Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Als je hem kan vast zetten zou ik het doen, beetje extra veiligheid kan geen kwaad.
Denk dat hij sowieso meer kan dan 100kg, mag het toch hopen want 100kg is niets, dat lijkt misschien nu veel als je net begint en ook al denk je dat dat niet hoeft, binnen een paar maanden kijk je hier waarschijnlijk anders naar

Bedankt, ga ik dat doen! Er staat bij "120 kg user weight + 100 kg training weight". Voor squat en bench zal er alleen training weight zijn lijkt me.

Iemand enige idee waar je voor een redelijke prijs gymspul kan kopen? Wil een pull up bar kopen maar bij gorillasports is alles uitverkocht. Moet wel via ideal te betalen zijn.
Dank

Decathlon.

Merk toch weer elke keer dat heel veel mensen hier daar vergeten te kijken. Geen opgedreven prijzen en heel behoorlijke prijs/kwaliteit. Soms wat eigenaardige maatvoering (hun halters en schijven zitten op 28mm).

• Like
Waarderingen: JdT

had je beter even kunnen wachten en de Taurus moeten kopen of iets anders met een gelijkwaardig draagvermogen

,restwaarde op de 2e handsmarkt met zo weinig draagvermogen is 0,0 en je zit in no time boven de 100kg

(ik heb voor 160,00 een no name rackje met 200 kg draagvermogen gekocht ,inclusief corona toeslag,is toch maar tot de gyms open zijn)

Laatst bewerkt:
Bedankt, ga ik dat doen! Er staat bij "120 kg user weight + 100 kg training weight". Voor squat en bench zal er alleen training weight zijn lijkt me.

had je beter even kunnen wachten en de Taurus moeten kopen of iets anders met een gelijkwaardig draagvermogen
,restwaarde op de 2e handsmarkt met zo weinig draagvermogen is 0,0 en je zit in no time boven de 100kg

(ik heb voor 160,00 een no name rackje met 200 kg draagvermogen gekocht ,inclusief corona toeslag,is toch maar tot de gyms open zijn)

Zoals ik het lees dus belastbaar tot 220kg, 120kg + 100kg trainingsgewicht. Als je gaan benchen zit je er geen user tussen toch, dan zit jij op het bankje en unrack je de gewichten, dus dan lijkt het me een total van max 220kg.

Zoals ik het lees dus belastbaar tot 220kg, 120kg + 100kg trainingsgewicht. Als je gaan benchen zit je er geen user tussen toch, dan zit jij op het bankje en unrack je de gewichten, dus dan lijkt het me een total van max 220kg.

ik hoop het voor hem ,was toch geen koopje

Op fitshop staat: "Max. belastbaarheid van de optrekstang: 120 kg / Max. belastbaarheid van de haltersteunen en cable pulley: 100 kg". Kan er maar beter rekening mee houden.

Helaas niet mijn gym maar wel de homegym van vrienden van me waar ik momenteel 6 dagen pw train. Onder andere dbs tot 50 kg en schijven (ik gok rond de 500 kg) en 3 lange stangen en wat kleine stangen. Hiernaast hebben ze nog ongeveer 15 andere apparaten staan in een loods. Helaas opzoek naar grotere ruimte om alles te plaatsen :fuu:

Bijlagen

• 20200425_195427.jpg
    20200425_195427.jpg
    204,2 KB · Weergaven: 420
  • 20200425_195448.jpg
    20200425_195448.jpg
    249,2 KB · Weergaven: 411
  • 20200425_195434.jpg
    20200425_195434.jpg
    206,9 KB · Weergaven: 439
  • 20200425_195503.jpg
    20200425_195503.jpg
    210,6 KB · Weergaven: 406
  • 20200425_195454.jpg
    20200425_195454.jpg
    226 KB · Weergaven: 393
Helaas niet mijn gym maar wel de homegym van vrienden van me waar ik momenteel 6 dagen pw train. Onder andere dbs tot 50 kg en schijven (ik gok rond de 500 kg) en 3 lange stangen en wat kleine stangen. Hiernaast hebben ze nog ongeveer 15 andere apparaten staan in een loods. Helaas opzoek naar grotere ruimte om alles te plaatsen :fuu:
welke omgeving woon je dit is wel tof!

• Like
Waarderingen: Apw
welke omgeving woon je dit is wel tof!
In de buurt van de Utrechtse heuvelrug. Is idd erg tof. Nu is het een bende maar als alles strak staat en opgeruimd is ziet het er goed uit.
Voor de kenners: merk is panatta, sport 2000 geloof ik

In de buurt van de Utrechtse heuvelrug. Is idd erg tof. Nu is het een bende maar als alles strak staat en opgeruimd is ziet het er goed uit.
Voor de kenners: merk is panatta, sport 2000 geloof ik
Duur spul en mooie ruimte!
Een droom voor velen.

Die dumbells herken ik, staan die nog mooi recht?
Anders weet ik vanwaar die komen.

• Like
Waarderingen: Apw
Dat is gewoon bijna geen homegym meer man. Heel tof!

Duur spul en mooie ruimte!
Een droom voor velen.

Die dumbells herken ik, staan die nog mooi recht?
Anders weet ik vanwaar die komen.
Ja dumbbells zijn in goede staat, real iron. Wel jammer dat de dbs boven 20kg een plastic handvat hebben

drool: in mijn huiskamer is er nog wel plaats genoeg hoor

Laatst bewerkt:
Mijn homegyme'pje.

Moest de kwaliteit van de video behoooorlijk verlagen anders niet te uploaden.

Enige wat op de video ontbreekt is m'n legpress attachment (eerder al over gepost). Die staat nou in de schuur om te spuiten.

Verder kan ik m'n ding prima doen. Er komen geregeld vrienden en samen aan de bak.

Bijlagen

• 20200421_173211_428x240.mp4
    8,5 MB
Mijn homegyme'pje.

Enige wat op de video ontbreekt is m'n legpress attachment (eerder al over gepost). Die staat nou in de schuur om te spuiten.

Verder kan ik m'n ding prima doen. Er komen geregeld vrienden en samen aan de bak.
Ziet er goed uit! En misschien een tip voor de volgende keer, je had het filmpje ook kunnen uploaden naar youtube en hier de link delen.

Mijn homegyme'pje.

Das nog eens een hobbyzolder compleet met bed :)

Terug
Naar boven