BJJ87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noord limburg
Free weights it is!!
Kan je al veel mee uitvoeren.
heb boven aan 2 pulley’s voor een latpulley. Maar die wilde ik graag koppelen.
Zag toevallig ergens een mooi koppelstukje maar geen idee waar ik zoiets kan vinden. Iemand enig idee?

Lijkt wel breed te zijn. Zo'n grote karabijn met degelijke belasting ga je niet snel vinden![]()
Een stalen strip kopen en 3 gaten In boren?ja dat is het punt een beetje. Is toch vrij breed en wil graag goed de belasting verdeling over de 2 pulleys.
je was me voorHet probleem zit hem er vooral in dat de kabel niet recht uit de rollen komt, maar onder een hoek. De eerste suggestie van een ketting lost dat iets op, maar dan is de maximale hoogte wel wat lager.
Je kan een strip staal bij de bouwmarkt halen, deze op maat maken er drie gaten er in boren waar je karabijnen doorheen doet.

Er is vanuit de klim sport meer dan voldoende bevestigngsmateriaal dat aan deze specs voldoet. Korte google gaf me al een site waar ik karabijnhaken van 230kg zie. Er is ongetwijfeld wel expeditie materiaal dat nog veel verder gaat.Lijkt wel breed te zijn. Zo'n grote karabijn met degelijke belasting ga je niet snel vinden![]()
Why not? Zelfs houten leg press toestellen.EEn squatrek van hout? Tot hoeveel kg kun je daarmee gaan? Wel super vet!
EEn squatrek van hout? Tot hoeveel kg kun je daarmee gaan? Wel super vet!