- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Super!! Ik was het ook van plan maar toen ik het rack van de Buff dudes wou namaken kwam ik voor het hout aan 180 euro. Dat is niet meer interessant dan he; Mooi gedaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super!! Ik was het ook van plan maar toen ik het rack van de Buff dudes wou namaken kwam ik voor het hout aan 180 euro. Dat is niet meer interessant dan he; Mooi gedaan!
Ik mag maar 1 kamer in het huis gebruikenDe zolder/cardio gym, een verdieping lager staat nog een hyper extension en dan buiten het rack en alle andere spullen.
![]()
![]()

Beter dan geen 😛
De bezemkast?
Die is exclusief voor vrouwen

En de keuken.
Die is hier nog wel gedeeld

In de toekomst zal ik buiten moeten gaan bijbouwen want dan wordt de zolderkamer voor de kleine, de 1ste paar jaar kan hij wel nog op de kleine kamer (daar past echt alleen maar een bedje in).
Ochja. reden om een mooie schuur te metsen tegen danIn de toekomst zal ik buiten moeten gaan bijbouwen want dan wordt de zolderkamer voor de kleine, de 1ste paar jaar kan hij wel nog op de kleine kamer (daar past echt alleen maar een bedje in).

Op dat vlak is België wel een nachtmerrie... ZOdra het een bepaalde grootte heeft moet je een bouwvergunning aanvragen... en dan ben je vertrokken voor een paar jaar; Tenzij je de burgemeester omkoopt (schandaal van een aantal jaren geleden).Ochja. reden om een mooie schuur te metsen tegen dan![]()
De buren hebben al gezegd dat ik daar voor hun part een appartement mag neerzetten, langs de straatkant is niets zichtbaarOp dat vlak is België wel een nachtmerrie... ZOdra het een bepaalde grootte heeft moet je een bouwvergunning aanvragen... en dan ben je vertrokken voor een paar jaar; Tenzij je de burgemeester omkoopt (schandaal van een aantal jaren geleden).

Id het bij jullie nog erger dan in Nederland?Op dat vlak is België wel een nachtmerrie... ZOdra het een bepaalde grootte heeft moet je een bouwvergunning aanvragen... en dan ben je vertrokken voor een paar jaar; Tenzij je de burgemeester omkoopt (schandaal van een aantal jaren geleden).
Je moet toelating aan de buren en de gemeente vragen als je binnen de 1,5m van de schutting zelfs nog maar een schommel wilt zetten
EN dan bouw je iets en dan krijg je nieuwe buren.....De buren hebben al gezegd dat ik daar voor hun part een appartement mag neerzetten, langs de straatkant is niets zichtbaar![]()
Idd....een luidruchtige piraat ofzo.....the horror!!!EN dan bouw je iets en dan krijg je nieuwe buren.....
Dat is in de meeste gevallen bij ons ook.Je moet toelating aan de buren en de gemeente vragen als je binnen de 1,5m van de schutting zelfs nog maar een schommel wilt zetten
Of iemand die een hond wil kopen en jou er vervolgens mee opzadelt.Idd....een luidruchtige piraat ofzo.....the horror!!!

Of waarvan de katten ontsnappen en in je tuin komen schijten.Of iemand die een hond wil kopen en jou er vervolgens mee opzadelt.![]()