MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Plaats ook even foto’s van die helmondse trol, kan ik beslissen als ik eens een stopbord kan komen negeren als jij niet thuis bent :eyebrow:

hier een foto van haar tijdens onze reis in Noorwegen ,vorig jaar
norge-2467913__480 trol.jpg

opgescheept zitten met een Helmondse trol is overigens geen keuze maar je lot ,neem dat maar van mij aan :roflol:

Laatst bewerkt:
ik had ook niet genoeg 30mm schijven om een acceptabel dumbell gewicht te krijgen ,met 30 mm schijfjes als borging kan ik ook 50mm 20 kg schijven op de korte haterstang gebruiken

DSCI0020.JPG
DSCI0027.JPG
DSCI0034.JPG
DSCI0664.JPG

Laatst bewerkt:
Midden in de woonkamer?

Dit wordt mijn volgende aankoop:
1587810623106.png

Al slaag ik er niet goed in de totaalprijs uit te rekenen;
Ik denk
429 voor het rack... (misschien is de prx 710 dan een beter idee? )
69 voor de catches
199 voor de spotter arms
69 voor de mounting rails.

-----------------------------
totaal=766 euro (+ verzending).

Prx 710= 479
spotter arms 199
69 voor catches=69
----------------------
totaal= 747 euro.

Conclusie: het full rack lijkt een verstandigere keuze

Laatst bewerkt:
Dit wordt mijn volgende aankoop:
1587810623106.png

Al slaag ik er niet goed in de totaalprijs uit te rekenen;
Ik denk
429 voor het rack... (misschien is de prx 710 dan een beter idee? )
69 voor de catches
199 voor de spotter arms
69 voor de mounting rails.

-----------------------------
totaal=766 euro (+ verzending).

Prx 710= 479
spotter arms 199
69 voor catches=69
----------------------
totaal= 747 euro.

Conclusie: het full rack lijkt een verstandigere keuze

Laat ons weten hoe die jammer arms voelen, zien er wel sick uit.

Jammer dat dit het rack van fortex vervangt want die was toch een stuk gunstiger geprijst. Wellicht lichter belastbaar maar je had wel de optie destijds.

Jammer dat dit het rack van fortex vervangt want die was toch een stuk gunstiger geprijst. Wellicht lichter belastbaar maar je had wel de optie destijds.

De 600 serie is toch de vervanger van Fortex? Deze bijv.

Zojuist deze cage geinstalleerd in de garage. Is het nodig om hem te bevestigen aan de vloer? De cage heeft een max van 100kg, maar zoveel hoef ik niet te tillen.

Bijlagen

• IMG_2439.jpg
    IMG_2439.jpg
    163,5 KB · Weergaven: 262
Zojuist deze cage geinstalleerd in de garage. Is het nodig om hem te bevestigen aan de vloer? De cage heeft een max van 100kg, maar zoveel hoef ik niet te tillen.
Als je hem kan vast zetten zou ik het doen, beetje extra veiligheid kan geen kwaad.
Denk dat hij sowieso meer kan dan 100kg, mag het toch hopen want 100kg is niets, dat lijkt misschien nu veel als je net begint en ook al denk je dat dat niet hoeft, binnen een paar maanden kijk je hier waarschijnlijk anders naar

Iemand enige idee waar je voor een redelijke prijs gymspul kan kopen? Wil een pull up bar kopen maar bij gorillasports is alles uitverkocht. Moet wel via ideal te betalen zijn.
Dank

Terug
Naar boven