Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
zijn gemaakt ,morgen staan ze erop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je internet zo traag?
Voor ons maak je toch zin?!Hahaha, nee eerst alles uploaden ,selecteren en dan plaatsen ,nu geen zin in
Plaats ook even foto’s van die helmondse trol, kan ik beslissen als ik eens een stopbord kan komen negeren als jij niet thuis bentHahaha, nee eerst alles uploaden ,selecteren en dan plaatsen ,nu geen zin in

Plaats ook even foto’s van die helmondse trol, kan ik beslissen als ik eens een stopbord kan komen negeren als jij niet thuis bent![]()

This is the secret ingredient of gains
Ik heb dit rack ook gehad. Een super goed ding voor (toen) een zeer goede prijs. Powermark Halfrack. WIl je nu een gelijkaardig kopen dan betaal je al gauw 500 a 600 euro. Succes.
Ik wil ook iets dergelijks? Een 700 halfrack met jammer arms.Dit wordt mijn volgende aankoop:
![]()
Al slaag ik er niet goed in de totaalprijs uit te rekenen;
Dit wordt mijn volgende aankoop:
![]()
Al slaag ik er niet goed in de totaalprijs uit te rekenen;
Ik denk
429 voor het rack... (misschien is de prx 710 dan een beter idee? )
69 voor de catches
199 voor de spotter arms
69 voor de mounting rails.
-----------------------------
totaal=766 euro (+ verzending).
Prx 710= 479
spotter arms 199
69 voor catches=69
----------------------
totaal= 747 euro.
Conclusie: het full rack lijkt een verstandigere keuze
Jammer dat dit het rack van fortex vervangt want die was toch een stuk gunstiger geprijst. Wellicht lichter belastbaar maar je had wel de optie destijds.
Als je hem kan vast zetten zou ik het doen, beetje extra veiligheid kan geen kwaad.Zojuist deze cage geinstalleerd in de garage. Is het nodig om hem te bevestigen aan de vloer? De cage heeft een max van 100kg, maar zoveel hoef ik niet te tillen.