Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

FB0A13D5-A7A9-4F8D-9BEB-8090349FB5BC.jpeg

Wegens de coronacrisis besloten van de zolder een homegym te maken.
Ik heb een cable crossmachine aangeschaft. Kostte wat instalatietijd, maar erg blij mee.

1D3A3370-FEBD-4D10-8B64-7F034557CB1C.jpeg

heb boven aan 2 pulley’s voor een latpulley. Maar die wilde ik graag koppelen.
Zag toevallig ergens een mooi koppelstukje maar geen idee waar ik zoiets kan vinden. Iemand enig idee?
67D478C0-F335-47E0-98FF-293765AD9034.jpeg

heb boven aan 2 pulley’s voor een latpulley. Maar die wilde ik graag koppelen.
Zag toevallig ergens een mooi koppelstukje maar geen idee waar ik zoiets kan vinden. Iemand enig idee?

Gewoon een stukje ketting met een karabijn haak in het midden ;)

Of een grote ring of karabijn.

Het probleem zit hem er vooral in dat de kabel niet recht uit de rollen komt, maar onder een hoek. De eerste suggestie van een ketting lost dat iets op, maar dan is de maximale hoogte wel wat lager.

Je kan een strip staal bij de bouwmarkt halen, deze op maat maken er drie gaten er in boren waar je karabijnen doorheen doet.

Het probleem zit hem er vooral in dat de kabel niet recht uit de rollen komt, maar onder een hoek. De eerste suggestie van een ketting lost dat iets op, maar dan is de maximale hoogte wel wat lager.

Je kan een strip staal bij de bouwmarkt halen, deze op maat maken er drie gaten er in boren waar je karabijnen doorheen doet.
je was me voor :P

Lijkt wel breed te zijn. Zo'n grote karabijn met degelijke belasting ga je niet snel vinden ;)
Er is vanuit de klim sport meer dan voldoende bevestigngsmateriaal dat aan deze specs voldoet. Korte google gaf me al een site waar ik karabijnhaken van 230kg zie. Er is ongetwijfeld wel expeditie materiaal dat nog veel verder gaat.

Voordeel is meteen dat klimspul ongetwijfeld niet de Coronna inflatie door is gegaan en nog vindbaar is :D

Naais!

• Like
Waarderingen: Onit
EEn squatrek van hout? Tot hoeveel kg kun je daarmee gaan? Wel super vet!

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven