MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

ik heb gelukkig via een sportschool een verstelbare bench en lange halters kunnen regelen en via amazon.de een squatrack ,

echter heb ik maar 90 kg aan gewichten en dat is nog minder als waar ik mee opwarm bij bv het bankdrukken :o

Vieze jij is niet gek en heeft deze baakvoeten "geregeld ",wegen 25kg per stuk ,het vierkant past precies op een 50mm halterstang,

en het tilt verbazend stabiel,ook perfect voor bv een variant op rack pulls ,je zet ze dan op de zijkant ,en voor het zwaarder maken

kun je er 2 of 3 aan elkaar maken met spanbandjes ,til je toch weer 100 of 150 kg (50-75 kg per arm) ;)

ik heb er in totaal 6 stuks ,is toch 150kg ,je kunt ze kopen (20,00 per stuk nieuw) of st... ,ze staan langs de weg bij werkzaamheden

(ik heb ze trouwens bij een bevriend bedrijf geleend ,maar ik ga ze wel vergeten terug te brengen,zulke goede vrienden zijn we nu ook weer niet :roflol: )
Je kan ze altijd nog gebruiken voor op een parkeerplaats:)

ik heb gelukkig via een sportschool een verstelbare bench en lange halters kunnen regelen en via amazon.de een squatrack ,

echter heb ik maar 90 kg aan gewichten en dat is nog minder als waar ik mee opwarm bij bv het bankdrukken :o

Vieze jij is niet gek en heeft deze baakvoeten "geregeld ",wegen 25kg per stuk ,het vierkant past precies op een 50mm halterstang,

en het tilt verbazend stabiel,ook perfect voor bv een variant op rack pulls ,je zet ze dan op de zijkant ,en voor het zwaarder maken

kun je er 2 of 3 aan elkaar maken met spanbandjes ,til je toch weer 100 of 150 kg (50-75 kg per arm) ;)

ik heb er in totaal 6 stuks ,is toch 150kg ,je kunt ze kopen (20,00 per stuk nieuw) of st... ,ze staan langs de weg bij werkzaamheden

(ik heb ze trouwens bij een bevriend bedrijf geleend ,maar ik ga ze wel vergeten terug te brengen,zulke goede vrienden zijn we nu ook weer niet :roflol: )

Ik ga er vrijdag vier stuks ophalen 😁

Ik heb de gewichten maar eens opgehangen. Paar dikke stukken ijzer en wat dik ijzerdraad beetje (YouTube)lassen en ik ben er blij mee...

Bijlagen

• 20200421_173401.jpg
    20200421_173401.jpg
    100,5 KB · Weergaven: 262
  • 20200421_173417.jpg
    20200421_173417.jpg
    110,1 KB · Weergaven: 268
  • 20200421_173423.jpg
    20200421_173423.jpg
    124,7 KB · Weergaven: 267
Ik heb geen foto's omdat het niet echt een gym is maar los spul:
olympische ringen, bokszak voor kickboksen, pullup bar, ab roller, verstelbare dumbbells en weerstand bandjes.

• Like
Waarderingen: Bonk
Het heeft welgeteld 0 euro gekost :eyebrow:

Hoeveel gewicht kan het hebben?

Geen idee, maar weet zeker dat er 100kg aan kan dus red me wel.

Zeker dat ik daar wat van kan maken. Heb er nog 1 waar binnenkort de 3L V6 ingaat.

20200422_192446.jpg

Steuntjes zijn prima gelukt. Net getest en alles werkt goed genoeg, alleen nog even wat aan de achterkanr van de staanders maken zodat hij nooit achterover kan vallen.

Die zijn al wel wat gewend geworden in de loop der jaren :P

Ook zwaar cheatsetje gedaan nu wel last van polsen :D Ook bij skullcrusher met rechte bar gaan de polsen er aan.

Toch werkt dat flinke cheaten wel om de biceps helemaal naar de klote te helpen, flinke spierpijn die ik jaren niet meer gevoeld heb.

Ook zwaar cheatsetje gedaan nu wel last van polsen :D Ook bij skullcrusher met rechte bar gaan de polsen er aan.

Toch werkt dat flinke cheaten wel om de biceps helemaal naar de klote te helpen, flinke spierpijn die ik jaren niet meer gevoeld heb.
Ez bar. Mijn polsen zijn me dankbaar.

Terug
Naar boven