainen
Staan nog op het wenslijstje: 50 mm materiaal + lat pulldown uitbreiding voor het half rack.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
dat preacher benchje is super tof,, zelf gespoten of wat voor merk?ik heb ondertussen mijn ruimte een beetje uitgebreid naar 37 M³
dat preacher benchje is super tof,, zelf gespoten of wat voor merk?

dat preacher benchje is super tof,, zelf gespoten of wat voor merk?
Deze heb ik voor €450 + een panatta stangen rek kunnen ophalenmooi cable crossover ! ik wil er ook ene, hoeveel heb je ervoor betaald?
mmmmm
)
ik heb ondertussen mijn ruimte een beetje uitgebreid naar 37 M³
Nice!
![]()
![]()
![]()
Goed plan. Moet eens kijken hoe ik alles ga zetten danNice!
Je kan 'm nog vastschroeven in de vloerplaat.

Heb net een bestelling bij @Fitness Seller geplaatst. Dus ik kan hopelijk binnenkort ook wat pics plaatsen van mijn home-gym.
- Barbarian half rack (+ dip steunen)
- Barbarian multi bench 2 (+ crunch attachment)
- ATX Ram barbell
- rubber vloer
- nog wat prulletjes
Schijven van M&F heb ik al en een paar 50mm dumbbell-stangen heb ik enkele weken geleden al bij hen gekocht.
Momenteel ben ik aan een set lifting-blocks aan het werken die ook al ply-box gebruikt kunnen worden (stapelbaar tot 52,5cm in stappen van 7,5cm).
Het gaat erg basic worden. Ik heb maar een heel beperkte oppervlakte om alles te plaatsen. Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed wordt.Ben benieuwd hoe die eruit komt te zien.
Onmisbare aanvullingen:
Goede muziek installatie
En zeker een goede kalkkom, want die kalk gaat moeilijk van je rubber af.