Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

@StefanCJ850 jaloers op je dumbells :) vooral die zware.
Plannen om de groene vlakken van die 4 dumbells zwart te maken?
Dat zou wel wat beter bij elkaar passen

Dat is inderdaad wel een goed idee. Ik ben alleen bang dat die rubberen rand afbreekt of gaat lubberen.

C32BD2C0-87E7-43AB-89A5-50989313C74F.jpeg
Muurschildering gemaakt om mijn krachthok af te maken.

Merci :-)

Are you a time traveller? (12 monkeys ;))

12 monkys ga ik straks eens opzoeken :)

Ik heb nu 2 powerracks van powercage.nl met pully erbij en monkeybar. Kan nu lekker met mijn chick traine zal soon foto posten. :D

Ik hoor niks als goede dingen over Henk van powercage.nl

Stevig spul inderdaad, de latpulley loopt ook ongelooflijk soepel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Mogelijk de standaard intussen, maar eerder kon je aangeven of je catchers wilde met rechthoekige kokers ipv stangen die zoveel ruimte innemen bij het uitnemen.

Werkt het prettig om die plates uit het kastje te trekken? Wel handig dat je er boven nog ruimte heb voor ander zaken.

P.s. Mogelijk is het nog een goed idee om die balk inderin vooraan wat af te ronden aan beide zijden, zo scherpe hoek lijkt mij niet optimaal voor behoud van het rubber?

Stevig spul inderdaad, de latpulley loopt ook ongelooflijk soepel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Mogelijk de standaard intussen, maar eerder kon je aangeven of je catchers wilde met rechthoekige kokers ipv stangen die zoveel ruimte innemen bij het uitnemen.

Je kan veel maatwerk krijgen bij powercage nog steeds

Why not both. Squatfilmpjes inc

Marbo Cable Crossover MH-W103 (fitness-seller) is wel niet echt een aanrader. Geleiding van de gewichten verloopt allesbehalve soepel. Zal hier nog een oplossing voor moeten vinden....

Hey jongens,

Zie hier mijn "homegym" (als ik het zo mag noemen).
Ik train al jaren thuis op de zolder. In principe is het ruimte zat voor mij, ook is het zo dat ik het niet op een niveau doe dat ik me zorgen hoef te maken mbt gewichten en vloer etc etc. Gelukkig heb ik een hele hoge zolder. Militarrypress zonder enige problemen te doen.
Grootste voordeel is dat het 'dichtbij' is en alles vrij is als ik het nodig heb. Het enige wat ik mis en dus (nog) niet heb is een legpressmachine. Een collega had laatst wel een leuk idee om dat misschien te maken. Een soort hangsysteem aan een barbell op mijn powerrack.

Zoals op de foto wellicht te zien is heb ik zelf 2 platen van 20,5kg gemaakt (precies evenzwaar). Daarnaast verschillende platen van tussen 10kg en 0,5kg alles bij elkaar ca 250kg aan platen (voor mij meer dan genoeg).
Powerrack heb ik ook zelf gemaakt, een vriend van me heeft er een keer zelfs 190kg op gesquat en het heeft het allemaal gehouden (ik was vooral bang voor buigen van babel). Zelf zit ik nog laaaaannng niet op dat niveau en ambieer het niet eens zo zeer.

Leek me leuk om dit met jullie te delen.

Groetjes

Homegym1.JPG

Homegym2.jpg

Homegym3.jpg

:thumbup:Leuke cage voor zelfbouw

Terug
Naar boven